Přejít na obsah

ttt256

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ttt256

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No ja do snehu zapadnu kazdou chvili, nejspis dost zalezi kde bydlis :-) Takze kdyz to shrnu, at delam s pakou cokoliv kdykoliv, nemusim u toho premyslet, DSG neposkodim.
  2. Ja myslel spis neco takoveho, jak kdyz zapadnu ve snehu a budu chtit auto "vyhoupat" jestli se prevodovka nezkundi kdyz budu radit zpatecku a jeste trochu pojedu dopredu a podobne vylomeniny. Mozna tu resim kraviny, ale zase lina huba hotove nestesti :-)
  3. Mam zanedlouho nekam jet s autem s DSG. S automaty jsem nikdy nejezdil a tak netusim jestli jsou tyto prevodovky opravdu blbuvzdorne, nebo je treba si dat na neco pozor jak v ovladani tak i ve stylu jizdy. Navod k tomu dostanu asi sotva, tak se ptam tady. Nerad bych ji nejak znicil.
  4. Ten dosah bude nejspis vetsi, s vetsi externi antenou (civka) V tom hybridnim modulu co jsem pouzil je antena velikosti max 25x25mm a podle toho vypada i dosah. PS: Odpovedel jsem SZ :-)
  5. Vypinat jsem s tim chtel palivove cerpadlo, ale kdyz ted o tom uvazuju, asi to bude kravina, nicmene to jsem zatim nekoumal, potrebuju to nejprve poradne otestovat. Nerad bych aby mi to nekde na krizovatce vyplo auto :-) spinat to az po zasunuti klice do spinacky mi prijde trochu neprakticke z hlediska ergonomie. S prejetim tagem nekde nad palubkou nemam problem. Ma to dva rezimy, bud si pamatuje stav i po vypadku napajeni, nebo se vzdy vypne (podle toho jakou funkci pridelim tomu kteremu tagu pri jeho zapisu do systemu) pouzivat budu ten rezim, ktery me bude min prudit. Dosah ctecky neni nejak extremni, cca 7cm a dost zalezi na orientaci tagu ke ctecce, pokud jsou civky tagu a anteny kolmo na sebe, z principu to nefunguje. Mozna s externi antenou by byl dosah vyssi. To svetlo po nejake dobe zhasne, mam pocit. Co je to komfortka a jak se chova netusim, jak uz jsem zminil s auty moc nedelam. Za linky na schemata dik, nicmene potreboval bych spis casove prubehy napeti po odemceni auta a to tam nejspis nebude. Pokoumam to odpoledne, pisu ted z mobilu a na nem se schemata prohlizi opravdu blbe :-)
  6. Jj, ma to byt takovy "tajny spinac" v modernim provedeni. Elektroniku placnu nekam do palubni desky, a pro sepnuti pak staci nad ni prejet tagem. To co se prodava mi prislo dost k nicemu, tak jsem si zbastlil vlastni. S autoelektronikou nedelam a tudiz jsem nemyslel ze to bude takovy problem, tahat draty pres pul auta s nejistym vysledkem se mi moc nechce. Opravdu to nepujde jednoduse zapojit nekam na pojistkovou skrinku?
  7. Mam dojem ze tohle mi delalo kdyz jsem mel slepene kontakty v prerusovaci. Je to takovy bazmek ktery je ve vypinaci varovnych blinkru. Puvodne jsem to chtel koupit nove, ale pri zjisteni kolik ta mrdka stoji sem to rozebral a obrousil kontakty smirkovym papirem. Je to uz par let a jede to doted.
  8. Potrebuji zapojit zarizeni (ctecka RFID tagu), ktere ma byt aktivni jen po odemceni auta. Tedy ne po nastartovani, zasunuti klicku do spinacky apod, ale opravdu hned po odemceni auta tlacitkem na klici. Zarizeni ma ne uplne zanedbatelny odber proudu, snizit jej je vicemene nerealne a hlavne pokud v aute nikdo neni, je uplne zbytecne. Na kterou pojistku bych takovou vec mel zapojit. Nejspis bych to po delsim badani promeril, ale pro mistni znalce to bude jiste hracka a mi to usetri drahoceny cas. Dekuji
×
×
  • Vytvořit nový...