Přejít na obsah

DVORKA

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení DVORKA

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Royce: vadný zámek zapříčinil i nefunkční stahování? (je to asi debilní dotaz, ale mě přijde, že kolikrát souvisí vše se vším...)
  2. Kabely jsem neproměřoval... ale průchodku resp štekr na dveřích mě přišel až nad očekávání čistý.. divné mi je, že stahovačka když nešla tak bud vše jo a nebo ne bez ohledu na to jestli levé a pravé dveře... moc taky nechápu to, že když zamknu od řidiče, tak často se vše zamkne - u řidiče také ale hnedka zase čudl vyskočí nahoru do odemčené polohy a to at zamykám zevnitř nebo zvenku klíčem
  3. Zámek je vyměněnej (to jsem neuvedl, ale bylo to první co sem udělal - měl jsem přístup k novému) a problém přetrvává... nejde ani to stahování
  4. Zdravím, Fabia 1 r.v. 2006 Nefunguje odemykání přes centrál u řidiče (nemá DO) od spolujezdce funguje. Při požadavku zamknout zevnitř se všechny dveře zamknou jen to u řidiče se zamkne (kolík na dveřích zapadne) a hned zase vyjede nahoru. Ostatní dveře zůstanou zamčeny. Dále zároven přišla závada se stahováním oken - nejprve nešla, pak chvíli ano a ted zase cca měsíc nejde ani od řidiče, ani od spolujezdce ani klíčkem. VAG nehlásí chybu. Centrální i komfortní jednotky odpojeny, konektory zkontrolovány a zase zapojeny. Přechod ve dveřích u řidiče taky překontrolován... Už si nevím rady... Je možné, že by komfortka? Poradí někdo?
  5. Číslo dílu už asi nezjistím - snímač sem vrátil... Byl to tento: http://www.cc-autodi...cek-klik-hr-2_2 na autě je však zhruba uprostřed kabelu, mezi konektorem a snímačem, vedení rozděleno - nějaký vodiče vedou do konektoru co je na bloku motoru druhá část mizí kamsi směrem k rozvodům (kam přesně to nevím) tomu právě nerozumím když díl od bosche je celistvé vedení... Ani tedy nevím jak se zorientovat a na jakých pinech ohmicky měřit
  6. Dobrý den, na fabii combi r.v. 2004 BBY se potýkám z tímto problémem: Auto jede normálně - najednou cukne spadnou otáčky na nulu a rozsvítí se kontrolka mazání (to přisuzuju tomu že si jednotky myslí že jsou otáčky nula - nevím) motor dále běží sice s výrazně omezeným výkonem a max. otáčkama nebo chcípne jak kdy. Po následném odstavení lze nastartovat až po určité době cca minuta. stavá se cca každých 50-100 km. Ještě u auta sem tam svítí kontrolka emisí motoru, ale to zatím přisuzuji druhé závadě co hlásí VAG jsou tam celkem dvě - nevím zda spolu souvisí či ne.... 16705 - Snimac otacek motoru (G28) Nesmyslný signal P0321 - 35 - 10 --- Sporadicky 17604 - rada 1 - sonda 1: topný okruh Elektrická zavada P1196 - 35 - 10 --- Sporadicky Chtěl jsem vyměnit snímač otáček kliky, ale nepochodil sem - koupil sem ,,origo´´ snímač bosch (dle kelly přesně na motor BBY) ale ten je řešen tak, že je snímač se šroubem cca 35cm kabelu a konektor. Na voze však je snímač a od něho se zhruba na polovině kabelu tento svazek dělí část jde na konektor na motoru a část kamsi směr k rozvodům. Osobně teda nevím co vše by se měnilo aby tam člověk dal novej snímač... Závadu 17604 jsem zatím neřešil avšak 100% jistý, že s tím nesouvisí si nejsem... Pokud máte někdo podobné zkušenosti či k tomu něco víte budu moc rád za odpověďi... HONZA
  7. Díky za odpovědi: nicméně auto je kupované nové jezdil s nim táta ted já mám ho dobře prošmejděný (je prakticky bez úprav a tuningu - to kdysi ,,odneslo´´ fávo ), ale tohle mi dlouhou dobu unikalo co je - myslel sem, že odlehčovací relé je v pojistkové skříňce nebo někde jinde. Pozorovaná změna bez zapojení tohoto ,,nesmyslu´´ je, že auto při startu nevypíná ele. spotřebiče - jak toto relé zapojit je pro mě ale stále záhadou google mi zatím nepomohl resp. sem nenašel co hledám. Je možné, že to nemusí být standartní umístění FE je únor 95, takže napůl ještě BMM fávo. DVORKA P.S. jak říkáte foto (správně zapojeného) by pomohlo pokud tu je někdo, kdo to relé má jinde než v pojistkovce
  8. Zdravím, při vyndávání a následném zandávání autobaterie (z důvodu vzpěry mezi tlumiči - málo místa) se mi podařilo nechtěně vytáhnout 4 fastony z ,,čehosi´´ co je na levé straně od baterie přiděláno na kastli (při pohledu do motorového prostoru) nevím, zda-li se jedná o nějaké relé - vůbec netušim. Nicméně na mě zůstaly koukat dva modré dráty, jeden červený a dva modrý sloučené do jednoho fastonu. Auto jsem nastartoval, svítí, stírá - více sem nezkoušel. Otázka - co to je a popř. jak to zapojit. Děkuji za odpovědi. DVORKA
×
×
  • Vytvořit nový...