Přejít na obsah

koubek 1.6 55kw

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1225 zobrazení profilu

Oznámení koubek 1.6 55kw

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj,

     

    jak jsi vyresil DPF na tvem RSu? Mam stejne chovani jak jsi popisoval.

     

    diky

    Petr

  2. Ahoj lidi, mám problém s častými regeneracemi DPF filtru auto mi regeneruje každých 100-150 km dle stylu jízdy a hodně rychle naskakuje hodnota SOOT MASS CALC A SOOT MASS MEASURED. Auto má najeto 200 tis km a vyměnil jsem už čidlo difer. tlaku a lambda sondu. Regenerace dle VCDS probíhá normálně, nikdy se žádná kontrolka nerozsvítila a filtr se vždy jízdou zregeneruje na soot mass calc na 5g a measured až na -5 když jedu vhodný úsek pro regeneraci. Difereční tlak po regeneraci je cca 11 hpa a před regenerací 24 hpa cca. Filtr má 49g oil ash. Auto nekouří, koncovka výfuku je zcela čistá. Spotřeba je také v normě (6l/100km), žádné cukání škubání, zakopávání atd. Auto než se pořádně ohřeje tak smrdí z výfuku a v aplikaci VAG DPF mi ukazuje NOX sulfur charge (g) 0.000 což se mi moc nelíbí, ale třeba je vše tak jak má. Děkuji za každou odbornou radu jelikož sem zoufalý a stále si myslím, že DPF není zas tak ucpané, ale nevím.
  3. ve svodech jsou důležité tlaky?To jsem nevěděl...
  4. Ahoj, nevíte jestli může mít vliv na jízdu a na spotřebu prasklé sběrné výfukové potrubí mezi prvním a druhým válcem?A může to mít i zvýšenou spotřebu paliva? Popřípadě vysvětlit proč....Děkuji
  5. Ahoj všichni :-) Tak jsem se rozhodl nakonec pro novou klapku a udělal sem dobře,je po problému teda zatím..Udělal jsem základní nastavení ve Vag a jde jak víno.Ted musím do servisu na seřízení předstihu. Jen se mi nezdá pár informací ve Vagu na monitoringu motoru.Dám sem dnes screenshoty,tak doufám,že mi pár lidí co tomu rozumí poradí např. co to znamená.Dík
  6. mě to nepíše žádnou závadu když je vše zapojené. EDIT: nevíte o někom kdo má škrtící klapku?Nebo kdo měl stejnou závadu a poradí? ....
  7. to si myslím, že by mohlo být v háji spíše elektronika ve šrtící klapce....Ale nevím
  8. Ahoj Oktáváci,tak o víkendu jsem hledal možnou příčinu mého problému...V pátek se potíže stupnovali a už to nedělalo jen občas,ale neustále.(kolísání,zvýšené otáčky,plivání atd) Tak jsem v sobotu vyndal znovu klapku a byla krásná a čistá,sundal jsem kryt co je z boku,vše bylo nádherně čistě a nikde žádný problém,prostě jak když je nová.Tak jsem jí namontoval bezradně znovu na auto.Po nastarování problém přestal,ale jen na chvilku,protože jak jsem měl vyndané konektory od klapky a chtěl jsem nastartovat,tak jednotka vyhodila chybu v OVLÁDÁNÍ ŠRTÍCÍ KLAPKY(PŘERUŠENÍ).Po nahlášení této chyby se problém mého kolísání a cukání plivání přestal.Ale po ujetí cca 30 km,se jednotka rozhodla dát klapku do základního nastavení a problém nastal znovu! Našel jsem si schéma co ovládá elektronicky škrtící klapku a odčtípl jsem to ovládání,aby jednotka neměla spojení s ovládání škrtící klapky a ejhle,auto jede normálně,má plynulý zátah a necuká.Když byla klapka nastavená,tak bylo vyidět,že pri tom habrování,se malinko otvírá a pak spane sama a to automaticky.Odčtípnuté kabely jsou 1,2 na konektoru(ovládání škrtící klapky). Teď nastává dilema???Je to klapkou nebo něčím jiným co způsobuje tohle automatické bezvýznamně naklápění škrtící klapky??? Oktáváci můžete mi ještě poradit? Děkuji Mockrát EDIT: scháním dílenskou příručku na octavia 1.6 55kw.....Nevíte kde bych jí stáhnul?
  9. jj přesně...Chtěl bych se zeptat phledně čidla teploty....Ukazatel budíku na teplotu mi ukazuje dobře,ve Vagu mi též ukazuje dobře teplotu schodnou z budíkama....Chtěl bych se zeptat odkud bere ve vagu signál a informaci o teplotě,jestli rovnéž z budíku,nebo z jednotky.....? Je možno,že by to bylo i snímačem?Ale to by asi zase emise byli špatný,ne? Dík za odpověd.
  10. jj přesně...Chtěl bych se zeptat phledně čidla teploty....Ukazatel budíku na teplotu mi ukazuje dobře,ve Vagu mi též ukazuje dobře teplotu schodnou z budíkama....Chtěl bych se zeptat odkud bere ve vagu signál a informaci o teplotě,jestli rovnéž z budíku,nebo z jednotky.....? Je možno,že by to bylo i snímačem?Ale to by asi zase emise byli špatný,ne? Dík za odpověd.
  11. Tak lambda je dobrá,na emisích to je super.Svíčky,kabely,filtr vzduchovej jsou nové.Klapka vyčištěna a znovu nastavena ve Vagu.A stále mám problém ze spotřebou :-//Bojím se trošku přišlápnout pedál,protože by mě to sežralo...Oktáváci,máte nějaký návrh?
×
×
  • Vytvořit nový...