Přejít na obsah

Marosh01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Marosh01

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. po vymene to klepanie (popri cvakani ventilov) uplne zmizlo?
  2. jasne. aj mne to v zime chrastilo, kym sa dopol. obcas to spravi aj teraz. ale myslim, ze by to malo byt normalne, chrastil, len kym sa nepremazal, alebo sa uz natolko opotreboval, ze neplni naplno svoju funkciu?
  3. Zdravim, Poslednych asi 2000 km (najazdene 110 000 km - olej Castrol SLX Pro 5w-30 LL) pocujem po zahriati motora pravidelny akokeby "dizlovy" (alebo "krochtavy"?) klepot, ktoreho frekvencia sa zvysuje spolu s otackami motora. Pri studenom motore to nepocut. Tah motora je normalny, len obcas som spozoroval mierne nepravidelne zrychlovanie na 1. prevodovom stupni. Klepot je s dalsimi najazdenymi km vyraznejsi. Sviecky boli menene vramci ich konciacej deklarovanej zivotnosti (na zvuk to vplyv nemalo). Diagnostika nehlasi ziadny problem. Mozte popocuvat aj audio subor, ktory som nahral. Telefon som postupne prikladal do oblasti rozvodov, do oblasti sviecok, pod auto spredu aj pri kolese, a nakoniec po prvej minute je nahravany zvuk z interieru, kde to pocut asi najlepsie (zosilnil som ho). To ostrejsie cvakanie ventilov si nevsimajte, to je normalne. V "pozadi" pocut pravidelny klepot, priblizne 2-3 udery za sekundu. Na forach som nasiel nejake informacie, ze to je normalne, ale kedze zvuk sa zhorsuje a na neutrali jemne trasie celym autom, neverim, ze to je normalne. V jednom servise to uz bolo, bez kladneho vysledku. Stretol sa s tym uz niekto? Poradite prosim, co by to mohlo byt? Dakujem za pomoc. fsi_zvuk.mp3
  4. ja som tiez nechapal 1,8T v audi TT chcem cisty atmosferak, bez turba, s tym su same problemy financny limit: rad by som sa zmestil do 9000 € aj s prihlasenim a dovozom viete niekto napisat, ako sa lisi dvojzonova klima u OII a Golf V? Golf ma v stredovom kruhovom ovladaci dve tlacidla s popisom, OII nie. dik
  5. dovoz z nemecka by som mal za 800€ sice som vyrastol na dizloch, dci a crdi, ale myslim, ze to, co usetri diesel na nafte, to sa vrati na opravach. Keby kupujem nove, tak kupim dizel, lebo viem, ze sa on budem starat, ale takto, ked neviem co za exota na tom jazdilo, tak radsej benzin. to iste sa da napisat aj o ojazdenych benzinoch, ale tie su menej nachylne na studene starty a vytacanie motora za studena, ako aj chladenie turba, dalej nachylnost vstrekov na pochybnu naftu je tiez otazna. Celkovo sa mi zda benzin spolahlivejsi a na kratsie trasy mi bude viac vyhovovat. for Hunterkyjov: radsej by som 1,6 FSI, to by vykonovo stacilo, len tych je dost malo a v slabsich vybavach a chyba tomu ta 6-ka
  6. tak napr. nieco taketo s 1,6 FSI, bud OII alebo Golf V: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lizk1rdokn3e alebo s 2,0 FSI: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=cz&id=144761281&pageNumber=1&tabNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=cz&id=143828082&pageNumber=1&tabNumber=1 je to sice nemecko, ale nieco taketo by som si predstavoval
  7. nejake auta v zahranici som uz pozeral na www.ooyyo.sk. mate aj nejake ine spolahlive "zdroje"? este som sa o to nejak konkretne nezaujimal, ale kolko dnes priblizne stoji dovoz auta zo zahranicia aj s papiermi? ako pozeram inzeraty, tak vyse polovica aut v nich je aj tak zo zahranicia
  8. tak odporuc predavajuceho, ktoremu sa da verit
  9. tu sparu som si vsimol tiez az taku vysoku spotrebu to na ten objem podla mna nema, o nejaky ten liter viac ako 1,6 ale ma lepsiu dynamiku a zohnat na Slovensku octaviu, pripadne golf V s 1,6 FSI je dost problem
  10. znama tam kupila dve auta, najprv feliciu, potom octaviu II 1,6 mpi. zatial bez problemov. vsak odrbava kazdy autobazar, acko dava aspon aku taku zaruku (prvych 200km), ako uz bolo pisane, vyhovaraju sa na hoco, ale ked zakaznik nepovoli a odchadza, tak sa zrazu da aj nemozne (mam osobnu skusenost). ta oktavka mi padla do oka, silny motor, dobra vybava, dobra cena=podozrive. ratam s tym, ze po kupe pojdu hned nove rozvody, naplne a pod., lebo urcite to je stocene, ale ak to ma v skutocnosti nejakych 200t, tak si myslim, ze ten motor este nieco vydrzi, aj podla prispevkov na fore. a neplanujem s tym nabehat desattisice km za rok.
  11. vyhliadol som si toto: http://www.aaaauto.sk/sk/skoda-octavia/car.html?id=2146618&body=H&make=109&model=261&palivo=1&pmax=8000&ymin=2004&ymax=2012 ze to ma stocene km, to mi je jasne, taktiez sa mi to zda podozrivo lacne. uni modra=firemne auto??? vas nazor?
  12. Zdravim. Planujem kupit ojazdenu Octaviu II. Viem, ze to je do urcitej miery individualne a zalezi to od vodica a posadky auta, ale rad by som vedel vase poznatky a nazory na opotrebenie interieru pri urcitych najazdenych km, napr. klucky, volant, packy, zapinanie svetiel, klima, hlavica radiacej paky, sedacky, ovladanie okien a pod.. Vopred dakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...