Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

lid1

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. To zní hodně pravděpodobně, dost bych se k tomu přikláněl - přesně to odpovídá chování toho motoru. Kdyby to někdo dokázal ověřit u výrobce by bylo dobré. (Možná i u VW, ten dělá 1.4 tsi) Mě vystrašil ten divnej plechovej zvuk, co jde od motoru a výfuku. Během pár vteřin to přejde v normální tichý chod. Startuju v tichu v garáži, na rušné ulici si toho nikdo většinou ani nevšimne.
  2. lid1 odpověděl na miki53's téma v 1.2 TSi
    Ta clona asi pomůže - nepustí do motorového prostoru tolik studeného vzduchu. Motor se chladí i přes blok a i převodovka se dříve zahřeje. Ale u Yetiho se těmi štěrbinami v mace nedá nic moc prostrčit.
  3. Dík za informaci, to se mě docela ulevilo. Ale je to dost důležitá věc, mělo to být uvedeno v návodu k používání. Není to ani v dílenské příručce pro mechaniky. Ještě by bylo dobré zjistit, jestli je lepší počkat a nechat motor běžet na volnoběh nebo normálně vyjet. Stejně by mě zajímalo, jak motor pozná kdy se má čistit. Nejdřív 1500 km nic a pak se během 200 km vypaloval dvakrát (pořád stejný styl jízdy). Ještě je divné, že se kat.vypaluje hned po startu při studeném mtoru a jen pár vteřin, když nějakou dobu trvá, než se vůbec zahřeje na provozní teplotu. Už dávno přeci platí, že se má zahřátý motor občas při jízdě vytočit až k otáčkám max.výkonu a chvilku to podržet, aby se vypálily saze (v motoru i kat.).- zvláště ten, kdo jezdí moc opatrně.
  4. A má normální zvuk nebo je o hodně hlasitější, jako kyž je prožraný tlumič? A dělá to i při úplně studeném motoru ráno? Mě to dělá právě jen pří částečně vychladlém motoru. Ráno, nebo při vypnutí motoru na 10 - 20 min. a znovu nastartování to neudělá.
  5. Moje 1.4 tsi to udělala zatím jen dvakrát - pouze tak 3 - 4 hod.vychadlý motor. Studený (třeba -10) nebo horký motor to neudělá. Je to hodně divný plechový zvuk, jako když je moc bohatá směs a prská do výfuku. Dělá to tak 3-5 s hned po startu, otáčky jsou 1100-pak přejde do normálu tj. 900 ot. a téměř neslyšný chod. Mám zatím najeto jen 1800 Km záběhovým tempem. (Yeti 1.4 tsi.) Možná by se měl vyjádřit výrobce, jesli je to závada nebo nějaká specifická vlastnost tsi motorů.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.