Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Barmanek

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Stalo se mi, že bylo třeba vyměnit termostat znovu, že i ten zcela nový a originální byl špatný.
  2. Tak termostat vyměněný ještě jednou a už to funguje jak má. Přestože to nebyla žádná "čína" ale originál Škoda, tak byl špatný! Mechanikovi se do toho nechtělo, protože termostat stál kolem 800,- Kč. Takže ještě jednou originál a už je v pohodě.
  3. Ještě mě napadly dvě věci: 1. je možné, že je plastová trubka kolem termostatu, v místě těsnění, prohnutá a termostat (nový) nepřiléhá a propouští studenou kapalinu? 2. selenoid N489 je nefunkční a čerpadlo je stále v otevřeném stavu a má takový výkon, že nějakým způsobem přetlačí kapalinu kamkoliv po motoru a ten se potom neprohřeje? Chlazení má defakto tři okruhy Viz příloha CKFC chlazení.pdf
  4. Takže si myslíš, že vodní pumpou to být nemůže když je nová? Co termostat?
  5. Zdravím ve spolek. Podobné téma se řeší na octáviích viz: https://forum.skodahome.cz/topic/142041-kolísání-teploty-vody-a-oleje/?do=findComment&comment=2430504 Pokud někoho něco napadá, podělte se prosím. Zima je tu a auto netopí
  6. Jsem majitelem Octavie s motorem CKFC a manuální převodovkou. Najeto má 220 000 a je z roku 2014. Mám podobný problém jako výše uvedené. Teplota motoru se v létě kutálela tak kolem 60-70°C, pouze v kolonách po Brně se dostala na 90°C, na podzim 50-60°C. Odhadoval jsem to na termostat. Tak jsem ho nechal vyměnit v servisu za nový, ale je to ještě horší. Rafička se ani nepohne a dle Torque teplota mírně stoupá k 50°C z kopce klesá pod 40°C. Takže jezdím bez topení, jen mám puštěný výhřev sedačky. Starý termostat má nerezovou tyčinku, kterou při zvyšující se teploty vody vytlačuje ven a otevře termostat. Při měření za studena má tyčinka vysunutí 6,2 mm při nalití 100°C vody se vysune na 10 mm. Po ochlazení jde tyčinka opět zatlačit. Ad 1: Kolik "mm" má být tyčinka vysunutá ve studeném stavu, předpokládám, že se úplně nevrací? Ad 2: Je možné, že nový termostat je špatný a proto je to horší? Ad 3: Má na funkci termostatu vliv čidlo teploty? Ad 4: Nějaká jiná možnost? V servisu s i s tím zatím neví rady, už to jednou řešili u auta s DSG, ale tam stačilo vyměnit druhý termostat na DSG.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.