Dobrý den,
již dlouhou dobu čtu všemožné rady a poznatky ohledně tak slavného motoru jako je 1.9 TDI 81kw (r.v.2001 facelif). Můj problém se již táhne dlouhý celý rok. Odkoupil jsem si firemní octu r.v.2001 s cca 320.000,- km (vše řádně servisováno v škoda servis), takže jelikož jsem s ní jezdil v práci tak jsem si jí potom odkoupil domů. Problém se mi začal vyskytovat cca v 330.000,- Km, kdy auto enormě ztrácelo výkon až ke spadávání do nouzového režimu. Zajel jsem tedy do škoda servisu, kde mi bylo sděleno, že je vadné turbo a potřebuje na repas. Tedy jsem souhlasil a nechal turbo zrepasovat. Po týdnu čekání mi bylo konečně oznámeno, že je tubo opravené atd. Když jsem však vyzvedl auto ze servisu, tak ve vyšších otáčkách (cca 2500- 3000) jakoby ztrácí výkon. Je to znát hlavně na dálnici, kdy mám celkem problém se ze 100 dostat na 140 a spíš mám pocit že musím jet na čtyřku hodně dlouhou, než tam můžu dát pětku. Také průměrná spotřeba je nyní 8,4 l/100 km, před výměnou jsem měl 7,4 a to jsem myslel že je fakt hodně díky vadnýmu turbu. Prosím tedy o případné rady a pomoci. Podotýkám že vag-com mám i doma a na závadách nepíše vůbec nic. Přikládám i výsledky při zkušební jízdě na 3 stupeń při plně sešlápnutým plynem. Zdá se vše ok, už nevím co mám kde a jak testovat, děkuji za všechny rady,.,......chyby ve vagu byli před opravou turba. Nyní již nepadá do nouzového režimu, ale prostě netáhne ve vyšších otáčkách, od spodu jde hezky do 2500ot/min