Přejít na obsah

Svabek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Svabek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Diky KaJe, bylo to přesně tam, kde jsi popsal a moc mi to pomohlo. Popíšu jak jsem odstraňoval vybíjení baterie - kdyby to někomu pomohlo. Výchozí situace je popsaná o čtyři příspevky výše. Pak při vyndaných všech pojistkách a odpojených všech dveřích byl odběr z baterky 30mA. To přičítám alarmu Magicar, protože i v tohle stavu byl pod napětím a komunikoval. Zjistil jsem, že při připojení L.P. dveří mi VAG začal hlásit „CAN bus not OK“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 012, první pole). Rozebral jsem je a zjistil, že v místě průchodky byl přerušen tenký fialový vodič a pár ostatních načatých. To jsem opravil. Připojil jsem postupně všechny dveře a VAG už hlásil „CAN bus OK“, nicméně odběr byl pořád vysoký. VAGem jsem vyčetl chyby z ř.j. č. 46, kde byl hlášen nevěrohodný signál z dveřního zámku L.Z. dveří. Podíval jsem na ně VAGem on-line a na signálu „Lock“ a „Safe-signal“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 008, 3. a 4. pole) se opravdu samovolně a náhodně měnil stav. Dveře jsem rozebral a zjistil prodřenou izolaci na kabelovém svazku. To jsem opravil. Pak už byl odběr v pořádku. Asi 15s po odemknutí nebo zamknutí tiše cvakne relátko někde pod volantem a odběr klesne na těch cca 30mA. Pouze pokud zůstanou kterékoliv dveře otevřené, zůstane relátko sepnuté a odběr je na těch cca 450mA. Vydedukoval, jsem, že centrální ř.j. komfortky musí v pořádku komunikovat s dveřními jednotkami a mít od nich relevantní a spolehlivé informace a teprve pak rozepne ono relátko a přejde do spánku. Ale tohle je jen moje dedukce. Děkuji všem za pomoc !
  2. No to jsem si právě taky myslel. Na všech možných videích a fotkách co jsou na netu je to tak, jak popisuješ. Jenže já tam žádnou takovou svorkovnici nemám. Tu gumovou harmonikovou průchodku jsem sundal ze dveří i ze sloupku, prohledal, ale žádná svorkovnice. Prostě vede souvislý svazek od té jednotky ve dveřích až kamsi dovnitř do auta a nevím, kde končí. Svazek je původní - dle vzhledu i dle původního majitele.
  3. Dobrý den všem, mám Octavii 1 r.v. 1998, 1,6l benzín AKL a mám problém s vybíjením baterky, kdy při zamknutém autě je odběr z baterky asi 250mA, při odemknutém asi 520mA a to i při všech vytažených pojistkách. Po projití několika fór (hlavně tohoto) a po diagnotice VAGem (sběrnice CAN v nouzovém režimu, chybná komunikace,...) jsem usoudil, že to bude kabeláží. Rozebral jsem dveře u řidiče a odpojil jsem konektor z dveřní jednotky (aspoň si myslím že je to ona - krabička s mnohapinovým konektorm hned pod motorem stahování oken). Po asi deseti sekundách od odpojení tiše cvaklo nějaký relátko pod volantem a odběr klesl na asi 30mA. Myslím si tedy, že je to tímto kabelovým svazkem. Chci ho tedy vytáhnout a zkontrolovat. Otázka tedy zní: mohl mi prosím někdo poradit kam vede ten svazek v autě abych ho mohl odpojit a vytáhnout? Z té gumové harmoniky vede kamsi dovnitř a dolů nebo pod volant nebo tam někam, ale konec jsem nedohledal. Nerad bych zbytečně rozebral půl auta. Budu vděčný za každou radu!
  4. Hmm, asi to dopadne tak, že prostě na Ali něco vyberu, pokud možno co nejnovější a holt se uvidí. Každopádně Ti díky Aleši za pomoc.
  5. To nevím, kde se to dá zjistit. Chtěl jsem to jen porovnat s tím, co o těch kabelech píšou na Ali - momentálně mají právě verzi 1.9 - 1.92.
  6. A vzpomněl by sis, jakou verzi firmware máš v kabelu? 1.9? Nebo starší?
  7. Díky za zkušenost - to že stávkuje znamená cca co? Nejde vůbec, jde 1 z 10, padá spojení,..? Ostatní (rádio, oslvětlení, centrál, atd.) je v poho?
  8. S tím tak nějak počítám, že je to risk - kupovat klon. Spíš mi šlo o to, jestli se zrovna o tom mým modelu ví, že s ním to nejede vůbec, nebo mám stejnou pravděpodobnost jako u jakýhokoliv jinýho modelu auta. Protože jsem o tom kdesi na jiným fóru v polovině minulýho roku cosi četl.
  9. Pánové rád bych se dozvěděl, zda má někdo zkušenost s používáním čínských kopií kabelů HEX-CAN z Aliexpressu, které uvádí o několik příspěvků výše např. LucasCZE a to konkrétně s Octavií II FL 2013 1,6 TDI CR 77 kW. Někde jsem se totiž dočetl, že právě s tímto modelem ty kabely nefungují, jinde to zase vyvraceli. Tak bych rád věděl, jak to tedy je. Děkuji za každou zkušenost.
×
×
  • Vytvořit nový...