Jump to content

Autohifi, Navigace

Rádia a vše kolem duc duc


65 topics in this forum

  1. Rádio SWING 1 2 3

    • 56 replies
    • 56.3k views
  2. Bolero

    • 20 replies
    • 12.9k views
  3. Navigace Amundsen do Yetiho 1 2 3 4

    • 91 replies
    • 55.5k views
  4. Autorádio Amundsen

    • 1 reply
    • 2.7k views
  5. Radio z Činy

    • 0 replies
    • 784 views
    • 7 replies
    • 1.9k views
  6. autorádia z Číny 1 2

    • 34 replies
    • 25.1k views
    • 0 replies
    • 2k views
    • 0 replies
    • 2.3k views
    • 25 replies
    • 10.8k views
  7. Zadní reproduktory

    • 24 replies
    • 14.1k views
    • 0 replies
    • 2.8k views
  8. Navigacie v Yeti 1 2

    • 29 replies
    • 17k views
  9. zaseklé bluetooth

    • 0 replies
    • 3.1k views
  10. z Blues na Swing

    • 0 replies
    • 3.4k views
  11. Mapy do Amundsena

    • 3 replies
    • 6.4k views
    • 15 replies
    • 6.9k views
    • 1 reply
    • 3.9k views
  12. Swing návod.

    • 5 replies
    • 5.9k views
    • 1 reply
    • 4.6k views
  13. SWING od MR2016 1 2

    • 32 replies
    • 19.9k views
    • 3 replies
    • 15.9k views
    • 3 replies
    • 6.3k views
  14. yeti bluetooth spojeni 1 2

    • 27 replies
    • 18.2k views
  15. USB místo MDI

    • 13 replies
    • 14.3k views


  • Aktuální příspěvky

    • Jen dodám jak jsem nakonec Dashcam dořešil já: (možná je to lehce offtopic ale třeba se to někomu hodí) - Kameru Viofo A129 Pro Duo jsem si nejdřív nalepil a připojil jen tu přední - kabel vedl tak nějak dočasně jen zastrčený za lištou aby to moc netrčelo, pod šuplíkem spolujezdce až k zapalovači, nebylo to ideální ale zas nějak extra to netrčelo -- zapojene do zapalovace znamena, že jsem ji po každé jízdě musel z USB vypojit a pro nahrávání zase zapojit, vydržela natáčet i několik dní (když jsem zapomněl rozpojit USB) ale autobaterii jsem nikdy nevytřískal - jak zapojit kameru rovnou do pojistkové skříně přes sadu na to jsem došel, objednal sadu, jenže k zapojení zadní kamery už jsem žádné nápovědy nenašel - kudy vést kabel a jak to provést -- napájecí sada (správně zapojená do pojistkové skříně přes pojistkové odbočky) umí automaticky po vypnutí zapalování buď kameru vypnout nebo přepnout na energeticky úspornější parkovací režim (vybírá se v menu kamery), navíc je tam pojistka která při nízkém napětí kameru vypne předtím než se vybije autobaterie - využil jsem tedy nakonec služby pána který montuje parkovací senzory, kamery atd. ve své dílně v Praze 5, za jedno odpoledne a cca 2500 mi skrytě zapojil přední i zadní kameru tak že nikde nekoukají dráty a kamera je napájena přes napájecí sadu (kameru a sadu jsem dodal já, on pojistkové odbočky), velmi korektní pán, dobře odvedená práce, ale čekačka je tam třeba měsíc dva, má tam i přesný kalendář kdy co montuje
    • Zobrazení rychlosti ventilátoru v režimu AUTO   Show A/C blower speed when in AUTO       *YES* / NO
    • 0.0 nic to nebude, i to natočení svíčky do přípravku bude v tom kvantu svíček stát pár centů a to asi rozhodlo, že se to už nedělá. Pokud by to totiž mělo takový vliv a byla by to nutnost pro chod motoru, originál ND s logem VW by byly taky přesné.  Možná ale koncern to taky dělá tak, že ve výrobě skutečně dává přesné svíčky s ohledem na dodržení flotilových emisí, a do ND klidně dá levnější nepřesné, protože emise v provozu po nějakých 4 letech/60tkm už nemusí řešit. 
    • Já bych řekl, že nejde o řezání závitu, ale o navaření vnější elektrody. Natočí část svíčky se závitem do přípravku a na pořád stejné místo (vzhledem k připravku) přivaří elektrodu. Stačí dbát jen na polohu přípravku ve svařovacím automatu. Náklady 0,0 nic.
    • › Čtenáři německého motoristického magazínu auto motor und sport zvolili model ŠKODA FABIA nejhezčím vozem ve své kategorii› Čtvrtá generace vozu FABIA zaujme emocionálním designem a velkorysejším prostorem› Nejvýraznější designové prvky: nový model FABIA charakterizují dynamické proporce, skulpturální tvary a ostře řezané přední světlomety a zadní světla s LED technologií ŠKODA FABIA Čtenáři německého motoristického časopisu auto motor und sport zvolili v rámci ankety Autonis nový model ŠKODA FABIA za nejlepší designovou novinku roku 2021. Čtvrtá generace tohoto úspěšného modelu se v kategorii malých vozů prosadila mezi šesti konkurenty. FABIA zaujme emocionálním vzhledem, velkorysým prostorem a krystalickými prvky typickými pro vozy ŠKODA. […] Článek ŠKODA FABIA nejlepší designová novinka roku 2021 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Create New...