Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Kartar

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Děkuji za obsáhlý a přesný fotonávod. Po provedení rozborky a sborky na 280tkm/15let bych rád přidal pár postřehů pro ostatní kdo se do toho pustí jako já v garážových podmínkách: - Připravte se na to, že nějaký šroub (regulátor, příložka ložiska) bude zarezlý a nepůjde povolit ani úderovým šroubovákem. Takže je dobré mít po ruce vrtačku, vytahováky a náhradní šrouby. - Ložiska jsou přirezlá na hřídeli, a je k nim přístup na prd, takže bez stahováku se neobejdete - Přední ložisko bude přirezlé k hřídely a nepůjde stáhnout. Takže je lepší podložit přední část alternátoru z boku špalíky a hřídel přes vhodnou podložku z ložiska vymlátit, teprve poté demontovat ložisko z karteru. V případě poškození závitu na hřídeli je potřeba závitové očko M16x1,5. - Před montáží je dobré karter a ložiska nahřát, popř. hřídel zamrazit - Před montáží volnoběžky zpět zkontrolujeme její funkčnost, popř. vyměníme Výhoda vynaložené práce je vedle finanční úspory znalost použitých dílů a jakosti ložisek stejně jako prvovýrobní kvalita zpracování alternátoru. Regulátor jsem koupil nový, takže výměna uhlíků třeba za dalších 250 tkm :-)
  2. Link jsem nedával, abych nedělal reklamu konkrétnímu výrobku . Dají se sehnat dva typy: plastová a mosazná. Já koupil tu mosaznou na: https://www.kienau.com/Special-Parts/DROSSELKLAPPE-REPARATUR-KIT-FUeR-VW-AUDI-SEAT-SKODA-TDI-1-4-1-9-2-0-2-5-2-7-3-0--1102.html Během opravy jsem bohužel zapomněl fotit, takže jen pár obrázků z návodu k použití. Nejnáročnější část byla odstranění původního ozubení. Já použil štípačky, vrtačku a trpělivost. Bohužel jsem nenašel žádného přímého dovozce, takže stránky jsou v NJ. I přes relativně vysoké poštovné (10€ do ČR) jsou náklady ve srovnání s novým dílem zlomkové. V případě dotazů poradím co a jak.
  3. Měl jsem stejný problém. Najeto 220 tisíc a rozsvítila se kontrolka "Porucha motoru". Po vyčtení paměti závad chyba : 19559 - Motor klapky v sacim potrubi (V157) vadny P3103 - 35-10 - - - Sporadicky Po demontáži a rozebrání klapky jsem objevil stržené ozubení mechanismu klapky. Jedná se o plastový díl s naprogramovanou životností od výrobce, takže vcelku známý problém. Řešením je nová klapka za 5500,- Kc nebo se pokusit o opravu. Z internetu jsem objednal opravnou sadu, klapku vyčistil, vyměnil plastové díly za mosazné, smazal chybu a hotovo. Vše funguje zatím bez problémů a se značnou finanční úsporou. Předpokládám, že klapka teď přežije zbytek auta. Doufám, že tento návod pomůže dalším majitelům, kterým je líto vydat ranec peněz za nový díl.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.