Přejít na obsah

Macces

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Macces

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ale jasne ze vedel, ved mi ho menili minuly rok v maji. A je ho pekne aj vidiet. Ked mi budu teraz menit celne sklo, tak im poviem nech to poriadne vycistia a potom ked sa otepli prirobim tam tu sietku. Diky hosi
  2. to neni vobec zly napad, a nevyzera to ani zle. Len ako demontujes uplne dole tie plasty. Mne to islo vzdy len trosku nadvihnut. Druha cast je pravdepodobne prilepena o sklo.
  3. no ved toto :-D Uz viem co to je...zanesene kanaliky odvadzania vody, pod stieracmi, kde je aj pelovy filter bolo asi 100 litrov vody a nejake to listie :-D. Trosku som zasmatral srobovakom, sa to uvolnilo a auto sa pochcalo :-D. Musim to ale poriadne vycistit. Diky hosi aj tak za radu
  4. To odmlzovanie pri AUTO je jasne, to je vlastne aj funkcia klimi aby odmlzovala okna. Ale ked zvysis teplotu a je jedno ci na AUTO alebo ECON tak tym padom sa ti okna zacnu odmlzovat. Vecny problem, ak auto nemalo klimu a vonku prsalo ale bolo teplo a okna sa zahmlievali tak clovek musel v aute zakurit aby sa odmlzili ). Ja to mam ale opacne, ja cely rok pouzivam ECON a AUTO cize klimu zapinam sem-tam v lete pri dlhsej jazde. Ale je pravda ze teraz klima cize AUTO bolo pustene naposledy mozno v septembri alebo nejaky iny letny mesiac. Takze zaniest sa mohla, ale ten smrad a vlhkost isla este predtym ako som zmenil na AUTO, to je dalsia vec. System cirka 10min pred koncom jazdy vypnut klimu a nechat vyfukat poznam... Neviem teda co to konkretne mohlo byt. Keby som mal tendenciu zapnut klimu a vtedy to urobilo, tak je to jasne problem v klime, ale ja som chcel v podstate len zakurit. A auto aj zakurilo ale so smradom, ako zhorenym, a mlakou pod spolujazdcom (
  5. Nazdar, potreboval by som poradit. Dneska ked som isiel autom mam nastaveny climatronic na ECON stupne LOW, cize len cirkuluje vonkajsi vzduch bez akychkolvek uprav. Kedze prsalo postupne sa mi zacali zahmlievat okna. Ked som zvysil teplotu na 20 stupnov okna sa zacali zahmlievat este viac a zacitil som smrad, a na spolujazdcovom koberceku som si vsimol mlaku vody. Ked som chytil po palubnu dosku spoluvodica nahmatal som mokre casti. Ked som ale zmenil na AUTO smrad prestal, okna sa vycistili. Aj ked som nechal LOW pripade som zvysil aj na 25 stupnov. Toto iste aj ked som mal AUTO vypnute, cize na displeji nesvietilo ani AUTO ani ECON. Ked som opat skusil rezim ECON smrad, zahmlievanie. Neviete co to moze byt? Dakujem velmi pekne Jo a ide o Octavku I 2003 rok vyroby, 1.9 TDI 81 KW.
  6. no cislo na tej novej nie je ziadne, a nie je to BOSCH. Je tam iba PBT-GF 30, ale toto iste cislo je aj na tej povodnej BOSCH. Ze vraj existuju dve varianty, vyzeraju uplne rovnako...tak sa mohlo stat ze ich predajca zamenil. Inak vymenil som ich teraz...dal som tam povodne...otacky a rozbiehanie sa vratilo do normalu...a zatial to ma aj tah, uvidim dokedy. Bol som zatial iba v posilke s tym (1-2km). Ale zase keby to uz nerobilo alebo vaha vzduchu by bola v pohode, preco to VAG vyhodil ako chybu. Vie PC vyhodit chybu na vahe vzduchu aj ked je problem s niecim inym? Je to nejako prepojene?
  7. neviem ci sa teda robil za jazdy, ale skor nie. Pamat zavad je cista. Moze byt teda zla vaha vzduchu a pritom to VAG neukaze? Viem zistit aj ja, ci bola namontovana dobra vaha vzduchu?
  8. Za normalnych okolnosti sa rozbieham s plynom, ale napr. ked cuvam, tak nie. A tu ide o to ze musim dat viacej plynu pri rozbiehani aby to neskapalo v tom kritickom bode. A robi to este aj to, ze ked si podradim z 3. na 2. stupen bez plynu, ze iba pustim spojku, tak auto si pribrzdi a potom by si malo samo natiahnut otacky cize postupne prida a udrzuje svoju rychlost. Toto mi krasne robilo, ale teraz sa to pri tom podriadeny bez nasledneho stlacenia plynu zacne na chvilu dusit. A to uz nemam ziadne nohy na ziadnom pedale. Niekde som nasiel ze pri vymene baterii si auto same po cca. 100km nastavuje otacky...ale bolo to pisane pre benzin...neviem ci sa to da aplikovat aj na naftu resp. na to, ked sa baterka nevybrala. A vahu vzduchu mi vymienal chalan v servise, tak neviem ci mam spravnu, ale dost mu verim, tak asi ano. A co znamena "po logu alebo jen tak zkusmo"? diky
  9. Zdravim, po dnesnej vymene vahy vzduchu mi zacali kolisat otacky. A to presne ked sa rozbieham bez plynu, iba so spojkou, tak mi pri uvolnovani zrazu klesnu otacky auto sa zatrase a potom vyskocia. Ako keby som rychhlo pustil spojkovy pedal. Pritom ho pustam pomalicky aby som to precitil. A ked ho zastavim v tom bode kde to klesne tak sa to chova divne a nevie sa to ustalit. Dokonca mi to az skapalo pri rozbiehani. Neviete mi poradit co s tym moze byt? Pred vymenou vahy vzduchu mi to vobec nerobilo a auto sa rozbiehalo plynulo. Vahu vzduchu som menil lebo auto nemalo vykon, stracalo ho az ho uplne stratilo. Pocitac ukazal vadu na vahe vzduchu. Mam Octavku I 1.9 TDI 81 KW 2003, motor ASV. Dakujem velmi pekne za kazdu radu. Macces
  10. Mas aj nejake konkretne meno produktu co by som mohol zohnat? Ja som kupil teraz toto Po umyti auta som to nastriekal nie len na tie listy a pekne to ztmavlo. Pred umytim som to nastriekal len na kusok listy aby som videl ci to umyvarka nezmyje. A celkom sa to udrzalo. Tento tyzden sa chystam znova ist do umyvarky tak uvidim o kolko to zlezie, ale myslim, ze by to malo byt v pohode.
  11. Funguje to teda na tie plasty co su kolom dokola auta, na dverach a naraznikoch? Ja ich mam vyblednute a potreboval by som ich ztmavit, aby vyzerali ako nove. Teraz ked ich namocim vodou tak ztmavnu ale ako nahle vyschnu tak je to opat sede vyblednute. Dakujem
×
×
  • Vytvořit nový...