Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Jarda-k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    500
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Jarda-k naposledy zvítězil 1. Srpen

Jarda-k nejvíce like obsah!

Popularita

85 Výborná

O uživateli Jarda-k

  • Hodnost
    Profesional
  • Narozeniny 25.10.1977

Návštěvy profilu

1 537 zobrazení profilu
  1. Jarda-k

    Urval se mě motor

    Možná by to mohlo být tohle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038199207k-vzpera-motoru-oe-3783.html
  2. Jarda-k

    Nefunkčný 5 stupen prevodovky

    Demontoval bych to plechové boční víko na převodovce pod kterým jsou kola pátého stupně a zjistil bych co je vlastně špatně. Pak se rozhodnout co dál....
  3. Jarda-k

    Zadní brzdový třmen

    Ecat nabízí obě možnosti, takže patrně nezbyde nic jinýho než změřit průměr stávající pístku ve třmeni….
  4. Jarda-k

    Otřes motoru při startu 1.4 TDI

    Pokud je nastavení rozvodů mechanicky OK, tak to, že je čidlo vačky v závadách nebude mít na to zaklepání po stratu vliv. I kdyby bylo čidlo vačky zcela KO (závada 012295 čidlo vačky žádný signál), tak bude motor za studena startovat normálně, Za tepla ale bude dlouho točit. A synchronizace bude ukazovat nulu. Tady pokud je baterka OK, tak bude chtít udělat repas startéru a zkontrolovat silový kabely od baterky a startéru. Nejsou nějak poškozený ty impulzní jazýčky na vačkovým kole? Patrně to bude chtít někoho kdo s diagnostikou opravdu umí, nebo ještě lépe s osciloskopem, aby posoudil jestli signál co dává čidlo vačky je OK.
  5. Jarda-k

    Otřes motoru při startu 1.4 TDI

    Jj ta hodnota je v pohodě. Pak je ale divný, že je čidlo vačky v závadách. Když to smažeš, skočí tam znova?
  6. Jarda-k

    Otřes motoru při startu 1.4 TDI

    Nejsou ty rozvody udělaný nahovno? Tahle závada znamená, že synchronizace klika vačka je mimo toleranci. Koukni na VAG co je ve skupině 4 na čtvrtém poli. Pak by chtělo demontovat drážkovou řemenici kliky a nasadit na ozubený kolo aretační přípravek a pak zaaretovat vačku. Klidně bych si tipl, že to bude o zub vedle. A ano může to souviset s těmi starty.
  7. Jarda-k

    Otřes motoru při startu 1.4 TDI

    Jj taky bych řekl, že ti to točí nějak vlažně. Jakej má účel to dvojí žhavení? U svého auta jsem to nikdy nedělal a starty vč. zimních jsou na otočení. První zimu jsem dokonce jezdil s jen jednou funkční žhavičkou a vůbec jsem to nepoznal - motor chytal nadrc bez kouře a jiných nežádoucích jevů. Zjistil jsem to až na jaře kdy jsem měnil žhavičky na jiném autě a napadlo mě zkontrolovat i ty svoje. Docela jsem čuměl. Od té doby vím, že pokud jsou tyto motory OK, tak žhavení téměř nepotřebují.
  8. Jarda-k

    Brzdy - ABS - problém

    Než tam začneš vařit tu matku, tak tam zkus natlouct torx o číslo větší. Jinak pokud není lisovací přípravek prohnutej, tak by ložisko mělo být zároveň. Já teď naposledy dával ložiska SKF a ty už nemají ten pojistný kroužek. V těhlici drží jen větším přesahem jak jsem se dočetl. Samotný ložisko ale není o ten zajišťovací kroužek širší, takže i při nalisování zároveň je o sílu toho kroužku zalisovaný míň. Zatím to ničemu nevadí, najeto po výměně asi 17 tkm.
  9. Jarda-k

    Otřes motoru při startu 1.4 TDI

    Těmi silentbloky motoru asi budeš muset začít. Jaký jsou studený starty? Tyhle motory pokud jsou OK, tak na brnk startují jak teplé, tak studené. Bez nějakého znatelného škubnutí.
  10. Jarda-k

    Brzdy

    Pokud je to jako u f 2 tak loketka musí pryč.
  11. Jarda-k

    Brzdy

    Patrně se nevrací páčky ručky na brzdových třmenech. Nebo váznou lana. Je třeba to zkontrolovat - páčky musí být při povolené ručce u výchozích dorazů, resp. ne dále než nějakých 1 - 2 mm od nich. Pokud je tam mezera větší a ty volný krok páky vykompenzuješ tím, že přitáhneš lana, tak vyřadíš z činnosti samostav ručky a brzy se krok páky opět prodlouží jak ubyde obložení brzd. Tady pomůže jen rozhýbání, repas, nebo výměna třmenu. Pokud se ale jen vytáhly lana, tak přitažení je řešení, ale musí být splněno jak jsem psal, vůle páček ručky od výchozích dorazů max 1-2 mm.
  12. Jarda-k

    Cukanie motora na volnobehu (1.9 TDi 77kw)

    Takže teď jste měli venku jen ten třetí vstřik? Není moc pravděpodobný, že by jedna šachta byla KO a ostatní netknutý. Jinak menší vymačkání nevadí, je ale nutný ošmirglovat ty ostrý hranky aby se při montáži vstřiku o ně nestrhly nový gumky.
  13. Jarda-k

    Cukanie motora na volnobehu (1.9 TDi 77kw)

    Vypadá to, že třetí vstřik má problém. Začal bych s tím, že bych dal nové gumky a současně bych ho dal na jinou pozici. Třeba zaměnit třetí s druhým. Taky můžeš nechat špičky vyčistiti v ultazvuku. Hlavně je ale neber drátěným kartáčem, to je můžeš rovnou vyhodit. To už je lepší na špičky nesahat. Pak bych trochu pojezdil a pak to zase načíst. Pokud by problém zmizel, byla by chyba v gumkách, pokud by se přesunul na válec kam jsi dal ten třetí vstřik, tak bude problém v něm. Jinak dělat repas PD vstřiků po 110 tkm je přinejmenším divný. Chtělo by zkontrolovat v jakém stavu jsou šachty, příp. jemným papírem strhnout hranky. A hlavně dát nový šrouby! Na to turbo patrně pomůže jen vyčištění, případně vypodložení.
  14. Jarda-k

    VAG-COM/VCDS- kabely, sw, atd.

    Ale na takové to domácí žvýkání to stačí. Taky ho mám. Nedávno jsem vyměnil stávající VAG 11,11,2 za VAG 17,1,3 který funguje i na starších autech líp. Dá se koupit na Sbazaru za nějakých 1600 kč. Pokud bys chtěl tu moji starší verzi, nechal bych ti ji za malý peníz, ale spojení není tak dobrý jako u té novější. Má tendenci to vypadávat, což ta novější verze nedělá.
  15. Jarda-k

    Brzdy - ABS - problém

    Tam bude spíš nějakej torx, ale velikost si nepamatuju. Pokud čidlo nepůjde vypáčit, tak patrně nezbyde ho postupně odvrtat. Jenom je třeba dávat bacha aby se kovový části čidla nepřilepily snímací kroužek ložiska, případně ho poté očistit. Horší je, že pokud výměna čidla nepomůže, tak bude patrně problém ve snímacím kroužku ložiska. (Což mi podle projevu závady připadá pravděpodobnější.)
×