-
Shotysk začal sledovat Palivoměr / ukazatel stavu palivové nádrže
-
Palivoměr / ukazatel stavu palivové nádrže
Zdravim .Octavia 1 , 1.6 75kw r.v.2002 kód motora AVU. Problém je taký že ručička paliva klesne počas jazdy iba v zákrutách tak , že klesne na minimum , zaznie zvukový signál že málo paliva a vráti sa potom naspäť na pôvodný stav paliva . V nádrži mám minimálne pol nádrže benzínu takže malým množstvom paliva to nieje a za druhé vymenil som plavák paliva na palivovom čerpadle v nádrži za nový a robí to stále. Takže ani plávakom to nieje . Na nete som čítal, že to môže byť kontaktom uzemnenia palivového čerpadla . Len kde nájdem to uzemnenie. A nejaká vaša rada čo by to mohlo ešte byť ? Fakt ma to už nebaví počúvať za jazdy 30x pipnute na 20km jazdy. Ďakujem
-
Nelze udržet zvýšené stabilní otáčky plynovým pedálem při EK na volnoběh OI 1.6 75 kW
Tiež som tomu venoval roky a nič nepomohlo. tiež som to vzdal . Ale niečo nového som sa predsa dozvedel , tak sa podelím. Tento motor má dva snímače teploty vody .jeden je pri termostate ,poznáte zelenej farby , ale je ešte jeden a ten sa nachádza na chladiči. A že vraj ten senzor je chybný od výroby a tým pádom je nesúlad v riadiacej jednotke medzi snímačmi teploty pri zohratom motore a preto neudržíme otáčky na zohriatom motore. Či je to pravda neviem ,ešte som to neskúmal. Ak to tak je stačilo by len vymeniť to druhé čidlo na chladiči a malo by byť po probléme. Ak to niekto skúsi budem rád keď sa podelí o výsledok
-
Nelze udržet zvýšené stabilní otáčky plynovým pedálem při EK na volnoběh OI 1.6 75 kW
Áno, ale EGR s tým nič nemal spoločné. Či bol chybný alebo nie . otáčky neudržíš ,než s tým čo som spomínal vyššie.
-
Nelze udržet zvýšené stabilní otáčky plynovým pedálem při EK na volnoběh OI 1.6 75 kW
Chyba nebola nikde v saní ,ani nikde inde. Chyba je v motore o ktorom vie aj škodovka . Bohužiaľ tento motor vyrobili s chybou ktorá sa nedá odstrániť.je to popísané aj v dielenskej príručke.emisie sa u tohto kódu motora AVU majú merať zo zapnutými spotrebičmi .tak udržíme otáčky na Emistnej kontrole.
-
Spotřeba 1.6 MPI 75 kW
Motor 1.6 75kw ,r.v 2002, kód motora AVU . Dlhodobá spotreba behom cca 3 mesiacov 6.3l/100km. Denné jazdím 2x20km do práce . Do práce to mám mierne klesanie spotreba 4.6-4.9l Z práce mierne stúpanie samozrejme 6.5-6.8l Na plnú nádrž najazdím 800km
-
Vypnutie motora počas jazdy 1.6 75kw ,r.v 2002
Vyriešené. Motorček v čerpadle vymenený. Kúpil sa kvalitnejší od značky pierburg za 55€ a motor už nekape , a to môžem mať dojazd iba 10km ,dokonca 0km :D predtým tam bol motorček bez označenia za 18€ ...takže nabudúce nešetrit a priplatiť si treba za kvalitu :D
-
Vysoká spotřeba motorového oleje OI 1.6
Tak nakoniec ak tak olej žere. Ale je to menej. Cca 2700km na 0.4dc oleja. Myslíte že treba toto riešiť ,či treba aj tie krúžky vymeniť?
-
Znovu chyba vo vag EGR ventil
Tak podľa všetkého dom trafil na zlý kus už z výroby. Kúpil sa nový teraz značka pierburg a šlape jak hodinky.
-
Vypnutie motora počas jazdy 1.6 75kw ,r.v 2002
Zdravím. Mám taký zaujímavý problém. Ak mi počítač dojazdu ukazuje dojazd 200km začne mi vynechávať motor.proste sa počas šoférovania vypne motor a sám naskočí za 5sek a zas idem cca 10km a znova sa to opakuje. Keď dotankujem cca za 30€ ,auto ide normálne až pokiaľ sa nedostanem na hranicu dojazdu 200km. Menil sa motorček v čerpadle paliva a odvtedy to robí. Predtým som mohol mať dojazd aj 10km a nevynechával motor. Robilo to niekomu ? Ako to vyriešiť.
