Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

michal2009

Moderátor
  • Počet příspěvků

    4 908
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    24

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

michal2009 naposledy zvítězil 25. Listopad

michal2009 nejvíce like obsah!

Popularita

793 Výborná

7 Sledujících

O uživateli michal2009

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

5 852 zobrazení profilu
  1. michal2009

    COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510

    @RonaldColumbus předchozí příspěvek se necituje dle pravidel fóra, dej si na to příště pozor. Díky
  2. michal2009

    Možnosti kódování u OIII

    Mohl bych pomoct, pokud nebudeš chtít něco extra speciálního.
  3. michal2009

    COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510

    @passport5 to vybíjení bylo u předFL. Tady to bude už OK
  4. michal2009

    Škoda SCALA

    Čekejte, už je to v řešení. Není třeba tlachat o autě hned po premiéře :-)
  5. michal2009

    2.0 TDI Škoda x 2.0 TDI VW

    CBBB sem netahej.
  6. michal2009

    Rekuperace energie

    Promazáno od Aktéry odmění admin. Držme se dál tématu rekuperace.
  7. michal2009

    Rekuperace energie

    Přesně tak. A až baterie po 5 letech doslouží, koupím novou. Je to otázka 4-5 tisíc a zase bude dlouho klid. Baterka je jenom spotřebák, stejně jako pneu, brzdy atd.
  8. michal2009

    Rekuperace energie

    Ach jo, s tebou je to těžký. Podívej se na 9. stranu TOHOTO tématu. Občas si prostě připusť i svoji chybu aniž bys začal hned kopat kolem sebe, chybí ti trochu sebereflexe. I s mechanikem jsi vedle
  9. michal2009

    Rekuperace energie

    @Clerfayt Přesně tak, to je Aleš už se tu párkrát psalo, že Škodovka dává EFB k rekuperaci, i když tam není moc vhodná, protože je o něco levnější. Viz O3 11/17 je EFB. Skoro mě to až nutí napsat, že stačí hledat, @Aleš_BX si bude pamatovat co plodil u mě v tématu Ano, mám naftu. Pochybuju, že by nafta byla vždy s AGM a benzín AGM i EFB. Princip rekuperace a SS bude podobný, ne-li stejný.
  10. michal2009

    Rekuperace energie

    Jen info, Octavia r. 2015 má ještě baterii AGM, ne EFB.
  11. michal2009

    Problémy s forem

    Nejen tobě
  12. michal2009

    Koroze karoserie

    Tak to bylo driv, na soucasnych skodovkach bez problemu. Pro servis daleko jednodussi provalit tam diru a fouknout tam hadickou vosk, nez neco oddelavat a pak zadeklovat..
  13. michal2009

    Koroze karoserie

    Nemusíš, zakrytých otvorů je tam plná zádel
  14. michal2009

    Koroze karoserie

    Opadává, protože to opravili stejně fušersky jako blatník. To znamená, že rezne podklad a odpadl vrch. Prah je problém, protože ho už nikdo nedá do kupy a na 100% opravu se musí díl vyříznout a navarit nový. Ten není pozinkovaný a dodatečné spoje budou rezivět dál. Prostě kaše. Odbrousit, nanést a vnitřek vystříkat voskem, ať to chvilku vydrží. Každopádně počítej s tím, že už to nebude nikdy ono. Ať se oprava povede v rámci možností.
  15. michal2009

    Koroze karoserie

    Kdo se v tom trochu vyzná, je to vidět na první pohled. Určitě nepřipravený podklad. Je videt i potečená barva. Origo má mít kolem 100-110 mikronů a toto odhadem pod 300 nepůjde. Pod lakem to jede dál, takže buď celé obrousit a získat par let, nebo nový blatník. Kdyby se to opravilo dobře rovnou, nemusíš mít teď problémy. Bohužel je to trend doby. Člověk koupí poškozené auto a pak nadává, jak je současná produkce ošizená, že nic nevydrží. Původ problémů je ale jinde. To ovšem neplatí na zinkový vměstky, yetiho dveře, diamantový sváry na 5.vratech apod, kde je konstrukční chyba.
×