Přejít na obsah

TomMPI

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení TomMPI

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zkusím taky nastavit ty vůle podle tebe.Jinak já se taky chystám na přestavbu na dvojsvod z Favorita.S tím že trubky budou větší.
  2. Někdo nějáké novinky,poznatky a úpravy po zimě?
  3. Ahoj,ze dvou důvodů ti doporučím Pewag,dneska už se dají sehnat za dobrou cenu.První a nejdůležitější věc je montáž a demontáž,Pewag používá svůj systém napínání přes samozajišťovací karabinu a oproti těm šuntům z obchoďáku je to opravdu velký rozdíl,je to rychlé a velice snadné.Mám zkušenost že některé typy levných řetězů prostě byly tak složité že nešly ani nasadit a když už nasadit šly tak ten systém napínání u levných značek je prostě tragický.Za druhé Pewag používá menší oka takže to není takový traktorový styl jako ty levné šmejdy.Výdrž a pevnost je jasná,s pewagem v pohodě přejedeš i po asfaltu.třetí věc je že nerezavý
  4. Tonda-B:psal jsi už předtím že takových míst kde by bylo předstihu málo asi moc nebude,je jasné že jednotka přidat neumí jenom ubírat ale je otázka jak konzervativní je předstihová mapa ve Fabii.Já jsem pal. ani předstih. mapu na sériovou Fábii neviděl ani nevím v kolika procentech se pohubuje rozsah možností regulace lambda ale podle mě to žádná sláva nebude.Jako příklad uvedu třeba Saxo 1.6 16V které jsem měl,navěsil jsem na to "laděné" nerezové svody 4-2-1 a průběh krouťáku byl znatelně horší ostatně se to potom ukázalo i na brzdě proti sériovým svodům,podlě mě to už bylo chudé.Potom jsem četl vysvětlení tohoto faktu od jednoho člena na Tuning foru a přišlo mě to logické,když jsem si zpětně vzpoměl na mou zkušenost kde mě upadl kus výfuku na autě ve kterém byl budík a širokopásmová lambda jak se ohromě změnila bohatost a projev motoru.
  5. A myslíte že Cimbu má více upravených map na naše motory?Jeden klasický čip na to 50kw sání a pak nějáký na vačku?Martin Horák tu něco spomínal že má nějáký bohatší soft.
  6. Tak potom dejte vědět jak to funguje s tou vačkou Motor Excel oproti těm Engitec.
  7. Aha,tak já mám otevřený filtr,tak to můj problém nebude.
  8. A jak jsi to vyřešil?Takže pro mě asi dobrá zpráva že vačky by mohli být funkční.
  9. Na Felicia klubu jsem četl příspěvěk jednoho chlapíka který pracuje ve firmě Motor Excel a ten tvrdil že Laityng nebrat,prej je to brzda,nemám zkušenost jen píšu co jsem četl. Martin:ty máš zkušenost s tím Laityng,kdo je vlastně ten chlapík a ladí ty výfuky přímo něják na brzdě?Docela by mě to zajímalo jelikož jak jsem napsal výše,někdo jiný asi nebyl spokojený,nevím jak na to přišli,jestli to zkoušeli brzdit nebo proč to kritizoval.
  10. Martin Horák: taky mě napadlo dát pryč ten originál plast co je nasazený na klapce a udělat přes silikonovou spojku tak jako to máš na fotce,jelikož ten plast je hodně placatý,tak mě překvapuje že jsi to dal zpátky,pokud teda poslední verze sání je ta co jsi dával jako první fotku motoru.Filtr mám snad ještě menší než ty,taky kužel ale prostě mě to příjde pocitově že z nízkých otáček má více síly originál box s papírákem ale možná je to jen zdání,důležité je jak to funguje v otáčkách to je jasné. Jinak když odbočím od tématu,tak mě příjde že mě něják ty úpravy škodováckých motorů s malým obsahem nejdou.Nebo od toho čekám více než je reálné,jinak nevím.Už jsem měl feldu z vačkou MotorExcel,jejich jednotku,byla udělaná hlava klasicky,svod byl favorit a celý výfuk jinak série,tak jako to měli ostatní co měli tyto finančně dostupné úpravy a ti byly spokojeni,mě to připadá že to pořád nejede.Snad je to dáno i tím že nejvíce mám odježděné a vyzkoušené na motorech s větším obsahem francouzké provincie kde se provedené úpravy projeví již znatelně i pocitově.Nicméně jste mě zase velice nabudily do další práce a experimentování.Vaše výsledky jsou velice motivující,takže moc díky za informace se kterýma se tu s náma dělíte Martin Horák a Tonda-B
