Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Mican2

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. U Fabie 1.2TSI/77kW (ročník 2011) se mi spotřeba postupně vyšplhala na 2L/15.000km a servis v tom nevidí problém. Hledali netěsnosti a nikde to nekape, asi ho to opravdu spaluje. Teď mám najeto 92.000km a při delší jízdě najednou nepříjemný zvuk, motor spadl do nouzového režimu (EPS, kontrolka motoru...), jen tak tak jsem s tím dohrkal do servisu. Tam zjištěna nulová komprese na jednom z válců a po demontáži hlavy i podpálený ventil a vše co k válci náleželo plné karbonových úsad. Úplně trnu jestli bude oprava ekonomicky únosná a jak dlouho se to potáhne, naprosto mě však dostalo vyjádření servisu: Není žádná souvislost mezi spotřebou oleje a zakarbonování ventilů až k smrti. Závadu musela způsobit kuna která ohlodala izolaci zapalovacích kabelů, neboť nějaké otisky zubů tam našli a porucha se vyskytla zrovna na tom válci kde byly kousance největší. Dokáže mi někdo tuto teorii potvrdit nebo vyvrátit? Opravdu může být zapalovací kabel poškozený tak aby vynechával jenom tak často aby se to neprojevilo na chodu motoru a nezaznamenala to ani elektronika a přesto stačilo nespálené palivo vytvořit takové škody? Nebo jenom snaha ŠA vyhnout se jakékoliv zodpovědnosti za závadu a všechno hodit na tu kunu? Díky za rady jak postupovat.
  2. Takže nějaké definitivní stanovisko zatím neexistuje? Já mám 77kW, příbuzný 63 a ať už s klimou nebo bez, při běžném ježdění mi ten rozdíl mezi oběma připadá celkem zanedbatelný. Jiná věc je sportovní jízda, tedy zařadit trojku a dát plyn na podlahu. 63kW je od 4000RPM nějaký přiškrcený, kdežto 77 táhne až do omezovače. Klimatizace tohle nezmění. Tolik mé praktické testy.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.