Přejít na obsah

lid1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lid1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To zní hodně pravděpodobně, dost bych se k tomu přikláněl - přesně to odpovídá chování toho motoru. Kdyby to někdo dokázal ověřit u výrobce by bylo dobré. (Možná i u VW, ten dělá 1.4 tsi) Mě vystrašil ten divnej plechovej zvuk, co jde od motoru a výfuku. Během pár vteřin to přejde v normální tichý chod. Startuju v tichu v garáži, na rušné ulici si toho nikdo většinou ani nevšimne.
  2. lid1

    Ohřev motoru

    Ta clona asi pomůže - nepustí do motorového prostoru tolik studeného vzduchu. Motor se chladí i přes blok a i převodovka se dříve zahřeje. Ale u Yetiho se těmi štěrbinami v mace nedá nic moc prostrčit.
  3. Dík za informaci, to se mě docela ulevilo. Ale je to dost důležitá věc, mělo to být uvedeno v návodu k používání. Není to ani v dílenské příručce pro mechaniky. Ještě by bylo dobré zjistit, jestli je lepší počkat a nechat motor běžet na volnoběh nebo normálně vyjet. Stejně by mě zajímalo, jak motor pozná kdy se má čistit. Nejdřív 1500 km nic a pak se během 200 km vypaloval dvakrát (pořád stejný styl jízdy). Ještě je divné, že se kat.vypaluje hned po startu při studeném mtoru a jen pár vteřin, když nějakou dobu trvá, než se vůbec zahřeje na provozní teplotu. Už dávno přeci platí, že se má zahřátý motor občas při jízdě vytočit až k otáčkám max.výkonu a chvilku to podržet, aby se vypálily saze (v motoru i kat.).- zvláště ten, kdo jezdí moc opatrně.
  4. A má normální zvuk nebo je o hodně hlasitější, jako kyž je prožraný tlumič? A dělá to i při úplně studeném motoru ráno? Mě to dělá právě jen pří částečně vychladlém motoru. Ráno, nebo při vypnutí motoru na 10 - 20 min. a znovu nastartování to neudělá.
  5. Moje 1.4 tsi to udělala zatím jen dvakrát - pouze tak 3 - 4 hod.vychadlý motor. Studený (třeba -10) nebo horký motor to neudělá. Je to hodně divný plechový zvuk, jako když je moc bohatá směs a prská do výfuku. Dělá to tak 3-5 s hned po startu, otáčky jsou 1100-pak přejde do normálu tj. 900 ot. a téměř neslyšný chod. Mám zatím najeto jen 1800 Km záběhovým tempem. (Yeti 1.4 tsi.) Možná by se měl vyjádřit výrobce, jesli je to závada nebo nějaká specifická vlastnost tsi motorů.
×
×
  • Vytvořit nový...