Jump to content

Podvozek

Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...

    71 topics in this forum

      • 270 replies
      • 84,952 views
    1. Zimní pneu na Yetiho

      • 176 replies
      • 75,329 views
    2. Off road režim

      • 31 replies
      • 23,414 views
      • 35 replies
      • 17,123 views
    3. Tlumice

      • 9 replies
      • 478 views
    4. vibrace podvozku 4x4

      • 11 replies
      • 4,684 views
      • 11 replies
      • 2,248 views
      • 5 replies
      • 1,350 views
      • 16 replies
      • 1,634 views
      • 14 replies
      • 4,422 views
      • 4 replies
      • 1,409 views
    5. Sněhové řetězy

      • 24 replies
      • 8,157 views
      • 1 reply
      • 1,443 views
    6. Životnosť ložísk

      • 2 replies
      • 3,396 views
      • 2 replies
      • 5,236 views
      • 3 replies
      • 5,035 views
      • 0 replies
      • 1,404 views
    7. Světlá výška

      • 6 replies
      • 7,313 views
      • 2 replies
      • 2,656 views
      • 2 replies
      • 2,110 views
    8. Pružiny

      • 5 replies
      • 6,163 views
      • 2 replies
      • 2,169 views
      • 15 replies
      • 6,249 views
      • 18 replies
      • 6,782 views
    9. Vrzání levého kola

      • 1 reply
      • 2,823 views


    • Aktuální příspěvky

      • Ne bourané nebylo, jen celé vypadá jako by jej vlastnila slepá blondýna. Bude na něm ještě hodně práce Exteriér bude řešen až později zatím se jen informuji. Takže bych to asi měl zvládnout, když jsem dokázal vyměnit Turbo :-)
      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
    ×