Přejít na obsah

MarfyE34

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

353 zobrazení profilu

Oznámení MarfyE34

Nováček

Nováček (1/14)

  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nemůže to způsobovat nízkotlaký EGR co je na DPF ? Někde jsem četl, že právě on otevírá až když je motor ohřátý.
  2. Čidlo kliky jsem měnit nezkoušel, tu závadu VAG vyhodil pouze jednou. A není to spíš snímačem té vačky?
  3. Ahoj všem , prosím o radu. Už si s kamarádem co mě pomáhá nevíme rady. Motor 2.0 TDI 135 kW CUNA DSG, najeto 230 000 km , a při zahřátém motoru na více jak 81*C na vodě začne houpat volnoběh , na otáčkoměru motoru to není moc poznat ale na poslechu motoru a na karoserii ano. Motor jakoby zakopává , vynechává . Viz video tady: Jak se voda v motoru ochladí pod 81*C volnoběh se sám krásně zklidní. A pokud se motor neochladí též pomáhá zapnout výhřevy sedaček plus zadního okna a jak se zatíží alternátor , též se volnoběh srovná. Jednou asi před půl rokem vyskočila ve VAGU sporadická chyba senzor vačky/kliky. Chybu jsme smazali a od té doby se nikdy neobjevila. Paměť závad je čistá, ŘJ si na nic nestěžuje. Motor tahá parádně bez cukání, startuje na první otočení jak v zimě tak v létě. Spotřeba od 6 do 7 litrů. Rozvody vyměněné ve 210 000 km , vše nastaveno tak jak má být, byl jsem u toho. Vzhledem k tomu , že auto i často regeneruje ( každých 100 km) tak se vyměnily následující díly: vysokotlaký EGR originální nový ( beze změny ) , všechny 4 vstřikovače originální nové ( beze změny ) , vyčištěn DPF ( beze změny i časté regenerace ) Zřejmě ty časté regenerace souvisejí s tím špatným chodem motoru na volnoběh , těžko říct. Jinak též vždy pomůže udělat adaptace věcí na motoru , zejména adaptace synchronizace vačka/klika to se pak volnoběh krásně srovná i za tepla a vydrží tak 10 min. běžet ukázkově, poté se sám opět rozhodí. Tlak paliva dle VAGU je v pořádku. A jak jsem říkal žádná chyba ve VAGU není. V servisu kde čistili DPF doporučili vyměnit vysokotlaký EGR , to jsem udělal viz výše a nic. Pak řekli , že to určitě bude i ten nízkotlaký. Ale nějak mě už nebaví na rady různých mechaniků měnit nové díly systémem pokus omyl. Nesetkal se s tímto problémem někdo z vás ? Děkuju moc za rady.
  4. Tak problém vyřešen díky jednomu ochotnému a šikovnému týpkovi z Děčínska Celý problém byl v poškozené regulaci lopatek turbodmychadla, resp. byla špatná (protržená) membrána v tzv. baňce na turbu, baňku jsem koupil jinou a funkční, namontoval a konečně vím jak ten můj pekáč umí pěkně jezdit Rudo děkuji !!!
  5. Nevim no ale logicky z toho vyplývá jedině ta VÁHA.
  6. Myslíš že nemusí??? Já nevim logiku to má, když je váha zapojená nejede to, když je odpojená a ŘJ si bere ze záložního zdroje data, tak jede správně tak jak má . No zítra jsem domluvenej s jedním klukem co má doma VAG tak uvidíme snad v tom umí i číst a řekne kde je chyba.
  7. Jinak další poznatek, teď jsem se vrátil z cesty do Prahy a před odjezdem jsem odpojil konektor na váze vzduchu a hurá auto vystřelilo jako šíp, závada pryč, ale jen pokud se jede s vypojeným konektorem, čili si jednotka bere signál místo od váhy tak ze svých map v paměti. Takže to vypadá na vadnou váhu vzduchu.
  8. Tak už to jede jenom v nouzovém režimu Nepomohlo ani když jsem odpojil na 10 min baterku, prolejzal jsem podtlakové hadičky a zdají se být všechny v pořádku, sahal jsem na turbo na tu osičku co leze z té podtlakové "bakule" a jde s ní hýbat celkem snadno. Tak bych řekl že asi odešla váha vzduchu :-( Opravdu zde není nikdo s notebookem a VAGem kdo by mě pomohl najít závadu???
  9. Ahoj všem, určitě se to tady už probíralo ale opravdu jsem nenašel nic co by mě pomohlo. Tak se omlouvám za nové téma. K věci: koupil jsem Škodu Octavii 1,9 TDI 66 KW ALH, r.v. 2002 (před X lety prodělala dle slov majitele CHIP TUNING na AutoJarov) a problém je takový že po nastartování okamžitě spadne do nouzového režimu, musím zastavit stopnout motor a znovu nastartovat a pak zas jede "relativně" normálně, na první rychlost absolutně nechce táhnout až na druhou rychlost tak od 2800 ot/min teprv zatáhne což si myslím že není v pořádku. Prosím poradíte někdo ??? Nebo nezná někdo z vás někoho s diagnostikou v okolí Prahy nebo Středních Čech ??? Děkuju
×
×
  • Vytvořit nový...