Přejít na obsah

kevča

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kevča

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. prosím vás rád bych se zeptal, zda k výměně čidla, kterou bych si chtěl udělat doma je potřeba vag. Díky
  2. Ahoj prosím tě chtěl jsem se zeptat, protože také budu měnit čidlo, jestli pak potřebuji vag nebo stačí jen vyměnit to čidlo
  3. Děkuji všem za rady a omlouvám se za zaměnění akumulátoru a alternátoru. To se tak někdy stává, když myslíte na 200 věcí najednou ) Jsem rád, že jsem vás pobavil .
  4. Ahoj, jsem tu nový a tak nevím jestli jsem založil téma dobře. Spíš jsem ho chtěl přidat do již existujícího alternátor. Nu k problému. To, že se vybíjí alternátor je normální. I mě se to stalo a tak jsem vyndal baterku a dal jí nabít, při té příležitosti jsem si všiml na těch kabelech co jsou na krytu baterie ( pak tam jsou nějaké plíšky "opravdu nejsem žádný mechanik a tak nevím co to je, jestli nějaké jištění nebo pojistky jakoby - dle mého odhadu) Tak druhý tlustý černý kabel zleva je jako by očouzený tedy ten plíšek mezi tím a kolem plast má bílou barvu tedy dle mého soudu byl tímto vystaven velké teplotě a při nastartovaném autu tedy i proudu se mi zdá, že i smrdí jako by se pálil. Poradil by mi někdo co to je? případně odčeho ten kabel a případné jištění nebo co to je pochází? Vím že mám špatné čidlo natočení volantu a chystám se k jednomu mému automechanikovi - servisům nevěřím a on dělá opravdy výborně na výměnu, jestli by to třeba mohlo souviset a je to třeba velkým odběrem serva nebo to dělá to čidlo nebo co by to tedy mohlo být. Kabel je tlustý černý druhý z leva na víku baterie. Ten v pravu myslím jde na plus baterie. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...