Přejít na obsah

jarda109283

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 134 zobrazení profilu

Oznámení jarda109283

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Je tohle normalni teplota 1.6?? Diky ...
  2. Ok diky za vysvetleni....pumpa je nova Hepu, protoze auto je po rozvodech....
  3. Ve vode v expanzce nic neni, voda v oleji taky neni, teplotu chladice nevim podivam se....dneska jsem daval novej termostat, tak rucicka se drzi u prostredni nejtlustsi carky, coz predtim nebylo, ale obcas se stane, pri nizsich rychlostech po meste a kousek za meste, ze je rucicka mezi carkami. Myslim, ze jsem to trosku poresil tim termostatem. Jde mi spis o to, aby nebylo spatny to tesneni pod hlavou. Jediny co mi nejde do hlavy je to, ze po jizde kdyz otevru kapotu, tak voda v expanzce chybi a nekdy i dost, a potom zacne pribyvat zase. Pokud expanzku zacnu pomalu otevirat, bubla v ni a voda se zacne prilejvat pokud neni plna jak ma byt, az nekdy se ji chce vytect ven. Je to normalni? Nikdy jsem to u zadnyho auta nevidel tohle..
  4. Takze to neni tesneni pod hlavou??
  5. Čus škodováci, mam taková problém s Feldou 1,6, a to ten, že se ručička teploty na teploměru pohybuje mezi prostřední a vrchní čárkou tj tušim 110 stupnu, ale do červenýho nikdy nejde, protože zapne sahara při 110. Mimo město je podle mě teplota vyšší než bývávala dřív, ale jakmile vjedu do města a jedu třeba na 3jku a nebo ještě hůř popojíždím 1 a 2, tak teplota jde ke 110 a až pak zapne sahara. Leckdy se stane, že teplota je 110 ještě 3km za městem. Topení topí jako šílený a auto výkon neztrácí ani trochu. Když jedu mých klasických 20km a po jízdě otevřu kapotu a začnu pomalu otevírat expanzku, začne odfukovat (je vidět že je tam tlak) a potom v ní začne bublat a nakonec se začně voda valit ven. Takže prosím vás čím to je a jak to řešit. Děkuju
  6. Čus lidi, mam oktávku II 07 a central na dálku od škodovky..... Tedko jsem spozoroval, že když auto zamknu tak červena LEDka v řidičovych dveří chvilku bliká rychle a pak se na pul minuty rozsviti a pak blika klasicky.....Když vypnu alarm na sloupku u řidiče a auto zamknu tak chvilku blika rychlejc a pak začne klasicky..... Jinak vše funguje v pohodě...Nevíte teda proč to pul minuty svítí?? Díky
  7. DSG nemam, nechal bych to dělat tady: mereni-vykonu.cz.....TDI fun je moc daleko....Neodejde potom spojka když to načipujou??
  8. Čus je pravda že je u motoru 103 kw stejná spojka a převodovka jako u 125kw?? Chci totiž čipovat na 125kw tak jestli to vydrží spojka......
  9. Čus lidi, mam svojí 120cu a mam v ni tachometr bez otáčkoměru, který má navíc někdy náladu a tiká furt. Chtěl bych proto koupit někde na vrakáči tacho jiný a rovnou s otáčkoměrem. Pujde to připojit a bude ukazovat otáčky?? Děkuji
  10. Čus lidi, mam v autě rádio parrot rhytm and blue..... hrálo a vše bylo v pořádku...jednoho dne přestaly hrát stanice....šumí někdy místy i frekvence 1 což je hodně špatný....můžu problém vyřešit vyndáním na noc pojistku rádia?? Nevím jestli je z boku palubky nebo v motoru a nevím která?? díky za rady.....Restart rádia nepomáhá
  11. Čau je pravda že se změnil podvozek u FL oproti před FL?? Konkrétně zadní náprava? Víte o tom někdo něco? díky
  12. Čau lidi chci se zeptat motor 2,0TDI CR 81Kw v Yetim je 5ti nebo 6ti kvalt?? Myslim u dvoukolky. Na škoda strankách píšou někde 5ti a někde 6ti kvalt.... Díky
  13. Čau lidi, mam dotaz proč tu tento motor ještě neni?? Na konfigurátoru škoda už je.... Máte někdo tento motor?? zkušenosti?díky
  14. mam oktu 2 a nic nikde nevrže..... vše je zticha 50tis najeto.... takže ne všechny škodovky... a dát auto do servisu to je lepší si ho rozebrat sám.... Já dávám auto pouzde na olej a to je ještě politý kryt motoru od oleje:D
×
×
  • Vytvořit nový...