Přejít na obsah

1,9 SDI

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení 1,9 SDI

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Já jsem koupil před rokem v Rakousku přímo od 1. majitele s najetýma 229tis. krátkou bílou Fábku 1,9 SDI r.v. 2001, Clasic jako "socka". Podle dokumentace byla dvakrát bouchlá: poprvé do ní nacouvali a byl vyměněn pření spoiler a levé světlo a jinak nic a podruhé lehce lízlá pravá zadní část kde se to jen povytahovalo a stříklo, s nápavama hnuto nebylo, výfuk ještě původní v nerezu, spojka bere uprostřed a byly vyměněny kosti, klasicky volezlý zadní části předních blatníků . Z "výbavy" mám akorát dva pytle, servo, stavitelnej volant, el. seř. světla a podsvícení palubky, centrál, rádio Pioneer a tažný, není tam ani palubní počítač a ani ABS. Skoro přesně takovou jsem chtěl. Spodek naprosto zdravej, kupoval jsem jí u Innsbucku, jezdila v kraji kde se nesmí solit. Včetně dovozový STK mně vyšla na 37tis. Doma jsem vyměnil rozvody + náplně a filtry a postupně desky, zadní pakny, lana, udělal jsem nástřik spodku a vyšplíchal sem dutiny, zapravil blatníky, vyměnil přední sedadla což mně sakum prdum vyšlo na 20tis. Očekávám že bude tak pět šest let jezdit.
  2. Ahoj, jsem tady nový a mám dotaz: Najednou zčistajasna se mi u Fabie 1,9 SDI zvedla spotřeba. Vloni v listopadu když jsem si jí dovezl z Rakouska jsem vyměnil rozvody, oleje filtry, kapaliny, stěrače))) a já nevím co všechno ještě a posléze i termostat a jezdil sem. Protože služební auto mám rychlé ale nerad spěchám tak s Fabií jezdím v limitech a dá se říct i na úsporu 3/4 spíš delší cesty do 50km a 1/4 město. Od listopadu kdy jsem fabii koupil sleduju spotřebu klasicky beru až po hladinu v hrdle a počítám litry/km. Zprvu jsem jezdil a i v zimě což mně překvapilo do 4,5L a dokonce se mi podařilo na 300km dostat se na 3,6. Jak se oteplovalo spotřeba klesala na 4,3 až 4,1. Dálky 3x Rakousko jsem dal za 3,8 až 3,9. Jezdil jsem až do hladovýho oka a to pípalo kolem 950 km. Před třemi týdny jsem bral asi 30 L a spotřeba mi vyšla na 5,3 je možný že jsem jezdil rychlejc ale taky jsem tahal asi 80 km vozejk ale od toho tankování jsem zas jezdil na úsporu a včera jsem dotankoval 20 litrů a vyšlo to na 5,2. Nevšiml sem si že by auto víc kouřilo, olej neubyl, chladič neubývá. Olej měním po 10tis 5w40 BP. Termostat jsem měnil na jaře a dával jsem Meyle. Příjde mi že se motor zahřívá dost pomalu a na 90 (uprostřed) je až tak po 12km. Tankoval jsem od koupě na střídačku vždycky jednou ONO a pak několikrát Shell i když na Shellce jsem teď byl naposled v červnu? No nevim. Koukal jsem na vzduchovej filtr a ten se zdá bejt čistej nebo není moc špinavej. Při posledním tankování jsem tam dal tři panáky aditiv a těch 20 litrů je Verva diesel. Nepozoruju že by to líp jelo ale mám dojem že se motor asi po 20 km ztišil. O víkendu jsem to měl připojený na diagnostice a všechno bylo v normě akorát EGR ventil vykazoval 95% za celejch 15 minut připojení se tahle hodnota nezměnila. Jinak čidlo teploty funguje. Váhu vzduchu můj motor nemá takže nevim co s tím? Teď ještě čekám až vyjedu aspoň půl nádrže a zas zkusím dotankovat Vervu + aditiva ale co když bude spotřeba stejná? Ty hodnoty na EGR se mi nelíbí ale nevím kde nebo u koho se doptat???? Auto je ve "výbavě" Clasik takže S jako socka ale takhle jsem to chtěl (co nejméně věcí co se může posrat) a tedy nemá ani ABS a ani palubní počítač. Jediný co mně zajímalo byla zdravá kastle a motor v kondici což obojí splňovalo, najeto bylo 228 tis. teď mám 249tis.
×
×
  • Vytvořit nový...