Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sorca

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Ahoj,tak jsem byl v servisu a potvrdila se hypoteza s intervalem :-) Mel jsem tam,puvodne QG2 a po servisu na 45000 Km tam na diagnostice pry omylem dali QG0 a tim zmizela informace o teplote oleje. Takze mi preprogramovali zpet na QG2 a je to v poradku:-)
  2. Ok,diky za tip,zkusim je zitra zkontaktovat a probrat to s nimi a uvidime,jak se pochlapi :-) Kdyztak si ti opravi na vlastni naklady :-)
  3. Jo,vnitrni nastaveni maxidotu jsem prochazel a skutecne mam vsechny polozky zapnuty...to byla prvni vec,co jsem hned kontroloval a teplota oleje tam proste chybi :-( Mam taky podezreni,ze to cidlo nejak deaktivovali nebo vyndali pri vymene oleje,jinak si to nedokazu vysvetlit :-( Zkusim se jich dotazat,co mi na to reknou :-)
  4. Tak to Vypadá to,ze mi to museli v servisu nove preprogramovat na pevný interval. Jen me překvapuje,ze minulé to po servisu na 30000 km s pevnym intervalem fungovalo bez problémů :-)
  5. Ne,mám od počátku pevny interval QG2,ale díky za tip...budu hledat :-)
  6. Ahoj, Mel bych jeden dotaz k ukazateli teploty oleje v maxidotu u Roomstera. Mám rok výroby 2012 a nyní jsem byl na servisní kontrole při 45000 km v autorizovaným servisu na výměnu oleje. Před tímto servisem mi maxidot teplotu oleje ukazoval bez problémů, ale po navratu ze servisu jsem později zjistil,ze mi tam chybí :-( Je možné,ze mi při nastavování servisních intervalu mi toto čidlo z maxidotu smazali? Nebo jak se toto může stát? Jak moc je náročné nastavení zpět? Možná se to může zdát jako prkotina,ale tato informace o vozidle me zajímá:-) Samozřejmě se budu snažit kontaktovat servis a zadat vysvětlení. Díky za radu.
  7. Ahoj, potřeboval bych poradit jak správně postupovat po výměně EGR ventilu u FABIA 1.2 HTP 12V najeto 205000 km. Situace: Na počátku začali problémy s výkyvy otáček při volnoběhu až do okamžiku, kdy mi za jízdy zhaslo auto a už nešlo nastartovat. Měl jsem ho následně v opravě v neautorizovaném servisu, kde zjistili, že jsem měl zadřený EGR ventil, tak mi ho vyměnili, také pročistili škrtící klapku, vymazali chyby. Pak jsem to byl projet a vyskočila mi diagnostika motoru, tak jsem to tam odvezl zpátky a bylo znečištěno čidlo u této klapky (ale nejsem si už jistý, které to přesně bylo) - čidlo vyčištěno a chyba smazána. Nyní auto jezdí v pořádku, ale cca po 100 km mi vyskočila opět diagnostika motoru a nevím, co to je a nerad jezdím s rozsvícenou kontrolkou :-( Můj dotaz tedy zní: může to být opět znečištěné nějaké čidlo, nebo v servisu něco zapomněli ještě zkontrolovat při výměně EGR ventilu? Bohužel se v tom moc nevyznám :-( Nevíte o někom, kdo by mi to napíchnul na diagnostiku a zkouknul? Do autorizovaného servisu se mi to dávat nechce, protože jsou drahý a nic nezjistí...a ten předchozí servis je daleko od místa mého bydliště :-( Nyní bydlím na Praze 4 - Libuš. Díky za pomoc a vysvětlení.
  8. Ahoj, tak současný stav je tento - po rozsvícení kontrolky jsem jel na diagnostiku, kde zjistili, že je to na výměnu katalyzátoru, tak jsem si tuto chybu nechal vymazat a jezdil jsem dál, čekal, kdy se rozsvítí znovu - kontrolka se rozsvítila znovu cca. po 1 měsíci po ujetí asi 1100 km. Tak už jsem neodolal a smířen s tím, že nechám vyměnit katalyzátor, jel jsem do servisu. Tentokrát diagnostika zjistila, že lambda před katalyzátorem dává více paliva než je třeba a tato chyba byla označena jako sporadická. V servisu mi řekli, že to rozeberou, otestujou a pokud bude potreba neco vyměnit, tak se ozvou. Včera se tedy ozvali, že otestovali katalyzátor, který je prý v pohodě (jen z něho vypadlo "trochu prachu"), pak otestovali obe lambda sondy a ty jsou prý taky v pořádku. Následně vše namontovali zpátky a projeli to asi na 10km trati a žádná záváda se již nediagnostikovala - takže mi oznámili, že vlastně neví, čím to je a že uvidím později, zda se chyba znovu objeví. Zatím najeto cca 100km a motor slape. Tento víkend vyrázím s tímto autem do Alp a během 4 dnů najedu asi 1500 km, tak uvidíme, čím to bude, zda se mi zase nejaká chyba neobjeví. Zatím se kloním k variantě, že tam byla nějaká netěsnost a že lamda tzv. kecala. Co myslíte? Máte někdo podobnou zkušenost?
  9. ahoj, díky za užitečnou informaci - určitě to vyzkouším a uvidím - taky se mi nechce vyhazovat peníze na nový katalyzátor, i když si myslím, že problém může být trochu někde jinde...prověřím to a uvidíme. Jen vím s určitostí, že mi kontrolovaly obě lambdy před tím a říkaly, že jsou OK v normě. Ještě mi říkali v servisu, že ten katalyzátor je zanesený, tak zkusím to pořádně projet, třeba to vypálení pomůže a ozvu se. Díky
  10. Ahoj, jsem tu nový a mám tento problém - mám fabii 1,2htp 12V rok výroby 2003, mám najeto 186.000 km. Tento rok se střídavě potýkám s problémem, že se mi zobrazeuje kontrolka "motoru", přičemž motor běží bez problémů a nejsou slyšet žádné nestandardnosti. Proto mi to nedalo a navštívil jsem servis, kde mi byl diagnostikován problém v emisní soustavě vozidla - našli, že je třeba vyměnit lambda sondu. Chvíli jsem jezdil tak dál, a pak jsem si řekl, že ji tedy vyměním. Když jsem se se servisem domluvil na výměně, tak mi při kontrole diagnostikovali, že vše funguje OK - že EMISE jsou v normě a tudíž zatím není důvod měnit lamba sondu, že až teprve, až odejde. Včera se mi kontrolka "motoru" rozsvítila znovu, tak jsem vyrazil do servisu a tam mi oznámili, že se jedná o chybu "nízký účinek katalyzátoru" a že je to na výměnu celého katalyzátoru, což prý činní cca. 20.000czk. Prosím tedy o radu, zda někdo máte s touto chybou zkušenosti a jak jste tento problém případně řešili? Podle mého si myslím, že je jen problém v určité části výfukové soustavy a že by stačilo vyměnit jen část - např. lamba sondu. Díky předem za info a pomoc

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.