Ahoj, jsem tu nový a tak nevím jestli jsem založil téma dobře. Spíš jsem ho chtěl přidat do již existujícího alternátor.
Nu k problému. To, že se vybíjí alternátor je normální. I mě se to stalo a tak jsem vyndal baterku a dal jí nabít, při té příležitosti jsem si všiml na těch kabelech co jsou na krytu baterie ( pak tam jsou nějaké plíšky "opravdu nejsem žádný mechanik a tak nevím co to je, jestli nějaké jištění nebo pojistky jakoby - dle mého odhadu) Tak druhý tlustý černý kabel zleva je jako by očouzený tedy ten plíšek mezi tím a kolem plast má bílou barvu tedy dle mého soudu byl tímto vystaven velké teplotě a při nastartovaném autu tedy i proudu se mi zdá, že i smrdí jako by se pálil. Poradil by mi někdo co to je? případně odčeho ten kabel a případné jištění nebo co to je pochází?
Vím že mám špatné čidlo natočení volantu a chystám se k jednomu mému automechanikovi - servisům nevěřím a on dělá opravdy výborně na výměnu, jestli by to třeba mohlo souviset a je to třeba velkým odběrem serva nebo to dělá to čidlo nebo co by to tedy mohlo být. Kabel je tlustý černý druhý z leva na víku baterie. Ten v pravu myslím jde na plus baterie.
Díky