Přejít na obsah

Murko8571

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

314 zobrazení profilu

Oznámení Murko8571

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Máš recht, akorát ten knoflík není asi zrovna nezničitelný. A taky každá zbytečná akce navíc otravuje - používám TM často. A v návodu píšou něco jako že TM se vypíná tím čudlíkem, nebo sešpápnutím brzdy, či spojky - snad by to tam nedávali jako možnost, kdyby to tu spojku poškozovalo?!
  2. Ještě celkově k provozu, koho to zajímá-po 3 měsících a 3,5tis km (celkově 28tkm): Měl jsem obavy z downsizingu že 1,6tka se 77kW. Je to prostě jiné, než býv.jedničková 1,9tka 66kW. Murko netáhne tak od spodu, nemá tak syrový projev (líbil se mi). Na druhou stranu když ten CR motor poslouchám zvenku, je to prostě elegance, jen tak si "murká" a to je na delších cestách příjemné i uvnitř - nejsem tak unavený. Ve vyšších rychlostech (100-150km/h) jsem nejdřív měl pocit lenocha, ale když se podívám na tachometr, jak ta ručka jde na 5tku ochotně nahoru, tak je těch 11kW znát. Horší je to ovšem v kopci a akcelerace z nuly. Tam je to lenoch! Cestou na Slovensko mi zavřeli tunel Branisko a tak jsem ho neplánovaně testnul na staré cestě ke "Chvalabohu". Pochopitelně mě plazící se kamion donutil zastavit a pak jsem se snažil předjet. No, šli jsme do otáček, jinak se mu nechtělo. Ale pocvičím ho, zdálo se mi to v průběhu lepší - motor se (v rámci svých parametrů) dá "naučit jezdit". Nebo se to řidič naučí ? :-))) Spotřeba téměř čistě 5,0-a to na 600km i s tím Braniskem, tady prosti staré O-I žádný rozdíl - při vyšším komfortu a rychlostech na tempomat jsem spokojen. Interiér - vpředu pocitově víc obložen, ale nepřekáží, vzadu víc místa. Konečně mám kam strčit 1,5 PETku s pitím, kastlík pod područkou taky fajn. S designem spokojenost, jen plast na přívodu vzduchu na okénko a okolo loga na volantu je jak z kanystru-strašně obyč. Nemám zadní stěrač - nejdřív jsem chtěl okamitě dodělat - ale prý už antikoro v místě díry nebude nikdy jako kdyby šel z výroby, tak jsem to zatím zkusil bez něho - občas to setřu velkou stěrkou, zatím to jde. DPF mám na paměti, jezdím většinou krátké trasy, takže při každé příležitosti alespoň 30km cesty koukám po zahřátí trochu "vypálit saze". Nu což , daň za pokrok. Nejde mi zastrčit pistole na pumpě do nádrže tak, jak jsem byl zvyklý-dokonce ji musím ještě povytáhnout, pořád vypíná. Ale pak zafunguje spolehlivě. Nemá se něco vytáhnout z hrdla nádrže? Nebo je to pistolí ? Poslední dobou jezdím skoro výhradně k AGIPu, tak nevím jinde. Přístrojovka nádherná, rafičky přes den krásně bílé, rádio/klima vyhovuje.Zmizelo otravné cinkání při nezapnutých pásech ihned po zapnutí zapalování-až při rozjezdu-fajn. Ambiente+ by mohlo mít 4 okna v elektrice a 4 repro, ale co už, s tím se dá žít. Celkově jsem spokojen (na výměnu teď nechci myslet ani kdyby ne, 7 let nejmíň). Kufr je fantastický, a už jsem si na něj zvykl, ikdyž pán od Hyundaie říkal, že v něm Čecháčci stejně vozíme většinou vzduch :-) Prostě už nechci přemýšlet, jestli se mi tam k dětskému kolu vejde ještě přepravka na nákup a batoh či taška. Doufám, že se provoz osvědčí i ve spolehlivosti, zatím budu kvůli záruce (ještě 3/4 roku) měnit olej v autoriz.servisu, ikdyž mi na tou cenou srdce pláče. Prý kdyby automobilka i po záruce přiznala nějakou konstrukční vadu např.motoru, může v rámci "kulance" udělat levněji. Snad na to nebudu muset myslet, zatím se těším z krásného a dobře jedoucího auta :-)
  3. TEMPOMAT VS SPOJKA Chlapi dotaz: mám murka 3.měsícem, zvykl jsem si už na motor. A na tempomat - to velmi rychle. A o tom je právě můj dotaz. Když začnu na tempomatovou 50tku zrychlovat, tak je to OK, prostě přidám plyn a ve vhodné chvíli řadím - a protože v momentu řazení jsou otáčky výš, než na daný kvalt odpovídá tempomatové rychlosti, tak se nic neděje. Ale když třeba 50tkou na tempomat dojíždím ke křižovatce a sešlápnu spojku, tak mám pocit, že nastane podobný efekt, jako když jsem v autoškole při sešlápnutí spojky nedal dost rychle nohu z plynu - maličko to proklouzne po spojce. Je to i logické, automat v tu chvíli přidává elektronicky plyn, aby držel nastavenou rychlost. A spojku by to mohlo časem opotřebovat. Může někdo dát fundovaný názor, jestli to škodí, nebo ne ? Já zatím v těchto situacích radši ťukám o brzdu, čímž se tempomat vypne.Díky.
  4. Snad to nezakříknu, ale náš Murko zatím jen tak přede, nikde nic nebliká (DPF). Akorát kontrolka stavu oleje zůstávala nějak dlouho svítit - a v servisu zjistili, že za ten měsíc, to to stálo na ploše prodejce, tam kuna přehryzala kablík k čidlu oleje.. Jezdím hlavně do 15km, když už se to zahřeje snažím se jet svižněji, aby se nějaké saze popálily... A v pátek jedu 600km, tak to bude tutovka. Žádné pachy nebyly cítit. Přeju všem octávkářům pěknou jízdu !
×
×
  • Vytvořit nový...