-
Ztráta oleje
Jo nechám to překroužkovat na ty kroužky se necítím na cokolivjinýho jo ale vnitřek motoru rači nee. Nemáte někdo ponětí kolik to může tak stát plus mínus ?? Nebo už to někdo z vás musel nechat taky udělat ??
-
Ztráta oleje
Poslední dobou to auto žere prachy horem dolem. No nic takže jsou ty zapečený kroužky dneska mi to řekni v servizu. Tak díky moc že ste mi se snažili aspon pomoct cenním si toho.
-
Ztráta oleje
Komplet rozebraný hlava olejová vana gufera nové kolem klikovky. Všechno nově komplet přetěsněné. Takže to tedy vypadá že jsou kroužky v čudu. To tedy nejspíš stíraci?? Možná ještě napomůžu co jsem poslední dobou zjitil že kolem 110 a víš to auto zlehoučka přicukává. Do 90 to auto jede hladce.
-
Ztráta oleje
Soráč kluci za ten pravopis ale psal jsem to v práci a tam je fofr siuce to neni omluva ale snad to přehlédnete díky :-) Pod autem právě žádná rafinérie neni a právě že nevim kde to bere ten olej hlavu mam celou repasovanou a motor celej přetěsněnej. Na autě jsem druhej majitej tohle auto bejvalo firemní a lítalo jenom po Praze. Sice mam na tacháči 126tisíc ale co jsem byl u známího mechanika tak ten říkal že má dávo 200 za sebou. Z výfuku to nečadí na emisích jsem nedavno v pohodě prošel a ta ztráta oleje tam byla taky.
-
Ztráta oleje
Čau chlapy stále mě trápí vysoký unik oleje nevim čim jestli spalováním nebo prostě že se rychle ohřeje na vysokovou teplotu a potom ubívá. Mam rok 05 40 kw 126tis . Žere mi to litr oleje 10w-40 mogul na 60-90 km denně najezdí tak 20 km do prace a z práce a občas občas tak okolo 100 km. Mohla by být příčina toho že předchozí majitel předemnou přidřel motor a tim mohl zapéct kroužky?? Nebo může být chyba někde jinde ?? Jinak z auta nikde nic neteče všechno přetěsněné. Pomoz te mi já už opravdu nevím díky moc
-
Mlácení přední nápravy
Čau chlapy. Fabie 1.2 htp 40 kw ročník 2005( jen pro info). A tetka k problému když při prudčím zrychlení z místa kola prohrábnou tak to začne bouchat do podvozku nevim jak to vysvětlit ale docela dost mě to štve. poradte mi co odešlo ?? Moc rád byc hse toho zbavil díky moc
- Ventily při startu
- Ventily při startu
- Ventily při startu
-
Ventily při startu
Čau chlapy. Měl bych na vás takovou otázku proč mi pouze při prvním ranním nastarování chvilinku cca 2 vteřiny slyšim klepat ventily ?? Čim by to mohlo bejt ?? Olej tam je pod horní risku a stejnak to klepe. Začalo se to oběvovat po měmění olejového filtru. Jinak je to ročník 2005 nalítáno 126 000 km
- Napis na 5tých dveří (kufr)
-
chyba 16804
Kluci a nešlo by to obejít jinak než výměnou katalizátoru ?? Mě se to nějak nezdá když hlava byla v háji tak tahle chyba se nikdy neukázala a najednou když je hlava v pohodě tak najednou tu chybu to vyhazuje ?? Řekně te mi svůj názor děkuju . Že z ničeho nic je male účinek katalizátoru?? Děkuju předem
-
chyba 16804
Ale vždit je novej ani ne rok jetej za 2 měsíce bude mít narozky :-) Co když to dělaj lamda-sondy ??
-
chyba 16804
Buď te zdrávy chlapy tak jsem po repasu hlavy na 1.2 htp 40 kw a auto šlape běží konečně na 3 a i drží volnoběh,ale oběvila se mi záhadná chyba 16804 malí učinek katalizátoru tahle chba se mi neukazovala když byla špatná hlava,ale po repasu hlavy se mi začla tahle chyba oběvovat.Když smažu tu chybu tak cca po 30 kmse ta chyba oběvý znova. Katalizátor je rok starý. Poradte mi jsem z tohodle auta už bezradnej tak mi zkuzte poradit díky moc za pomoc
-
Žlutá kontrolka motoru a škubání motoru
Hele zapalovacíma cívkama to neni ty jsou nový max 1000 km jetý a to samí i svíčky. Tlaky sem neměřil nějak na to neni v práci zatím čas :-) Jinak ještě to škubání toho motoru by teda mohla dělat ta škrtící klapka? nebo by tam ještě někde něco mohlo bejt v háji jinýho ??
Jankulin
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva