Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

f1sh1

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Prosím o radu: Mám octavii r.v. 2000, motor 1.9 tdi AGR 66 kW, naj. 300 000 (koupeno před 1,5 rokem a 40-ti tis. km). Delší dobu řeším pokles výkonu v celém spektru otáček, hlavně za tepla netáhne do kopce. Filtry a olej jsou nové, provedl jsem tedy zkušební jízdu a log je v příloze. Dle dílenské příručky je tlak turba i nasávané množství vzduchu malé. Když odpojím konektor od N75, je tlak turba sotva 1500 mbar (požad. 1550 - 1750), s připojeným cca 1800 mbar (požad. 1850 - 2250) - Vypadá to, že to s odpojeným N75 spadne hned po nastartování do nouzáku, což by asi nemělo. Množství nasaváného vzduchu na volnoběh je OK, ale při testovací jízdě je jen 620 mg/H (požad >800). Jako další jsem našel, že ventil N75 je od oleje a na diagnostice akčních členů necvaká - předpokládám, že v podtlakových hadičkách je tedy olej, to je asi v háji turbo že? Zatím ale točí. Je možné, že najednou odejde váha vzduchu, turbo i N75? Co s tím? logy.zip
  2. Mohu doporučit, oprava cca za 40 min., 900 Kč včetně deinstalace a instalace přístrojovky z auta. 2 dny to zatím funguje...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.