  11. Martin Horák: Díky za inspiraci a fotky.Kdyby jsi měl třeba i fotky hlavy nebo průměrů kanálů a byl ochotný se s tím podělit.Nebo spíše mě zájíma jestli když máš slícované potrubí s hlavou jestli jsi to normálně vzal podle těsnění nebo jak,jelikož podle teorie úprav motorů co tak pročítám po internetu by se nic zvětšovat nemělo,tím mě ale odpadá smysl nějákého lícování.Na feldu jsem našel že průměr kanálu by měl být 27mm+(-)2mm ale nevím jestli to bylo podle nějáké homologace.A ještě by mě zajímalo jestli jsi nepocítil úbytek krouťáku s tím otev.filtrem.Mě to příjde že to ve spodních otáčkách a při rozjezdu je línější,ve vysokých otáčkách se naopak zdá že se motor vytáčí lépe,to samé jsem cítil i u Feldy 1.3 ale třeba u většího objemu jako je 205 1.9 GTi to tak cítit nejde ale to má trošku větší sílu i od spodu.
  12. Já mám konkrétně vačku 268/256.Zdvih sac.palce 6,4mm a výf.palce 5,8mm.Co jsem někde viděl tak Motor Excel vačka co máš nejspíše i ty mají větší zdvihy.Taky by mě zajímalo jestli nevíš jaké je časování sériové vačky a její zdvihy.Já tedy mám v plánu změřit v reálu tu vačku a jelikož se velkosériově nevyrábějí nějáké rozumné svody na Fábii tak jako na Feldy,tak půjdu do svodu z favorita udělaného z jiných trubek né ty origo,stejně se to do Fábie bude muset napasovat.Ale největší obavy mám stejně pořád s toho že když ty naše vačky měly být na hydro ale nikomu to nefunguje a předělaly jsme to na mechaniku tak komu první praskne vahadlo nebo něco jiného když je vačka nabroušena údajně na zrychlení na hydra.
  13. Jenže když ti prodejce tvrdí že všechno je udělané tak aby to sedělo na sériový klínek a počet čepů a ono to nefunguje tak nevím kde je chyba.Už jsem se několikrát ptal a mě tvrdil že to zkoušeli na brzdě a změna v načasování byla mizivá,tak jsem mu věřil,neměl jsem důvod nevěřit,teda až doteď.Je to študovaný člověk,pohyboval se v motorsportu v továrním týmu Škoda ale má důvěra značně klesla.Zkusil bych teda změřit časování té vačky ale i kdyby bylo špatně tak u OHV bude jediná možnost přečasovat klínkem a to je taky na značné zkoušení a výsledek může být mizivý,posunutí o jeden čep už bude asi určitě moc.Proto se mě jako nejschůdnější zdá výměna vačky za nějákou co funguje a je odzkoušená.Ještě mě napadá malý kompresní poměr k této vačce.Tondo ty jsi psal že máš 10.9:1,já jsem nedělal celý motor jako ty takže jsem neubíral z bloku ale jenom z hlavy,bohužel mě člověk co to dělal sebral jenom 0.38 jelikož jsme se něják špatně pochopily,tak jsem to pak nakonec složil s tím že to zkusím abych byl pojízdný.Takže ještě vidím příčinu zde.
  14. Tak vidím že další co má problém z vačkou od Engitec.Řešily jsme to tady už s Jojosdi a taky jsme měli mít vačku na hydroštely ale nefungovalo to tak jsme to oba museli předělat na mechaniku,pořád mě není jasné proč to nefunguje když je to uváděné jako vačka na hydroštely,někdo s náma pěkně vydrbal.Já mám sice vačku 265/258 nebo co to je zač ale spokojený teda rozhodně nejsem,řekl bych že to jede ještě hůř než sériová 44Kw.Zimu teďka ještě přetrpím ale potom tu vačku zahodím do koše a půjdu k Motor Excel. Nautilus:tuhle vačku co máš ty má i jeden známý co s náma jezdí závody,motor má na karburátorech vyladěný takže benzínu tam je určitě dost ale ta vačka už prostě nahoře nejede,je to zmetek,tovární Škodovácké vačky jedou nahoře úplně perfektně
  15. Máš pravdu podruhé už půjdu ověřenou cestou,ostatně už jsem to tu zmiňoval.Pokud to ještě jednou budu rozdělávat,jestli na to teda budu mít náladu tak tu vačku vyhodím hodně daleko do pryč a koupím vačku od Motor excel.
×
×
  • Vytvořit nový...