Přejít na obsah

RanT

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení RanT

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Chtěl bych poprosit o radu / názor ohledně typu klima kompresoru. Mám Superb 2 combi, 2011, 1.6TDI 77kW. Potřebuji nový klima kompresor. Nyní mám původní Sanden 1K0 820 808 B. Nabízí mi Sanden 5Q0 816 803 F s tím, že je plně nahraditelný za ten můj. Jedná se o originální kompresor. Jak a kde mohu ověřit, že je skutečně možné jej použít? Pokud by bylo možné jej využít beru ho hned... Ale nevím jak to zjistit, údajně byly 3 typy kompresoru pro superb 2. Podle VIN? Ale kam to kde zadat, zjistit? Nemáte někdo zkušenost? Moc Vám všem díky za názor/radu.. Tom
  2. Tak udelat to muzu, coz o to... Ale samozrejme ten kovovej zvukv nizsich otackach kdy to auto chces rozjet treba z dvojky tam je a myslim, ze by to treba v bazaru poznali.. Tak sem myslel to opravit.. Ale nevim jak se dle protokolu rozhodnout, zda jsou opravdu vsechny ko.. Atd. Zda udelat vyplach i te nadrze..
  3. No, na emisich to bylo pred 5mesicich... Jinak ma auto najeto 170tis km, coz me prislo malo na to, aby to zacalo mit takovy zvuk.. Dobre, beru vse co pises, ale coby si delal ted, kdyz uz jsem to nechal vyndat, otestovat a dle protokolu tvrdi, ze jsou vsechny spatne? Repas vsech? Repas jen nektereho nejhorsiho? Repas zadny a zpet slozit? A co ta nadrz, cistil by si?
  4. Ahoj, Moc diky za nazor.. No auto v podstate jezdi ok, pouze ten zvuk motoru v nizsich otackach byl kovovy. Rekneme, ze se snazim mit veci "v poradku". Tak jsem to nechal na doporuceni otestovat. Pry podle protokolu (od jineho znameho) je urcite spatny 4.ty vstrik, v protokolu ten posledni, podle toho ze vice propousti zpet... Tak bych bral, kdyby mi nekdo rekl, ze fajn, udelej 4tej vstrik, treba dalsi je nacnutej a ostatni tak "nejak".. Ale ze jsou vsechny 4 KO me zarazilo.. Hlavne nevim, pokud bych tedy nechal pres ten e-injector.cz zakoupit 4ks toho repase, tak zda mam nechat i vymejt nadrz a cerpadlo.. Udajne, pokud jsou vsechny 4ks KO, odesly proto, ze treba cerpadlo hazi spony a bez vymiti systemu si nove zrepasovane opet zanesu... Tak nevim jak z toho ven..
  5. Ahoj, mám 1.6 TDI CR.. Auto jezdí úplně normálně, neškube, startuje.. prostě vše ok.. Pouze (jsem laik) pokud jsem se chtěl rozjet při nižších otáčkách a roztáhnout to, tak to mělo kovový zvuk. Jako kdybych vzal kladívko a klepal do kovu.. Tedy pouze zvukový projev, nicméně auto nezaškubalo, plynule se rozjelo do vyšších otáček a v pohodě.. Díky tomu zvukovému projevu jsem se ptal v servisu a řekli mi, že to může dělat vstřik. Po jejich diagnostice to prý vypadalo na jeden vstřik. Po doporučení jsem nechal vstřiky vyndat, poslat na otestování a výsledek je, že jsou prý všechny 4 vstřiky KO.. Tento fakt jsem konzultoval s dalším technikem a přijde to "divné". Tyto vstřiky 03L130277B se prý nedají repasovat, jen nové.. přesto jsem našel firmu (www.e-injector.cz) která za dobré peníze nabízí repase výměnou za mé staré vstřiky. Já se v protokolu moc nevyznám... Chci se tedy zeptat na Váš názor.. vyznáte se v protokolu? Jsou skutečně všechny KO? Nebo řekněme 1 KO a ostatní třeba na hraně? Dávali by jste tedy nové? Nebo ty repase? Viz e-injector.cz? Moc díky za jakékoliv rady, tipy co dělat, jak postupovat... Navíc přišla závada v nejhorší čas, když jsem chtěl auto zrovna prodávat..:( SCN_0001.pdf
