-
Výměna Swing za Amunsen (+)
Ahoj, chtěl bych vyměnit stávající Swing za Amundsen, resp. Amundsen+. V návodu k Amundsenu+ píší, že lze jen do Yeti od data výroby 22. týdne 2011, můj yetouš je vyrobený na přelomu roku 2010/2011. Bude v něm fungovat, nebo v čem by mohl být zádrhel? Napadá mě v jiných tématech hodně řešený CAN 1.6 a 2.0? Funguje Amundsen (RNS 310) také jako hands free, nebo to ho (kromě jiného datového média map a digitálního rádia) právě odlišuje od RNS 315? Díky za rady!
- Zkorodované zadní kotouče na tříletém autě?
- Bzučení od zadní nápravy - haldex?
-
Zvuk při řazení
Ahoj, mám Yetiho TDI 103kw 4x4 s cca 55 000 km a minulý týden jsem byl v servisu, mj. s tímhle zvukem při řazení. Je to slyšet jak tu už někdo popisoval, při volnoběhu při sešlápnutí/puštění spojky nebo při řazení na 1. a 2. stupeň, pak už ne, možná ale jen kvůli většímu hluku jízdy. V autorizovaném servisu na to koukali a prý to dělá dvojhmotový setrvačník, a že je to vlastnost, ne chyba. Ale předtím jsem si toho nevšiml, až teď. Snad se to nebude zhoršovat a setrvačník se neodporoučí..
-
Zkorodované zadní kotouče na tříletém autě?
Odpověď na dopis dopis do škodovky 1) kotouče jsou obecně vyjmuty ze záruky jako díly podléhající opotřebování 2) v 50 000 km už jsou opotřebované. Takže takový malý zvednutý prostředníček. Asi totéž udělám škodovce při nákupu příštího auta.. Samozřejmě jsem hledal chybu nejdřív u sebe a provozování auta, ale u předchozích aut, které měly stejné podmínky, stejného řidiče a taky zadní kotouče, nebyl nikdy problém, kotouče se měnily později kvůli malé tloušťce a ne kvůli korozi. Jak jsem si koroze na yetoušovi všiml, tak jsem rozebral brzdy, promazal, obrousil vodiče destiček, aby chodily v čelistech volně, ale už to stejně nepomohlo.. Pozoruju ty nové, neoriginální, zatím po korozi ani stopa. A zajímavé je, že jezdím ještě s Oct. II, má najeto k 200 000 km a žádné problémy s kotouči nemá..podle mě prostě v rámci šetření nákladů a tlaků na dodavatele začali obecně dodávat horší díly..
- Bzučení od zadní nápravy - haldex?
- Zkorodované zadní kotouče na tříletém autě?
- Zkorodované zadní kotouče na tříletém autě?
-
Zkorodované zadní kotouče na tříletém autě?
Zdravím kolegy, někdy v létě/na podzim na mém v té době 2,5letém autě s 52 000 km začaly velmi rychle rezavět zadní brzdové kotouče na brzdící ploše, až se to dostalo do stavu, kdy pro rez téměř nebrzdily. Intenzivnější brzdění nepomohlo, v servisu ani nedoporučovali stočit kotouče, takže ve výsledku výměna zadních kotoučů včetně destiček. Do té doby (= v záruce!) bylo vše ok. Auto jezdí pravidelně, město-dálnice.. Servis to nechal posoudit s vyjádřením, že jde o běžné opotřebení, a že se nepostupovalo podle návodu k obsluze (ten doporučuje při vzniku rzi intenzivně brzdit). Jezdím ještě s Octavií, která má kotouče stejné a bez problémů, ve firmě jsem prohlédl všechna auta (Octy, Superby), žádné ani náznakem rezavé zadní kotouče nemělo. Takže to vidím na dopis přímo do Škodovky.. Má někdo podobnou zkušenost? Díky..
-
Bzučení od zadní nápravy - haldex?
Zdravím kolegy majitele Yetiho. Mám dotaz týkající se bzučivého zvuku od zadní nápravy. Ozývá se při zapnutém motoru, i když se auto nepohybuje. Napadá mě, že by to mohlo jít od haldexu, možná čerpadla oleje? Setkal jste se s tím někdo? Předtím jsem to nikdy neslyšel. Dnes se na sněhu po létě opět měla možnost připojit zadní náprava. Auto má tři roky a 55 tis. km, asi se podívá neplánovaně do servisu.. Je to 2.0 TDI 103 kW 4x4. Díky za rady!