Přejít na obsah

Sorca

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Sorca

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj,tak jsem byl v servisu a potvrdila se hypoteza s intervalem :-) Mel jsem tam,puvodne QG2 a po servisu na 45000 Km tam na diagnostice pry omylem dali QG0 a tim zmizela informace o teplote oleje. Takze mi preprogramovali zpet na QG2 a je to v poradku:-)
  2. Ok,diky za tip,zkusim je zitra zkontaktovat a probrat to s nimi a uvidime,jak se pochlapi :-) Kdyztak si ti opravi na vlastni naklady :-)
  3. Jo,vnitrni nastaveni maxidotu jsem prochazel a skutecne mam vsechny polozky zapnuty...to byla prvni vec,co jsem hned kontroloval a teplota oleje tam proste chybi :-( Mam taky podezreni,ze to cidlo nejak deaktivovali nebo vyndali pri vymene oleje,jinak si to nedokazu vysvetlit :-( Zkusim se jich dotazat,co mi na to reknou :-)
  4. Tak to Vypadá to,ze mi to museli v servisu nove preprogramovat na pevný interval. Jen me překvapuje,ze minulé to po servisu na 30000 km s pevnym intervalem fungovalo bez problémů :-)
  5. Ne,mám od počátku pevny interval QG2,ale díky za tip...budu hledat :-)
  6. Ahoj, Mel bych jeden dotaz k ukazateli teploty oleje v maxidotu u Roomstera. Mám rok výroby 2012 a nyní jsem byl na servisní kontrole při 45000 km v autorizovaným servisu na výměnu oleje. Před tímto servisem mi maxidot teplotu oleje ukazoval bez problémů, ale po navratu ze servisu jsem později zjistil,ze mi tam chybí :-( Je možné,ze mi při nastavování servisních intervalu mi toto čidlo z maxidotu smazali? Nebo jak se toto může stát? Jak moc je náročné nastavení zpět? Možná se to může zdát jako prkotina,ale tato informace o vozidle me zajímá:-) Samozřejmě se budu snažit kontaktovat servis a zadat vysvětlení. Díky za radu.
  7. Ahoj, potřeboval bych poradit jak správně postupovat po výměně EGR ventilu u FABIA 1.2 HTP 12V najeto 205000 km. Situace: Na počátku začali problémy s výkyvy otáček při volnoběhu až do okamžiku, kdy mi za jízdy zhaslo auto a už nešlo nastartovat. Měl jsem ho následně v opravě v neautorizovaném servisu, kde zjistili, že jsem měl zadřený EGR ventil, tak mi ho vyměnili, také pročistili škrtící klapku, vymazali chyby. Pak jsem to byl projet a vyskočila mi diagnostika motoru, tak jsem to tam odvezl zpátky a bylo znečištěno čidlo u této klapky (ale nejsem si už jistý, které to přesně bylo) - čidlo vyčištěno a chyba smazána. Nyní auto jezdí v pořádku, ale cca po 100 km mi vyskočila opět diagnostika motoru a nevím, co to je a nerad jezdím s rozsvícenou kontrolkou :-( Můj dotaz tedy zní: může to být opět znečištěné nějaké čidlo, nebo v servisu něco zapomněli ještě zkontrolovat při výměně EGR ventilu? Bohužel se v tom moc nevyznám :-( Nevíte o někom, kdo by mi to napíchnul na diagnostiku a zkouknul? Do autorizovaného servisu se mi to dávat nechce, protože jsou drahý a nic nezjistí...a ten předchozí servis je daleko od místa mého bydliště :-( Nyní bydlím na Praze 4 - Libuš. Díky za pomoc a vysvětlení.
  8. Ahoj, tak současný stav je tento - po rozsvícení kontrolky jsem jel na diagnostiku, kde zjistili, že je to na výměnu katalyzátoru, tak jsem si tuto chybu nechal vymazat a jezdil jsem dál, čekal, kdy se rozsvítí znovu - kontrolka se rozsvítila znovu cca. po 1 měsíci po ujetí asi 1100 km. Tak už jsem neodolal a smířen s tím, že nechám vyměnit katalyzátor, jel jsem do servisu. Tentokrát diagnostika zjistila, že lambda před katalyzátorem dává více paliva než je třeba a tato chyba byla označena jako sporadická. V servisu mi řekli, že to rozeberou, otestujou a pokud bude potreba neco vyměnit, tak se ozvou. Včera se tedy ozvali, že otestovali katalyzátor, který je prý v pohodě (jen z něho vypadlo "trochu prachu"), pak otestovali obe lambda sondy a ty jsou prý taky v pořádku. Následně vše namontovali zpátky a projeli to asi na 10km trati a žádná záváda se již nediagnostikovala - takže mi oznámili, že vlastně neví, čím to je a že uvidím později, zda se chyba znovu objeví. Zatím najeto cca 100km a motor slape. Tento víkend vyrázím s tímto autem do Alp a během 4 dnů najedu asi 1500 km, tak uvidíme, čím to bude, zda se mi zase nejaká chyba neobjeví. Zatím se kloním k variantě, že tam byla nějaká netěsnost a že lamda tzv. kecala. Co myslíte? Máte někdo podobnou zkušenost?
  9. ahoj, díky za užitečnou informaci - určitě to vyzkouším a uvidím - taky se mi nechce vyhazovat peníze na nový katalyzátor, i když si myslím, že problém může být trochu někde jinde...prověřím to a uvidíme. Jen vím s určitostí, že mi kontrolovaly obě lambdy před tím a říkaly, že jsou OK v normě. Ještě mi říkali v servisu, že ten katalyzátor je zanesený, tak zkusím to pořádně projet, třeba to vypálení pomůže a ozvu se. Díky
  10. Ahoj, jsem tu nový a mám tento problém - mám fabii 1,2htp 12V rok výroby 2003, mám najeto 186.000 km. Tento rok se střídavě potýkám s problémem, že se mi zobrazeuje kontrolka "motoru", přičemž motor běží bez problémů a nejsou slyšet žádné nestandardnosti. Proto mi to nedalo a navštívil jsem servis, kde mi byl diagnostikován problém v emisní soustavě vozidla - našli, že je třeba vyměnit lambda sondu. Chvíli jsem jezdil tak dál, a pak jsem si řekl, že ji tedy vyměním. Když jsem se se servisem domluvil na výměně, tak mi při kontrole diagnostikovali, že vše funguje OK - že EMISE jsou v normě a tudíž zatím není důvod měnit lamba sondu, že až teprve, až odejde. Včera se mi kontrolka "motoru" rozsvítila znovu, tak jsem vyrazil do servisu a tam mi oznámili, že se jedná o chybu "nízký účinek katalyzátoru" a že je to na výměnu celého katalyzátoru, což prý činní cca. 20.000czk. Prosím tedy o radu, zda někdo máte s touto chybou zkušenosti a jak jste tento problém případně řešili? Podle mého si myslím, že je jen problém v určité části výfukové soustavy a že by stačilo vyměnit jen část - např. lamba sondu. Díky předem za info a pomoc
×
×
  • Vytvořit nový...