Jump to content

Autohifi, Navigace

Rádia a vše kolem duc duc

    63 topics in this forum

    1. Navigace Amundsen do Yetiho

      • 91 replies
      • 42,905 views
    2. Rádio SWING

      • 49 replies
      • 45,990 views
      • 0 replies
      • 139 views
    3. Zadní reproduktory

      • 23 replies
      • 9,101 views
      • 22 replies
      • 3,998 views
    4. Navigacie v Yeti

      • 29 replies
      • 10,680 views
    5. zaseklé bluetooth

      • 0 replies
      • 561 views
    6. z Blues na Swing

      • 0 replies
      • 835 views
    7. Mapy do Amundsena

      • 3 replies
      • 3,454 views
      • 15 replies
      • 2,717 views
      • 1 reply
      • 1,669 views
    8. Swing návod.

      • 5 replies
      • 1,684 views
      • 1 reply
      • 1,573 views
      • 24 replies
      • 4,375 views
    9. SWING od MR2016

      • 32 replies
      • 13,022 views
      • 3 replies
      • 5,196 views
      • 3 replies
      • 3,120 views
    10. yeti bluetooth spojeni

      • 27 replies
      • 11,896 views
    11. USB místo MDI

      • 13 replies
      • 6,315 views
    12. Výběr správného BT modulu

      • 0 replies
      • 2,932 views
    13. AUX IN na SWING-u

      • 6 replies
      • 3,613 views
      • 5 replies
      • 3,438 views
      • 36 replies
      • 27,649 views
    14. AUX - Blues bez operek

      • 1 reply
      • 2,903 views
      • 0 replies
      • 2,779 views


    • Aktuální příspěvky

      • Zdravim.. od kúpy auta (cca rok dozadu) mi regenerovalo dpf každých 500km čo bolo normal.. asi 2 týždne dozadu mi začalo skoreh regenerovať nechápal som ale tak povedal som si ok.. začal som to častejsie sledoval a meral som si km.. zničoho nič mi regeneruje od 150 do 200km čo je brutálne málo.. áno jazdím mesto ale aj okrsky sem tam dialnice.. no vždy vždy vždy ked idem mimo mesta tak si dávam radenie v manualy (mám dsg) a vždy idem na 5ke od 2000 do 2500 otáčok) takže nedusim ho.. vždy ked mi aj auto regeneroval tak som išiel na dialnicu/rýchlostnú cestu a vždy som išiel na 2500 ot. až kým regenerácia neskončila.. čiže neberem svoje auto na lahkú váhu a robim vždy potrebné veci aby neboli neskoršie problémy.. viete mi niekto vysvetliť kde je problém? Dočital som sa niekde ze by sa mohlo jednať o zlom snímači diferenčného tlaku.. ibaže každý kto s tým mal problém tak mu vyhadzovala kontrolka dpf motora a žhavenia.. mne nič nesvieti ani mi dpfko nikdy nesvietilo vsetko ide ako má.. btw.. asi v rovnaký týžden kedy začalo často regenerovat tak mi zrejme odišli výrivé klapky v sani po naštartovaní mi tam začali šuchať asi prvych cca 10sekund potom to prestalo.. vytiahol som šteker z klapky a odvtedy to nerobí žiadna kontrolka ani nesvieti ( samozrejme vo vcds su chyby klapky ale všetko ide bez problémov) dnes poobede auto napichnem nia diagnostiku a uvidím či tam bude niečo zvlaštne
      • Dík za odpoveď. Po facelifte 1.4 TDI PD. Vieš mi taký modul (čo je na trhu) doporučiť?
      • Podle me těžko povedet. Záleží na co to člověk chce a jak s tím bude primárně zacházet. Me například akorát odešlo turbo a myslím, ze nebýt přehrání SW, nemusel bych kupovat nové. Když se tomu dává, někde si to někdy něco vezme a nemusí to být nutne vždy jen turbo. Celá rada jiných konsekvenci.   Otázka je ale jiná? Udelal bych to znovu? Jasne ze ano a také ze udělám. Chystám se na dieselové RS 4x4 135 kw 6 dsg a přehrání SW bude jedna z prvních věci. Podle me to za to stojí. Kdo chce mít narachlejsi opici, musí koupit víc banánu :). 
      • Zdravím,   chtěl jsem se zeptat. Uvažuji o chipu na 135Kw s 6st DSG nájezd 151 000 Km. Nevím, ale zdali už auto nemá na takový chip zbytečně vysoký nájezd km a tedy nehrozí nějáké nebezpečí poruchy? Co myslíte?   Díkyw
      • Díky za informace o motoru. Nějak mě ten masochizmus nepustil a rozhodl jsem se vyměnit motor. Až bude dokonáno (snad úspěšně), udělám rozborku mrtvého motoru a pokud bude zájem, nějaké fotky sem přidám - rychlá inspekce třetího válce ukázala zaolejovanou a zničenou zapalovací svíčku s chybějící uzemňovací elektrodou a patou izolátoru, olejem zalité sací ventily (v uzavřeném stavu) a na povrchu pístu není vidět nic jiného než hladina oleje. Jinak jsem se poslední dobou snažil zjistit nějaké další info o podobných závadách maloobjemových TSI od různých mechaniků z okolí. Víceméně zkušenosti žádné, páč většina z nich odmítá tyto motory opravovat.    Nevíte někdo, jaká by mohla být šance, že to vše přežil katalyzátor? S vyndaným motorem a převodovkou je k němu velmi dobrý přístup, jen se mi to nechce preventivně měnit, když díl od Bosalu stojí cca 12k CZK. Jak uvádím výše, v posledních chvílích motoru se projevil onen varovný zápach síry / zkažených vajec.  
    ×