- Nestartuje -> nulovani startovaci davky
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Diky za rozbor jak to funguje. Rozvedu myslenku proc si chci ten kabel vubec poridit - resim problem ze se mi nuluje startovaci davka nafty (http://forum.skodahome.cz/topic/117383-nestartuje-nulovani-startovaci-davky/), takze pokud by se mi to v budoucnu zase objevilo, tak jsem chtel mit ten kabel primarne na tohle. Pokud teda koupim vyse zmineny kabel a nainstaluju prilozenou verzi VCDS a nebudu VCDS updatovat, melo by to na tuhle potrebu stacit, ne? Nerikam, ze original kabel v porovnani s autem je drahy, ale pokud bych to mel pouzivat jen na toto a kabel z ciny bude schopen davku nafty zvysovat, nevidim duvod kupovat original.
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Melo by to byt na Oktavku 2 PD 2.0TDI, r.v.2005. Z tech predeslych prispevku jsem to pochopil, ze by to na ni melo jit, tak jsem to tu uz nepsal. Nejspis pujdu do tohodle: http://www.dealextreme.com/p/vag106-car-diagnostic-cable-black-58552 Ten VIS vypada, ze bude uzitecna vec Diky! Jeste tedy k tomu VCDS (mozna to bude uzitecne i budouci navstevniky): jestli jsem to dobre pochopil, tak staci stahnout napr. aktualni anglickou verzi 11.11.2 (http://www.ross-tech.com/vcds/download/current.html) nainstalovat bez pripojeneho kabelu, vypnout net, pripojit kabel, nedelat update/aktualizaci a zacit delat kouzla s pomoci VIS?
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Da se s tim kabelem verze 106 zmenit startovaci davka nafty? Diky.
-
Nestartuje -> nulovani startovaci davky
Zdravim vsechny, mam Oktavku 2, r.v. 2005, 2.0TDI 103kW, 160tis najeto a uz se mi dvakrat stalo, ze jsem nenastartoval. Neni to za tepla, ale spise za studena. Spise rikam proto, ze poprve to bylo tak, ze rano bylo asi -5stupnu a otocil jsem klickem, nazhaveni probehlo v pohode po standartni dobu, motor tocil, ale nemel absolutni snahu chytnout. Nakonec jsem to nastartoval pres kabely. Baterka je vsak asi pul roku stara, takze tam bych problem nevidel. Nakonec v servise zjistili, ze startovaci davka nafty je na stupnici od 0 do 100 na nule, takze se to zvedlo na 90 a od te doby v pohode. Starty vzdy probehly i v tech -20stupnich. O 2mesice pozdeji: Tento vikend vsak teplota kolem 0 a opet rano k tomu prijdu a ten stejny problem. Opet jsem to nastartoval pres kabely a opet jsem dojel do servisu a davka opet na nule. Takze uz netusim kde by mohl byt problem, ale pokud se vzdy vynuluje davka, tak myslim ze musi byt problem nekde v elektronice. Technik v servise rikal, ze kdyz klesne napeti baterky pod 10V, ze se vynuluje nastaveni pristrojove desky. Spekuloval jsem, ze bud to bude tim poklesem napeti nebo jestli tam nedojde k nejakemu zkratu a davka se tim vynuluje. Diky za kazdou radu!
dudies
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva