Přejít na obsah

falk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

596 zobrazení profilu

Oznámení falk

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. určitě ano když ho nepodlepíš tak se ti vybracemi hned povolí a pak ho ulomíš. a když už to budeš dělat použij vysokopevnostní šroub. min 10. Já používal běžny 8.8 a ty se lámou jako mrkve.
  2. Tak Jdu už asi s křížkem po funuse ale snad se to bude hodit někomu jinýmu. Tento problém jsem řešil hned několikrát. Z dosud nezjištěného důvodu jsem za poslední rok a půl měnil kladku asi 8x. pořád mi praskal ten šroub. Nicméně jsem tímto získal celkem slušnou zručnost :-). Postup je následující: 1) Zaparkovat auto nad montážní jámou (jde to i u cesty ale je potřeba najít vhodný obrubník) 2) Sundat dolní kryt motoru 3) Podložit motor heverem 4) Otevřít kapotu a sundat horní kryt motoru 5) Povolit tři šrouby držící motor. 6) Spustit motor na heveru cca o 10 cm. Umožní to vytáhnout ulomenou kladku. 7) Vlezt pod auto (idealně čelem k zádi) a teleskopickým magnetem vytáhnout ulomený šroub. 8) Pokut není kladka poškozená je potřeba navrtat zalomený šroub a vytahovákem vytočit. 9) Natáhnout ne svěráku napínací kladku a zajistit ji (idealni je na to 4 inbus) 10) Namazat závit nového šroubu lepidlem a pomocí magnetu nebo lépe trubkového klíče prostrčit držákem (toto hodně trpělivosti) 11) Nasadit kladku do osazení a dotáhnout šroub. 12) Nechat dle návodu zaschnout lepidlo. 13) Nasadit řemen a pomocí očka odjistit pružinu kladky. 14) Vyheverovat motor nahoru a zajistit šrouby. 15) Nastartovat a zkontrolovat jestli je vše jak má. 16) Zakrytovat a frčíme :-)
  3. Zdravím 1.9SDi mam 4 roky. Nalítal sem na něm cca 60tis km. Denně jezdím město cca 30 km + sem tam dálnice. Parkuji celoročně venku. Od dubna do října jezdím na měřo (měním palivový filtr každý podzim) a dlouhodobou spotřebu mam v létě 4,6l a v zimě 5,5l. Jinak moc záleží na tom jak jedeš. Když tomu budeš šlapat tak si to vezme klidně i 6,5/ 100 když se budeš krotit není problém 3,9/100. Můj rekord je na trase Oslavice (Vysočina) - Baška Voda (Chorvatsko) což je cca 1000km 4,2l měřa na 100 km.
  4. falk

    Predehrev motoru

    http://www.normans.cz/produkty/kontaktni-ohrev
  5. falk

    Predehrev motoru

    Zdravím vrátím se k problematice předehřevu. Mam 1.9SDI parkuji venku a jezdím krátké trasy a tak současné době řeším podobný problém. při svém bloumání na netu jsem narazil na tzv. kontaktní ohřívače. Jde o silikonové desky které se nalepí na vanu nebo blok motoru a zapojí se na síť. Dělají se 100,150,250 a 400W na napětí 230V. Ta 400 Watovka stojí 2400kč bez dph. Jinak tato firma prodává i topné spirály do bloku motoru ale to už je krapet jiná cena. http://www.normans.cz/produkty/kontaktni-ohrev
  6. Zdravím vrátím se k problematice předehřevu. Mam 1.9SDI parkuji venku a jezdím krátké trasy a tak současné době řeším podobný problém. při svém bloumání na netu jsem narazil na tzv. kontaktní ohřívače. Jde o silikonové desky které se nalepí na vanu nebo blok motoru a zapojí se na síť. Dělají se 100,150,250 a 400W na napětí 230V. Ta 400 Watovka stojí 2400kč bez dph. Jinak tato firma prodává i topné spirály do bloku motoru ale to už je krapet jiná cena. http://www.normans.cz/produkty/kontaktni-ohrev
×
×
  • Vytvořit nový...