-
Vysoká spotřeba motorového oleje OI 1.6
Tak auto Zdar. tiež mi Octavia 1.6 75kw motor AVU žere olej .na 1000km cca 2.5dc , mám to riešiť alebo to je ešte normálne .ide mi o to aby som prešiel na Emistnej kontrole.najazdene má auto cca 270 000km. Ono keď žere motor olej ,tak aj emisie sú horšie. Tak vymenené guffera a pomohlo to. Ovca už olej nepapá. Takže netreba meniť všetko pri týchto najazdených kilometroch.
-
Znovu chyba vo vag EGR ventil
Zdravím. ovca 1.6 75kw 2002. Mal som zlí EGR ventil ,tak sa vymenil. Necvakal už keď sa robil test akčných členov a vypisovalo vo vag chybu 17811 - chyba bola systém spätného vedenia výfukový plynov regulační odchýlka. Kúpil sa nový EGR ventil ,urobilo sa základné nastavenie cez Vag kanál 074 ,nastavenie prebehlo OK. Všetko pekne fungovalo a po cca 1000km mi vyhodilo check motora že nejaká chyba. Dal som to na diagnostiku a je tam chyba podľa Vag 17851 . Čo je potenciometer spätného vedenia výfukový plynov ,signal príliš malý G212 sporadicky. To ako sa pokazil EGR ktorý mal nabehne 1000km? Káble som kontroloval sú ok. Inak po troch dňoch tá kontrolka zhasne a rozsvieti sa zas po cca 2 dňoch a tak sa to opakuje dookola. nejaká rada. Nechce sa mi zas kupovať nový EGR.
-
Nelze udržet zvýšené stabilní otáčky plynovým pedálem při EK na volnoběh OI 1.6 75 kW
Nič som nenalomil. EGR ventil som menil ,lebo pôvodný odišiel papa.prestal cvakať a aj váh ho hlásil ako kaput. Tento problem mám s autom už 10r .EGR začal blbnút len teraz, takže z EGR ventilom to nič nemá. Btw aký prístup? Ako zalepovať veci ktoré zaslepené nemaju byť nieje riešenie. Musí to fungovať aj bez zaslepenie. Keby je niekde v trubkach sania diera ,tak to robí aj na studenom nezahriatom motore. Nemyslíš?
-
Nelze udržet zvýšené stabilní otáčky plynovým pedálem při EK na volnoběh OI 1.6 75 kW
Mám nový EGR ventil ,zaslepovať ho nechcem. Myslím že zaslepovať nejaké súčiastky problém nevyrieši. Skôr si myslím že to bude vec riadiacej jednotky. Niečo zle nastavené pri výrobe auta. Emistna sa blíži a ja neviem čo robit ,keď mi technik na Emistnej povie že klímu vypnúť. Tým pádom neprejdem cez emistnú kôli danému problému.
-
Vysoká spotřeba motorového oleje OI 1.6
Zdar. tiež mi Octavia I 1.6 75kw 2002 motor AVU žere olej .na 1000km cca 2.5dc , mám to riešiť alebo to je ešte normálne .ide mi o to aby som prešiel na Emistnej kontrole.najazdene má auto cca 270 000km. Do motora lejem 5W40 Castrol magnetic a dolievam hocijaký olej čo má napísané 5W40. Či už z Tesca , s benzínky atď proste rôzne značky. Pod motorom žiadne kvapky oleja .ale olejová vaňa je špinavá od oleja a aj okolo olejového filtra. môže byť toto ten únik oleja? Ono keď žere motor olej ,tak aj emisie sú horšie. Či? Aby som proste prešiel cez emistnú kontrolu. Rozmýšľal som dať len vymeniť len gufera. pomôže to? Či riešiť ten možný únik oleja čo je na olejovej vane a pri filtri oleja?
-
Nelze udržet zvýšené stabilní otáčky plynovým pedálem při EK na volnoběh OI 1.6 75 kW
Kód motora je AVU.. Čo myslíš dokonale tesné?