Přejít na obsah

f1sh1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení f1sh1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Prosím o radu: Mám octavii r.v. 2000, motor 1.9 tdi AGR 66 kW, naj. 300 000 (koupeno před 1,5 rokem a 40-ti tis. km). Delší dobu řeším pokles výkonu v celém spektru otáček, hlavně za tepla netáhne do kopce. Filtry a olej jsou nové, provedl jsem tedy zkušební jízdu a log je v příloze. Dle dílenské příručky je tlak turba i nasávané množství vzduchu malé. Když odpojím konektor od N75, je tlak turba sotva 1500 mbar (požad. 1550 - 1750), s připojeným cca 1800 mbar (požad. 1850 - 2250) - Vypadá to, že to s odpojeným N75 spadne hned po nastartování do nouzáku, což by asi nemělo. Množství nasaváného vzduchu na volnoběh je OK, ale při testovací jízdě je jen 620 mg/H (požad >800). Jako další jsem našel, že ventil N75 je od oleje a na diagnostice akčních členů necvaká - předpokládám, že v podtlakových hadičkách je tedy olej, to je asi v háji turbo že? Zatím ale točí. Je možné, že najednou odejde váha vzduchu, turbo i N75? Co s tím? logy.zip
  2. Mohu doporučit, oprava cca za 40 min., 900 Kč včetně deinstalace a instalace přístrojovky z auta. 2 dny to zatím funguje...
×
×
  • Vytvořit nový...