-
OII demontáž dvouhmoty problémy motor 1.9TDI 77kW BKC
Zdravím potřebuju poradit , vyměnuju matce na autě dvouhmotový setrvačník jelikož jí rachtal dost dlouho no a teď sem jí musel přitáhnout na laně.Převodovku sem sundal vše připravený,dvouhmoťak sem měl už nějakou dobu doma koupený je to LUK,na autě se ukázalo že je Sachs no a pak když sundám přítlačák a lamelu tal to zkoušim do toho nového LUKa a lamela by tam šla ale ten přítlačák tam nechytím je to trochu jiné a jinak ty dvouhmoťáky mají stejný průměr 280 mm,teď de o to jestli je úplně jiný nebo se jen liší od Sachsu,jestli stačí když koupim spojkovou sadu od LUKu kterou to stejně chce a nebo musim shánět i jinej dvouhmoťák? Potom ještě ten starý setrvačník mi nejde pootočit tak abych se dostal na ty šrouby a povolil ho od té klikovky jde to hrozně blbě páčit za ty šrouby šroubovákem. No a poslední věc když sem vyndaval spojkový váleček tak vyteklo něco kapaliny a ta manžeta je utržená,když ho ale stlačím tak se normálně vrátí,musím koupit teda i nový váleček? Děkuji za rady matka na mě hrozně spěchá protože to auto vydělává tady sou fotky : http://el-burro.rajce.idnes.cz/Octavia_2_Dvouhmota
-
O II 1.9TDI BKC nehoda-držák generátoru ko
Tak lidi nakonec motor musí ven je to prasklé zezadu držák u bloku naštěstí ten kousek se neztratil takže pude přivařit.Tak pokud jste to již někdo dělal tak prosím napiště co vše musím poodpojovat abych motor vytáhl a dotaz lze motor demontovat bez převodovky jako tomu bylo u starších VW?Nebo jestli víte kde na netu je servisní manuál na OII tak to by se také hodilo díky za pomoc
- O II 1.9TDI BKC nehoda-držák generátoru ko
- O II 1.9TDI BKC nehoda-držák generátoru ko
- O II 1.9TDI BKC nehoda-držák generátoru ko
- O II 1.9TDI BKC nehoda-držák generátoru ko
-
O II 1.9TDI BKC nehoda-držák generátoru ko
Zdravím máma měla nehodu zajela do hluboké škarpy odneslo to pár věcí ale nejhorší je že jak dostal motor ránu zespodu tak praskl držák generátoru viz fotky.Pojišťovna a likvidátor to napsaly jako totálku po zjištění závad z Přerost a Švorc,že prý by se musel vyměnit celý blok motoru a to přesahuje cenu vozidla.No auto sme si nechaly že ho opravím ,že půjde motor ven a uvidí se co dál.Po rozebrání věcí okolo jsem koukal a držák generátoru by měl jít po demontáží alternátoru a té pumpy co je pod ním normálně demontovat a vyměnit za jiný neprasklý jako tomu je u starších motorů VW (1.6TD,1.9TD) .Potom ještě kryt rozvodů je prasklý je to vidět.Bohužel v Elitu kde mám slevy jsem na internetovém katalogu ten držák gen.nenašel tak nevím jestli ho mají případně kdybyjste ho někdo měl tak koupím.Poté by snad mělo jít motor přizvednout a přišroubovat a bude vše ok,co myslíte?
El Burro
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva