Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Jarda-k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    539
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

94 Výborná

O uživateli Jarda-k

  • Hodnost
    Profesional
  • Narozeniny 25.10.1977

Návštěvy profilu

1 720 zobrazení profilu
  1. Jarda-k

    ručná a ABS

    To by se musela dostat páka ručky až za ložisko aby poškodila magnetický kroužek. Patrně se stala při skládání nějaká chyba. Chce to kouknout do paměti závad ABS co přesně tam je, ale opětovné rozborce brzd se patrně nevyhneš. Na magnetickej krouže se taky mohla přilepit nějaká kovová tříska, od počítače to ale těžko zjistíš, musíš to znovu rozhodit.....
  2. Jarda-k

    Motor BJB 2005

    Hlavně nezapomeň, že auto není jen motor. Při tomhle nájezdu už může žádat investice víc věcí a určitě bych nevynechal prohlídku ze spodu. Hlavně zadní část auta je náchylná ke korozi, zejména prostor kolem nádrže a zadní nápravy.
  3. Jarda-k

    Motor BJB 2005

    Hlavní výhoda je, že se ho netýkají lítací ojnice na což trpí zejména BXE a BLS kolem roku 2007 a novější. Jinak co se týká uložení vstřikovačů, vaček a hyder řekl bych, že tam nebude výraznější rozdíl oproti ostatní PD.
  4. Jarda-k

    Kabeláž vo dverách a jej lámavosť

    Jak co bude všechno potřeba udělat? Demontuješ starej a namontuješ novej, ne? Co si pamatuje, tak je potřeba demontovat obložení dveří a vycvaknout husí krk co je mezi dveřmi a konektorem co je připojenej v A sloupku. Pak samozřejmě odpojit všechny konektory ve dveřích - na některé je horší přístup, hlavně na ten u zámku. K diodě je konektor v tom molitanu. Vytáhnutí svazku ze dveří a hlavně zpětná montáž vyžadují trpělivost a opatrnost aby se kabely nepoškodily o hrany plechu dveří - nedoporučuju to dělat na mrazu. Je taky potřeba si opatřit pár těch nacvakávacích stahovacích pásek co drží svazek ke dveřím - jsou na jedno použití. Taky si kup několik těch plastových příchytek co drží vnitřní výplň ke dveřím, vždy se nějaká ulomí. A nakonec připomenu, že svazky se liší podle výbavy, tak ať koupíš ten správnej, ale to asi víš...
  5. Jarda-k

    Kvalita nafty

    Jen pro zajímavost na Eurooil jsem vyjel asi 4 nádrže a zjistil jsem, že spotřeba šla nahoru - o nějaký 0,3 - 0,4 litru. Takže už tankuji opět Vervu.... a spotřeba je jako byla. Řekl bych, že nižší spotřeba na Vervu v podstatě vyrovná její větší cenu.
  6. Jarda-k

    Při teplém startu strašný rány

    Napadá mě chcíp klapka jestli nezůstává částečně přivřená.
  7. Jarda-k

    Řazení dvojky přes zuby

    Vyměnit olej je dobrý nápad. Řešil jsem něco podobnýho a výměna oleje pomohla. Na doporučení jsem místo origo oleje použil tento: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/castafx75w90-prevodovy-olej-castrol-syntrans-transaxle-75w-90-1l-castrol-16601.html Bylo to k neuvěření, ale pomohlo to skoro zázračně. Trojka a občas čtyřka šla přes zuby, občas nešla dořadit a po výměně za tento olej po ujetí nějakých 20 km potíže zcela zmizely. Výměnu oleje je třeba udělat důkladně, tj. demontovat spodní vodící čep řazení a boční plechové víko, aby ho vyteklo co nejvíc. Pokud by to nepomohlo, tak rozborka převodovky a výměna synchronu....
  8. Jarda-k

    Rozvody 1,6 TDI

    Nedávno jsem dělal rozvody na S2 2,0 TDI (rozvody jsou stejné jako na 1,6 TDI) z roku 2012 najeto 220 tkm a stav nebyl nijak kritický a to byly původní. I vodní pumpa rosila jen nepatrně. Určitě by to ještě něco najelo. Na svém 1,4 TDI jsem je měnil na podzim, měly najeto 125 tkm za 4,5 roku a byly taky zcela OK. Byla to sada INA a vodní pumpa DOLZ, která byla taky OK, beze stop netěsnosti. Těm 133 tkm bych moc nevěřil....
  9. Jarda-k

    ABS i ASR svítí kontrolka, ale v autě není

    Je na přístrojovce tlačítko na vypnutí ASR? Případně zasahuje ASR při prokluzu kol? Pokud ne, tak to ASR nemá a budíkách bude něco špatně. Jestli to má ABS (pokud nekope při zásahu do pedálu), se přesvědčíš snadno když otevřeš kapotu koukneš jestli je přítomná jednotka ABS. Je za motorem vlevo pod předním sklem, při pohledu ze předu.
  10. Jarda-k

    Táhlo stěračů

    Zajímavý, na mém autě to zatím drží, najeto 283 tkm...
  11. Jarda-k

    Rozvody 1.4 16V 55 kW

    Sraženej zub rozety kliky nastavíš na nálitek a vačky se zakolíkují. Úplně stejně jako když děláš rozvody.
  12. Jarda-k

    Táhlo stěračů

    Ale tu druhovýrobu máš včetně táhel a páky co je na motoru, takže není nutný ty táhla doobjednávat. To se patrně týká toho origo dílu bez těch táhel. Jinak není nic snazšího než tam zavolat, zejména na škoda dílech jsou ochotní a rádi poradí.
  13. Jarda-k

    Táhlo stěračů

    Tak kup tohle i s těmi táhly a jen k tomu domontuješ motor: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5j1955113c-nahon-stiratek-tahlo-steracu-de-25253.html Případně ještě levnější varianta: http://www.nahradni-dily-zh.cz/zbozi/812944/Mechanismus-prednich-steracu-SKODA-FABIA-II--5J-.htm?gclid=EAIaIQobChMI3LKq9cfe3wIVkuR3Ch2upwNQEAQYAiABEgKYxPD_BwE
  14. Jarda-k

    zvedani fabia II

    No, pokud ti vadí, že se karoserie kroutí, to aby jsi se bál zastavit na nerovném povrchu..... Nedělal bych z toho zase vědu. Pro běžný domácí zvedání bohatě stačí malej hydraulickej 2 t podjížďák co prodávají v globusu apod. za nějakých 5 - 6 stovek. Stačí na dosedací plochu heveru dát uřízlej silentblok aby se neotřel práh a není co řešit.
  15. Jarda-k

    Výmena rozvodov Fabia II 51kW

    Výměna složitá není, na vše je dobrý přístup. Jen jsou potřeba přípravky na zaaretování vačkových hřídelí a kliky.
×