-
2.0 TDI DPF (125 kW)
Takze hosi, muj problem na auto byl ze byla praskla nejaka doza v sacim potrubi, jenze sem se blbec zapomel podivat jak to vypada.. takze auto ted jede jak ma "zatim" prisly na to pry nahodou ale prisly, takze doufam ze uz to bude dobry
-
2.0 TDI DPF (125 kW)
pockej jak na zaruku, to auto je sest let stary.. ta da ruce pryc od tady tech aut jako to dela porad , ze je to nezajima
-
2.0 TDI DPF (125 kW)
takze dneska sem se dival na podavaci cerpadlo co je v nadrzi, ciste pro jistotu sem to vyfoukal...a vstrik by to delal porad a ne kdyz si vzpomene.. co sem otevrel filrt, moc nafty tam nebylo... chci jeste se podivat na hadice co vedou od nadrze k filtru jestli tam nesaje nekde vzduch, protoze cerpadlo tlaci.. zitra to jedu projet a uvidim co a jak,, to ze to napsalo jeden vstrik muze taky byt ze proste nemel naftu.. coz uz sem taky slysel.. takze at zijou experimnty a nebo mi to auto chce jen tak pro nic za nic nasrat
-
2.0 TDI DPF (125 kW)
zdary chlapaci, mam problem s moji RS 125kw .. nevite nekdo co s tim,,, kdyz jedu cca par km, tak auto zacne skubat, a po chvili proste zhasne motor, po dlouhem startovani naskoci, zase chvili jede a zase to same . nema nekdo zkusenosti???? 004707 - ventil pumpy-trysky: valec 2 (N241) P1263 - 006 - neverohodny signal - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 132526 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 20:04:20 info o závadě: Otáčky: 768 /min Kroutící moment: 56.0 Nm Rychlost: 69.0 km/h 28.08 % Text: 6.000 uF Čas: 0.00 ms Text: 0.00 mJ 000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 132530 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 20:08:15 info o závadě: Otáčky: 2304 /min Kroutící moment: 272.0 Nm Rychlost: 103.0 km/h 99.45 % Napětí: 14.35 V Tlak: 2492.1 mbar Tlak: 1746.6 mbar
-
Vag-com: hlásí signál snímače nadmořské výšky
octavia II RS TDI, tak kdo uz ste se s tim setkal, piste kde to je, co to je, co se s tim da delat, kdo to dela diky , obcas i ubyde vykon motoru , ale to si myslim ze to je spojeny s tim
-
OII RS TDI PD bez výkonu
me to treba delal filtr pevnych castic , ze byl zkratka zasranej a nesli pres to splodiny , a pokud ho mas zasranej myslim ze asi ze 30 % tak to porad dela regeneraci , takze sem ho nechal vypnout vykuchat a od ty doby mam klid
david014
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva