Přejít na obsah

chairmann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení chairmann

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, já jsem tohle zažíval s Fiatem Marea v kombajnu. Auto těžký jak kráva. Tedy... jestli zde můžu nazývat Fiat autem... (nechci urážet). Na suchu při normálním brždění v pohodě, při silnějším sešlápnutí brzdy hned ABSka, bez ohledu na rychlost, i v momentech, kdy bych zastavil na 5ti metrech i se Š120. Závada nikdy nenalezena, prý je to prostě vlastnost danýho kusu (auta) - info z autorizovaného servisu. Někdo mi taky radil zajet s tím na polygon a pěkně to tam vyzklušet, už jsem bohužel nestihl.
  2. Přátelé děkuji za informace, dnešní stav je takový, že mi to začalo viditelně cákat z pravého zadního kola - 1 kapak za minutu. Už jsem objenaný ke známému na servis, Potřebuju toho stejně poopravit trochu více, tak mu to tam nechám. Já se v tom v týhle zimě fakt vrtat nebudu =) Asi jsem diletant, ale času je taky málo...
  3. Tak o tom už po přečtení dalších témat nebudu pochybovat. Sám dokážu s popocí "kámoše na pedálu" brzdy odvzdušnit, ale dělal bych to hodinu. Navíc jsem pozjišťoval, že bude nejspíš problém se zadními válečky, takže je nechám vyměnit a kapalinu zároveň s tím. Nojo, od dob Formana se už lecos změnilo =)
  4. Spojkový? Hydraulika spojky je spojená s hydraulikou brzd?
  5. Zdravím, měl bych doplnění dotazu k tématu výše: 1) na jaře se chystám vyměnit komplet brzdovku, kolik si jí mám koupit? 2) Během 1 měsíce mi ubylo v nádobce cca 3 cm kapaliny, nikde nic nekape, kde se může ztrácet? Díky za rady.
  6. Pardon, chtěl jsem říct prohnutý, ne trhnutý.
  7. Ahoj, tohle ti neudělá žádná nečistota, to by ti tam musel lítat kus železa a to bys určitě poznal =) Viděl bych to na toho kdo ti to tam dával, mohl to trhnout hned na začátku při zasouvání, případně i výrobní vada filtru. Pokud sis to nechal měnit v servisu takzvaném autorizovaném, mohli ti tam klidně nacpat použitý filtr z méně jetého motoru a ten byl trhlý sundáváním z původního auta...
  8. Nojo, to je všechno hezké, rady na bovden... ale ten mě chodí a vypadlý není, prostě to víčko nejde jen zaklapnout tak aby drželo zavřené. Už jsem to nějak se řešením vzdal, je tam asi oběhaný ten plastík přímo na víčku.
  9. Takže spíš hlubší, ale okolo 110 dB aby byl pronikavej taky. Díky za ukázku, alespoň jsem v obraze. =)
  10. No, slušnej kraválek. Škoda jen že je to taková fistulka.
  11. Pěkné porovnání, díky. Já sem v tomhle asi fakt dost náročnej. Neříkám že potřebuju lodní sirénu aby to ženskejm zvedalo sukně (...ikdyž....hmmm...) a děti vyfukovalo z kočárků, ale to co dokáže občas kamión je fakt něco nádhernýho. Jenomže to už jsou drsný tlakovky napojený na vzduch. Něco na 12V a elektricky toho nikdy dosáhnout nemůže. Jak rychlou reakci má 12V kompresorek kdybych nechtěl přímou elektriku? Než začne dávat správnej tlak tak to musí chvilku trvat a netroubí hned jak bouchnu do volantu... mám pravdu nebo se pletu?
  12. Něco jsem pohledal. K čemu se dá přirovnat 112 dB ? Klasický klakson na Fabii má kolik?
  13. To je fakt, jedině s kompresorkem na 12 v. Říkáš nic moc? A co by se teda dalo místo toho jinýho použít?
  14. Podtlakovku co má náklaďák, prodávaj se i menší varianty pro osobní auta.
×
×
  • Vytvořit nový...