Přejít na obsah

Pavel Viskot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pavel Viskot

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím Vás, mam trochu jiný problém. Octavia 1.9 TDi 81kw 2003. Do 1800 ot. cítím že auto lehce polevuje a přidává ve výkonu (opravdu lehce, není to sugesce, porovnáno s jinou oktavií), při 1800 ot. ztratí na chvíli výkon (citlivé škubnutí, vynechání, nejintenzivnější při studeném motoru) a při 2000 ot. sepne turbo a vše ok, raketovej zátah. Do nouzáku nepadá, diagnostika bez chyby, bezproblémový chod až do 180Km/h víc jsem nezkoušel. Když si nechám VAGem vypsat graf plnícího tlaku, skutečný tlak kopíruje předepsaný s menšími odchylkami, dle opravárenské příručky v normě. Týden od týdne je to škubnutí při 1800 ot. citelnější. Při plné forsáži to není tolik cítit. Předchozí závady, které by s tím mohly souviset: Když jsem auto koupil, VAG psal chybu, zkrat na kostru ventil N75. Auto jelo bez problému, nicméně byl to pro mne impulz chybu opravit. Kabeláž opravena, byl prodřený kabel v upevňovací svorce. Auto ztratilo výkon. Zjistil jsem, že na ventilu byla upadaná hadička - hadička nasazena, ostatní překontrolovány, vše OK. Potom asi po 3 týdnech se pomalu začal projevovat výše popsaný problém. 'Děkuji za odpověď
  2. Zdravím Vás, mohl by mi prosím někdo doporučit kabel pro diagnostiku Auta ŠKODA OCTAVIA I přes rozhraní USB? Našel jsem Diagnostický kabel VAG KKL OBD II - USB ale nevim zda je to správna volba. Cena se mi zdá příliš nízká, nemá někdo zkušenost? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...