Jump to content

Jarda-k

Uživatel
  • Content Count

    547
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Jarda-k last won the day on December 28 2018

Jarda-k had the most liked content!

Community Reputation

94 Excellent

About Jarda-k

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 10/25/1977

Recent Profile Visitors

1,830 profile views
  1. Jarda-k

    Spotřeba - volnoběh

    Koukni přes diagnostiku na synchronizaci klika - vačka jaká tam je hodnota.
  2. Jarda-k

    Start na dva válce a černé svíčky

    Kolik to bere oleje?
  3. Jarda-k

    Brzdové kotouče a destičky - výměna

    Kup origo kotouče a destičky a budeš mít pokoj. Taky jsem si tím prošel.... Tady je můj příběh: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=164578&highlight=
  4. Jarda-k

    Vymena predneho loziska

    Mě Ecat ukazuje jen jednu možnost a to tohle pokud tam chceš od FAG: https://www.autodily-cardo.cz/podvozek/sada-lozisek-kol-fag-713610610/ Jinak dělali se dva druhy - buď měly uchycení na 3 nebo 4 šrouby. Takže pokud chceš mít jistotu, tak sundat kolo a kouknout se.
  5. Jarda-k

    Dotaz na těsnění pod vanou a neznámý předmět v ní

    Pokud se pravidelně mění olej, tak vnitřek motoru zůstává čistej. Viz tady můj motor po 277 tkm: https://forum.skodahome.cz/topic/128526-fabia-ii-14-tdi-modrá/?page=4 Jinak mezi blokem a vanou je jen tmel, dá se koupit i k tomu přímo určenej, třeba tady: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/d176600m1-tesnici-tmel-de-31334.html Píší u něj, že olej se může nalejt půl hodiny po montáži. Osobně jsem už použil i černej silikon od Bernera a těsní taky bez problémů. Co se týče tý kuličky těžko říct. Pokud vím, tak v redukčním ventilu tlaku oleje je pístek.
  6. Jarda-k

    1,9 tdi bxe teplé starty bouchání

    Pravděpodobně problém vyřeší alespoň na čas repase starteru, případně výměna aku. Chyba ale patrně budě v dvouhmotě, která se rozkmitá. Repase starteru, ale dá motoru při startu větší švih a rozkmitat se nestihne.
  7. Jarda-k

    1,9 tdi bxe teplé starty bouchání

    Tak když víš od jakého zásahu je problém, tak je dost jasné co problém způsobuje, ne?
  8. Jarda-k

    ručná a ABS

    To by se musela dostat páka ručky až za ložisko aby poškodila magnetický kroužek. Patrně se stala při skládání nějaká chyba. Chce to kouknout do paměti závad ABS co přesně tam je, ale opětovné rozborce brzd se patrně nevyhneš. Na magnetickej krouže se taky mohla přilepit nějaká kovová tříska, od počítače to ale těžko zjistíš, musíš to znovu rozhodit.....
  9. Jarda-k

    Motor BJB 2005

    Hlavně nezapomeň, že auto není jen motor. Při tomhle nájezdu už může žádat investice víc věcí a určitě bych nevynechal prohlídku ze spodu. Hlavně zadní část auta je náchylná ke korozi, zejména prostor kolem nádrže a zadní nápravy.
  10. Jarda-k

    Motor BJB 2005

    Hlavní výhoda je, že se ho netýkají lítací ojnice na což trpí zejména BXE a BLS kolem roku 2007 a novější. Jinak co se týká uložení vstřikovačů, vaček a hyder řekl bych, že tam nebude výraznější rozdíl oproti ostatní PD.
  11. Jarda-k

    Kabeláž vo dverách a jej lámavosť

    Jak co bude všechno potřeba udělat? Demontuješ starej a namontuješ novej, ne? Co si pamatuje, tak je potřeba demontovat obložení dveří a vycvaknout husí krk co je mezi dveřmi a konektorem co je připojenej v A sloupku. Pak samozřejmě odpojit všechny konektory ve dveřích - na některé je horší přístup, hlavně na ten u zámku. K diodě je konektor v tom molitanu. Vytáhnutí svazku ze dveří a hlavně zpětná montáž vyžadují trpělivost a opatrnost aby se kabely nepoškodily o hrany plechu dveří - nedoporučuju to dělat na mrazu. Je taky potřeba si opatřit pár těch nacvakávacích stahovacích pásek co drží svazek ke dveřím - jsou na jedno použití. Taky si kup několik těch plastových příchytek co drží vnitřní výplň ke dveřím, vždy se nějaká ulomí. A nakonec připomenu, že svazky se liší podle výbavy, tak ať koupíš ten správnej, ale to asi víš...
  12. Jarda-k

    Kvalita nafty

    Jen pro zajímavost na Eurooil jsem vyjel asi 4 nádrže a zjistil jsem, že spotřeba šla nahoru - o nějaký 0,3 - 0,4 litru. Takže už tankuji opět Vervu.... a spotřeba je jako byla. Řekl bych, že nižší spotřeba na Vervu v podstatě vyrovná její větší cenu.
  13. Jarda-k

    Při teplém startu strašný rány

    Napadá mě chcíp klapka jestli nezůstává částečně přivřená.
  14. Jarda-k

    Řazení dvojky přes zuby

    Vyměnit olej je dobrý nápad. Řešil jsem něco podobnýho a výměna oleje pomohla. Na doporučení jsem místo origo oleje použil tento: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/castafx75w90-prevodovy-olej-castrol-syntrans-transaxle-75w-90-1l-castrol-16601.html Bylo to k neuvěření, ale pomohlo to skoro zázračně. Trojka a občas čtyřka šla přes zuby, občas nešla dořadit a po výměně za tento olej po ujetí nějakých 20 km potíže zcela zmizely. Výměnu oleje je třeba udělat důkladně, tj. demontovat spodní vodící čep řazení a boční plechové víko, aby ho vyteklo co nejvíc. Pokud by to nepomohlo, tak rozborka převodovky a výměna synchronu....
  15. Jarda-k

    Rozvody 1,6 TDI

    Nedávno jsem dělal rozvody na S2 2,0 TDI (rozvody jsou stejné jako na 1,6 TDI) z roku 2012 najeto 220 tkm a stav nebyl nijak kritický a to byly původní. I vodní pumpa rosila jen nepatrně. Určitě by to ještě něco najelo. Na svém 1,4 TDI jsem je měnil na podzim, měly najeto 125 tkm za 4,5 roku a byly taky zcela OK. Byla to sada INA a vodní pumpa DOLZ, která byla taky OK, beze stop netěsnosti. Těm 133 tkm bych moc nevěřil....
×