Přejít na obsah

Perito

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Perito

  • Narozeniny 06/06/1984

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.svetkocicek.cz
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

998 zobrazení profilu

Oznámení Perito

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zkusím se zeptat, třeba jste někdo také řešil (206 kW r.2018 naj.140tkm) Zhruba do 2200 ot při přidávání cítím v téměř v celém autě vibrace/brnění a navíc se mi zdá lehce dunivý zvuk. Od cca 2500 ot je podle mě vše v pohodě... čili na režim Sport o ničem nevím. Ale jezdit v něm pořád nejde Tak se mi zdají v úvahu 3 věci zatím: 1) hardy spojky (přední nebo i zadní) - ty ale vypadají na pohled celkem v pořádku, jen zadní je lehce potrhaná, ale podle mechanika ještě bez výrazné vůle 2) setrvačník - při nastartovaní studeného motoru neslyším klepání, pravděpodobně - mám i natočeno video z garáže (tam je slyšet zvuk studeného motoru, jako by to byla nafta..., ale klepání neslyším) 3) držáky motoru - asi ten u převodovky nebo i prostřední zadní dole... Ale taky to asi může být cokoli jiného... Budu rád za jakoukoliv poznámku... už se tím zabývám dlouho. Řešení by taky bylo udělat všechny ty věci, které zmiňuju, ale raději bych alespoň trichu jistoty
  2. Ahoj, tak výměna obou magnetů pomohla... kuckání na volnoběh a občasné tahání v nižším zatížení zmizelo...
  3. Hoj, přemýšlím nad novými kotouči a deskami... pro 206 kw... Na druhém autě mám výbornou zkušenost s Brembo Xtra desky+kotouče... akorát si myslím, že se děrované na Supíka moc nehodí... nějaký tip? Co dobře brzdí? Nejde mi o výdrž, ale učinnost...
  4. Děkuji, souhlasím, asi se do toho dám. Ještě řeším, zda INA nebo originál díl, INA je 1/3 cena, ale nerad bych ušetřil na případně nesprávném místě...
  5. Ahoj, za posledních asi 1500 km se mi 2x stalo, že na volnoběh (studený i teplý motor) začal motor jakoby vynechávat. Otáčky nějak zvášť nelétaly... jakoby vynechal nějaký válec, motor se třepal, kuckal... po chvíli přestalo samo (zvýšení otáček na neutrál nepomohlo). A potom ještě i za jízdy, také asi 2x v nízkých otáčkách a ustálené rychlosti začalo auto cukat a za chívli zase v pořádku. Jinak jede krásně a chyba v diagnostice motoru nic... Mohou to být ty magnety na vačkách, ikdyž k tomu není chyba v diag...? Diag jen Caristou...
  6. Perito

    Sleva na Yetiho

    No, ale Fresh 4x4 je jen nafta... to mě mrzí... Na outdooru se mi líbí sériové tažné, asistent do kopce, Sunset a ochrana podvozku a off-road režim. Takže spíš nečekat...(teda po objednání jen čekat a čekat,...)?
  7. Přidávám zkušenost jen z testovací jízdy: lehce přes 30 km a spotřeba v první části klidné jízdy 6,7l, v druhé sportovnější části na okresce 10l. Co mě teda dost příjemně překvapilo je stabilita auta a jistota: zatočím volantem a auto bez protestu a bez zbytečných pohybů zatáčí a to s lehkostí a zcela jistě i ve vyšší rychlosti - no super je taky zátah motoru, který je, jak píše Yetour, z nízkých otáček bez (vzhledem k turbu) díry... no prostě jsem z toho nadšený! A nyní už musím jen přemluvit polovičku a ještě letos auto objednat
  8. Perito

    Sleva na Yetiho

    Ahoj, také přemýšlím nad Yetim, asi TSI Ambition Outdoor... očekával bych, že třeba na podzim (rok do nového Yeti) by už mohly být nějaké slevy... uvažuji dobře? Když už vlastně bude skoro končit...
×
×
  • Vytvořit nový...