-
Řetěz v rozvodech 1.2 TSI
Základ klidného používání 1.2TSI je nechodit na fórum Mám verzi 2009, výměna řetězu ve 30 000km. Rachotilo to za studena takovým způsobem, že se otáčela půlka ulice. Další zvuky při polostudeném motoru, při startování auta postaveného z kopce nebo na rovině při kolech v rejdu To všechno se dělo jenom občas. Výměna řetězu bez keců. Po výměně hluk za studena ustal a při poloteplém motoru to rachotilo dál. Časem si to nějakým záhadným způsobem sedlo a je klid. Aktuálně najeto přes sto tísíc.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Yeti 1.2TSI není auto na dálnici. Je to těžky, aerodynamika letící šatní skříně a motor, který musí chladit katalyzátor vtřikováním obohacené směsi, to je past na dobrou spotřebu. Pri běžném dálničním tempu 130km mám spotřebu kolem 8l. Za 10l jsem jel pouze s plně naloženým autem s pedálem plynu na podlaze a rychlostí 150km/h furt.
-
Životnost motoru
Jak to tady čtu, tak si živě představuji komentář technika - "Áááá, prudič přijel. Franto, vsadím se, že má flašku voleje v kufru a ještě bude pindat o drahotě." Potom se nedivte, že vás servis slušně pošle do hajzlu, když reklamujete v záruce. Jak jsem už psal je zákazník servisu a "zákazník servisu".
- Svítí ESP a kontrolka systému výfukových plynů
-
Životnost motoru
Tak kolečko po třech servise, panečku Hele, kolik tě to kolečko po sevisech bude stát pěněz a času, čas jsou také prachy. Možná by ti to zaplatilo náklady na výměnu rozvodů v tvé režii, neb výměna řetězu na 1.2 stojí méně než výměna řemenu na mém předchozím autě. Sám jsem si se svým autem také užil, myslím, že jsem to tady psal. Všechno jsem vyřešil ve svůj prospěch, vše proběhlo korektně a rychle. Tím chci říci, že boucháním pěstičkou do stolu, voláním to televize a objížděním servisů nevyřešíte nic. Vím velmi dobře jak to chodí v servisech a nálepka "prudič" není moc dobrá vizitka zákazníka
-
Životnost motoru
Tebe budou v servisu milovat
-
Životnost motoru
Zase bych to s tím rachocením řetězu nehrotil. To rachocení řetězu, na základě kterého se to měnílo, je zvuk jako když se sype železářství. Sám sem si stím užil
- Řetěz v rozvodech 1.2 TSI
- Řetěz v rozvodech 1.2 TSI
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Tak jsem si odkroutil 2500kkm během čtrnácti dnů. Ve dvou lidech, narvaný kufr, zapnutá klima s výsledkem 7.5l/100km. Průměrná rychlost 80km/h. Jsem spokojen.
-
Řetěz v rozvodech 1.2 TSI
hamiš - Chápu tvoje obavy, ale zase bych to tak nehrotil. Užívej si nového auta a nenech si to zbytečně kazit. Jám mám na 1.2TSI přes osmdesát tisíc. Ve 30kkm jsem dostal nový řetěz a jezdím dál. Za určitých podmínek si zachrastí i ten vyměněný, ale to je tak jednou za kvartál, proto to moc neprožívám.
-
Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru
Jo, jo majitel vozu od rákosníků špekuluje nad kvalitou TSI Paní bych jednoznačně doporučil právě to TSI v lehoučké Fabii to pojede krásně, je to řidičsky velmi příjemný motor. Jestli má mozek bude jezdit za pět litru a bude spokojená.
-
Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru
Zase z těch TSI nědelejte takovou katastrofu. Většina je spokojená. Menšina nespokojených tady brblá. Sám jsem s tím motorem pár problémů řešil, ale koupil bych si ho znovu.
- Svítí ESP a kontrolka systému výfukových plynů
- Svítí ESP a kontrolka systému výfukových plynů
strycek_BOB
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva