-
1.4 Tdi motor
včera jsem s tím zkoušel mlet: v kanále 4, pole 2 je časování *BTDC; v poli č. 4 je stabilizace volnoběhu v °KW. když jsem nastartoval studený motor, tak bylo 6,5 *BTDC při přidání plynu se hodnota zvyšovala. v kanále 4 na vstřikách bylo cca -0,81; 0,02; +0,83. při zahřátém motoru na 90° se hodnota v poli 2 dostala na +2,3*BTDC a už se pak nehnula. jinak jsem to našteloval na spotřebu volnoběhu na 0,6cca a nejezdí to špatně, ale spotřeba šla ještě o 3dcl výše :-) a zkoušel jsem natáčet do hodnot, kdy mě to ani nechytlo a napsalo to závadu, že natočení vačky je mimo toleranci.
-
1.4 Tdi motor
žere to podle obojího.... před rozvodama 4,3, po rozvodech 5,2. Rozvody byly na značky - ne na přípravky. na volnoběh to ukazuje 0,4 - 0,5.... co mě spíš ale zaráží, tak ten úhel ty vačky.... spotřebu vem čert, ale je to i trošku línější
-
1.4 Tdi motor
Ahoj, mám dotaz... po výměně rozvodů mi více žere BMN, ale nedá se nastavit přes VAG úhel vačky, protože ať natáčím kam natáčím, tak číslo ve skupině 4 - úhel natočení vačky je hodnota 2,5 a nikam se nehne ani při přidání plynu ani nic... ono to dělalo takhle už před rozvodama, řeším to až nyní, že to více žere. Díky
-
Octavia 2 1.9tdi po ujetí 50km v -15 teplota vody 70°c je to normální?
Ahoj... řešil jsem něco podobného...když jsem čistil vstřiky VIFem, tak jsem se po dlouhé době přiblížil 90°C. Mákl jsem na chladič a byl celý vřelý... při standardní jízdě, byl celý vršek vřelý. po výměně 2. termostatu jsem zvítězil nad hmotou.... nyní i když má motor 90°C, tak je vršek chladiče studený. jel jsem o víkendu (-5°C) cca 20km a motor se krásně ohřál na 90°C
-
F 1.9 SDI divni chod motoru v nízkých otáčkách
ještě doplním, že jsem odpojil čidlo na spojce a je to tuty a jede to líp po plynu... zkuste a uvidíte.
-
1.9 SDI - Podivny zvuk motoru v nizkych otackach
Ahoj, měl jsem stejný problém.... zkuste se s autem rozjet a např. v 50km/h vyřadit, vyšlápnout spojku a prošlápnout plyn... v tomto pořadí mi motor nešel vůbec po plynu.... při sešlápnuté spojce za jízdy to šlo bez problémů.... odpojil jsem tedy spínač na spojkovém pedálu a od té doby klid. L.
-
SDI prošlápnutí plynu
Ne, ale pořád hledám problém, proč se mě po rozjezdu klepe celý auto, jakoby se mělo rozpadnout :-) prostě jsem si toho všiml a zkoušel jsem toto u Octavie TDI 81kW a tam to dělalo to co mě na místě... takže normálně po plynu ot - nahoru a pak hned dolů.
-
SDI prošlápnutí plynu
Ahoj, mám problém? nebo poznatek a chci se zeptat, zda máte podobnou reakci motoru.... když stojím na místě a prošlápnu plyn, tak otáčky vyletí hned do 4000 a hned zpět na volnoběh. Když se rozjedu na 1ku, nebo na 2ku a jedu cca 20km/h a vyřadím a pořád auto jede a prošlápnu plyn - tak dlouhá reakce na otáčky (i třeba 2s) a poté je otáčky drží nahoře taky cca 2s. Máte toto stejné? nebo řešilo se toto tady někde? na Diagnostice nic není. Díky
-
F 1.9 SDI divni chod motoru v nízkých otáčkách
mě se záhada vyřešila..... jak tu psal jistý pán, najít si nějakej krásně dlouhej kopeček a dát tomu co zabrat.... na 3RS jsem jel 110 asi 4500 ot..... teď jsem zkoušel jet po rovince a auto krásně vrní... zkuste to
-
Startuje "jakoby" s plynem
kamošovi to dělalo na Octavii 74 kW... měnili jsme turbo a po složení jsme nastartovali a svítila dlouho kontrolka žhavení...... měli jsme odpojené čidlo teploty co je na pravé straně hlavy.... zkusit vyměnit a uvidíš
-
Základní nastavení škrtící klapky
ahoj, díky, jenom otázka, jak se mažou adaptační hodnoty???
-
Základní nastavení škrtící klapky
74 má lanko... KaJe: ok
-
Základní nastavení škrtící klapky
ve VIS pro 74 kW ne
-
Základní nastavení škrtící klapky
nebylo to přetláčení při zapnutém zapalování... při vyplém a když jsem ju dotlačil, tak byla 0, jak jsem ju pustil, tak jakoby přes pružinu se nastavila zase na 2,5°
-
Základní nastavení škrtící klapky
zdravím, dneska jsem na Octavii 1,6 74 kW čistil škrtící klapku, ale po vyčištění mě otáčky zůstávají na 1800 otáček a nejdou níž... vag píše regulace volnoběhu spodní hranice sporadický....... mělo by se nějak naadaptovat škrtící klapka?? jak? když napíchnu vag a sledování úhlu škrtící klapky tak tak mám pořád 3° a po nastartování 6° když ji domáčknu prstem tak mě to ukáže 0°, ale jak oddělám prst, zase se vrátí na 2,5- 3°. poraďte.
cvachabl
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva