Dík za informaci, to se mě docela ulevilo. Ale je to dost důležitá věc, mělo to být uvedeno v návodu k používání. Není to ani v dílenské příručce pro mechaniky. Ještě by bylo dobré zjistit, jestli je lepší počkat a nechat motor běžet na volnoběh nebo normálně vyjet.
Stejně by mě zajímalo, jak motor pozná kdy se má čistit. Nejdřív 1500 km nic a pak se během 200 km vypaloval dvakrát (pořád stejný styl jízdy).
Ještě je divné, že se kat.vypaluje hned po startu při studeném mtoru a jen pár vteřin, když nějakou dobu trvá, než se vůbec zahřeje na provozní teplotu. Už dávno přeci platí, že se má zahřátý motor občas při jízdě vytočit až
k otáčkám max.výkonu a chvilku to podržet, aby se vypálily saze (v motoru i kat.).- zvláště ten, kdo jezdí moc opatrně.