Přejít na obsah

DusiK2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení DusiK2

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jakmile budeš něco vědět, tak napiš, děkuji:-) ať se mám čeho chytnout
  2. a dá se poznat přes Vag jestli jsou vadné vstřiky? Jelikož mám spotřebu 8,4 l/100km tak by to mohlo být těma vstřikama, že?nebo?
  3. Zde je log, pokud by měl někdo chuť se mi na to mrknout, co je špatně, děkuji... http://www.ulozto.cz/6418128/moje81kwnew-csv
  4. Jinak jsem dnes udělal log jízdy, kdyby se na to mohl někdo mrknout, kde je problém, děkuji moc......teda až na to, že sem nelze vložit log.....
  5. Ahoj, já mám podobný problém, také vyměněné turbo za repas a mě zase tahá od 1800 do 2500 a pak konec a také nemohu přijít na to proč, před výměnou jelo auto jak drak a po výměně a zaplacení 16.000,- Kč je to horší než před tím a jsem pěkně nas........ kdyby jsi na něco přišel dej vědět.....já už nad tím maturuju týden a zatím jsem na nic zajímavého nepřišel a spotřebu mám nyní průměr 8,4 l což je taky dost (1.9TDI 81kw)
  6. Právě že ta závada je konstantní, už když nastartuju tak prostě je to auto takový mrtvý,sice do těch 2500 cekem jede ale když šlápnu na plyn, tak se nic neděje...prostě je to líný, nevim jak bych to popsal, vůbec nejde za plynem, dokonce jsem zjistil, že když tomu na plynu přidávám pomalu a nešlápnu hned na to , tak to celkem i jede, nevim jak bych zjistil přes VAG, zda je vše ok.... Tak jsem udělal několik testů pomocí VAGem. skupina 010 - při plné zátěži mám tyto hodnoty: nasávané množství vzduchu 905 mg/H momentální plnící tlak 1928 mbar poloha plynového pedálu 100% skupina 011 - při plné zátěži: otáčky motoru 3066 požadovaný plnící tlak 1948 momentální plnící tlak 1989 řízení magnetického ventilu omezení plnícího tlaku N75 - 73,7 % skupina 003 při volnoběhu: otáčky motoru 903 požadované množství vzduchu 280 nasávané množství vzduchu 280 řízení ventilu zpětného vedení 54 % skupina 004 při plné zátěži otáčky motoru 2940 požadovaný počátek vstřiku 9,5 okamžitý počátek vstřiku 9,9 řízení ventilu počátku vstřiku 87,7% skupina 001 při volnoběhu otáčky motoru 903 vstřikované množství 5,4mg/H napětí snímače dráhy reg. šoupátka G149 1,58V teplota chladící kapaliny 93 C skupina 000 při plné zátěži: otáčky motoru 134 počátek vstřiku 131 plynový pedál 255 vstřikované množství 205 plnící tlak 191 tlak okolního vzduchu 191 teplota chladící kapaliny 79 teplota v sacím potrubí 128 teplota paliva 104 nasávané množství vzduchu 255 Mohl by to někdo zkontrolovat, zda je to vše ok? Děkuji moooooooc
  7. No mě to padalo taky do nouzáku, ale měl jsem vadnou tu baňku na turbu, tak mi jí vyměnili + repas turba a nyní do nouzáku nepadá, ale má mizerný výkon nad 2500ot/min takže asi váha, tu ještě musim otestovat. Takže pokud ho nebudeš mít zanesený, tak to vypadá na tu baňku s ovládáním turba, když mi jí dávali, tak se z ní sypal pěknej bordel a šla z tuha jako nevim co.....
  8. Dobrý den, již dlouhou dobu čtu všemožné rady a poznatky ohledně tak slavného motoru jako je 1.9 TDI 81kw (r.v.2001 facelif). Můj problém se již táhne dlouhý celý rok. Odkoupil jsem si firemní octu r.v.2001 s cca 320.000,- km (vše řádně servisováno v škoda servis), takže jelikož jsem s ní jezdil v práci tak jsem si jí potom odkoupil domů. Problém se mi začal vyskytovat cca v 330.000,- Km, kdy auto enormě ztrácelo výkon až ke spadávání do nouzového režimu. Zajel jsem tedy do škoda servisu, kde mi bylo sděleno, že je vadné turbo a potřebuje na repas. Tedy jsem souhlasil a nechal turbo zrepasovat. Po týdnu čekání mi bylo konečně oznámeno, že je tubo opravené atd. Když jsem však vyzvedl auto ze servisu, tak ve vyšších otáčkách (cca 2500- 3000) jakoby ztrácí výkon. Je to znát hlavně na dálnici, kdy mám celkem problém se ze 100 dostat na 140 a spíš mám pocit že musím jet na čtyřku hodně dlouhou, než tam můžu dát pětku. Také průměrná spotřeba je nyní 8,4 l/100 km, před výměnou jsem měl 7,4 a to jsem myslel že je fakt hodně díky vadnýmu turbu. Prosím tedy o případné rady a pomoci. Podotýkám že vag-com mám i doma a na závadách nepíše vůbec nic. Přikládám i výsledky při zkušební jízdě na 3 stupeń při plně sešlápnutým plynem. Zdá se vše ok, už nevím co mám kde a jak testovat, děkuji za všechny rady,.,......chyby ve vagu byli před opravou turba. Nyní již nepadá do nouzového režimu, ale prostě netáhne ve vyšších otáčkách, od spodu jde hezky do 2500ot/min
×
×
  • Vytvořit nový...