  6. Cauky, chci poprosit o pomoc. Potřebuji proměřit kabely pro klima. Jak vedení k senzoru vysokého tlaku, tak k ventilu na kompresoru včetně ostatních drátů. Nevím však jaké hodnoty mám očekávat, kde mám nalézt protistranu vodičů, které končí na senzoru vysékého tlaku a ventilu na kompresoru atd. Jde o to, že VAG mi označil jako vadný senzor vysok.tlaku G65 - ten jsem vyměnil, chybu smazal, následně otestoval a chyba je pořád. Už jsem to řešil a je mi doporučováno proměřit vedení, rád bych to udělal, ale nevím kde kabely končí, co mám měřit za hodnoty apod... Pomůže někdo se schématem? Zakreslení kde co změřit při jakém stavu? Prakticky si myslím, že to zvládnem s kolegou, ale nevím teď kam "šáhnout".. Zatím jsem měřil a změřil následující: Merili jsme konektor co je na kompresoru: tam jsme namerili 10,2 V a to at je klimatizace On nebo OFF, proste porad. Pak jsme merili ten 3 dratovej konektor co jde k senzoru tlaku (G65), tak tam jsou 3 draty. hnedy-ten povazuju za kostru (nic namereno), pak cerno-zluty tam jsme namerili 12V a to opet at je klima ON nebo OFF, pak je tam posledni fialovo-zluty a tam jsme namerili opet 0 V.... Takze vlastne at je klima ON/OFF porad jsou mereny stejne hodnoty. Vedeni jsme promerili u konektoru na senzoru, tam je OK. Ale samozrejme kabely dal jsme nemerili, NEVIM kde najit protistranu, vede to samozrejme do utrob auta Moooooooooc všem díky!!!!!!!!!!!!!
  7. Zdravím, pomůžete někdo? Nemám to elektrické schéma, nevím kam vedou kabely, kde co měřit.... Moc Vám díky...
  8. No dobře, ale nemám schéma jak píšeš, tak nemám co proměřovat... Neumite nekdo pomoc se schematem a hodnotama ktere bych mel namerit ???? A climatronic nemam, jen manualni obyc... Prosim, prosim.....
  9. Cauky, tak jsem to zkousel, tu zpatecku, zapnout blinkr apod.... NIC. Koukal jsem na tu mlhovku, mam 1 zarovku... I ta by mela umet CORNER? Jinak jsem si uvedomil, kolega ma superba s nizsi vybavou a o 4 mesice starsiho a CORNER ma...( a ja ne... Tak co s tim? Da se to kodovat? Jak? Kdo poradi...
  10. Zdarec, chlapy tak jsem vzal kluka elektrikare a vrhly jsme se na to promereni, ale moudry z toho nejsme.... Merili jsme konektor co je na kompresoru: tam jsme namerili 10,2 V a to at je klimatizace On nebo OFF, proste porad. Pak jsme merili ten 3 dratovej konektor co jde k senzoru tlaku (G65), tak tam jsou 3 draty. hnedy-ten povazuju za kostru (nic namereno), pak cerno-zluty tam jsme namerili 12V a to opet at je klima ON nebo OFF, pak je tam posledni fialovo-zluty a tam jsme namerili opet 0 V.... Takze vlastne at je klima ON/OFF porad jsou mereny stejne hodnoty. Vedeni jsme promerili u konektoru na senzoru, tam je OK. Ale samozrejme kabely dal jsme nemerili, NEVIM kde najit protistranu, vede to samozrejme do utrob auta. POradite nekdo jak dal, co kde zkusit???? Uz jsem z toho na palici.... :help:
  11. No v to jsem doufal, ALE, skutečně mi světla takto nefungují, to jest ta funkce CORNER... A v menu to ani nemuzu najit, abych si ti zapnul... Je nutné mít přepínač světel v nějaké pozici aby CORNER fungoval? Myslím, 0 /auto apod... Moc díky
  12. No v to jsem doufal, ALE, skutečně mi světla takto nefungují, to jest ta funkce CORNER... A v menu to ani nemuzu najit, abych si ti zapnul... Je nutné mít přepínač světel v nějaké pozici aby CORNER fungoval? Myslím, 0 /auto apod... Moc díky
  13. Tak to jste me nepotesili... ale co se da delat, nejak to zkusim doresit. Diky za odkaz na vlakno, je tam info az hafo.. JESTE dotazek: a co ta funkce CORNER??? Ta taky funguje az po vymene tech mlhovek????
  14. Zdarec, zadnej dotaz neni blbej...)) Na me musite jak na blbce... Takze: a) v salonu jsem jej prebiral v 2/2009, objednani (10/2008) a myslim ze i vyroba probehla pri konci 2008. V nemecku bylo 16tydnu cekacka, proto takove tahle terminy zda mam 2 zarovky nyni nevim, ale samozrejme kouknu, auto ma totiz nyni bracha a je na ceste do francie, ale ted si to fakt ani netypnu... c) zkousel jsem v poloze 0 i AUTO, ale nefunguje, nebo neumim zapnout ani v jedne z techto poloh... byt jsem se klonil vice k poloze AUTO, ale bohuzel :help: Moc diky za rady...
×
×
  • Vytvořit nový...