-
časté regenerace OCTAVIA RS 2.0 TDI 135KW CUPA
Ahoj lidi, mám problém s častými regeneracemi DPF filtru auto mi regeneruje každých 100-150 km dle stylu jízdy a hodně rychle naskakuje hodnota SOOT MASS CALC A SOOT MASS MEASURED. Auto má najeto 200 tis km a vyměnil jsem už čidlo difer. tlaku a lambda sondu. Regenerace dle VCDS probíhá normálně, nikdy se žádná kontrolka nerozsvítila a filtr se vždy jízdou zregeneruje na soot mass calc na 5g a measured až na -5 když jedu vhodný úsek pro regeneraci. Difereční tlak po regeneraci je cca 11 hpa a před regenerací 24 hpa cca. Filtr má 49g oil ash. Auto nekouří, koncovka výfuku je zcela čistá. Spotřeba je také v normě (6l/100km), žádné cukání škubání, zakopávání atd. Auto než se pořádně ohřeje tak smrdí z výfuku a v aplikaci VAG DPF mi ukazuje NOX sulfur charge (g) 0.000 což se mi moc nelíbí, ale třeba je vše tak jak má. Děkuji za každou odbornou radu jelikož sem zoufalý a stále si myslím, že DPF není zas tak ucpané, ale nevím.
-
zvýšená spotřeba....1.6 55kw
ve svodech jsou důležité tlaky?To jsem nevěděl...
-
zvýšená spotřeba....1.6 55kw
Ahoj, nevíte jestli může mít vliv na jízdu a na spotřebu prasklé sběrné výfukové potrubí mezi prvním a druhým válcem?A může to mít i zvýšenou spotřebu paliva? Popřípadě vysvětlit proč....Děkuji
-
zvýšená spotřeba....1.6 55kw
Tak a radte :-)
-
zvýšená spotřeba....1.6 55kw
- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
Ahoj všichni :-) Tak jsem se rozhodl nakonec pro novou klapku a udělal sem dobře,je po problému teda zatím..Udělal jsem základní nastavení ve Vag a jde jak víno.Ted musím do servisu na seřízení předstihu. Jen se mi nezdá pár informací ve Vagu na monitoringu motoru.Dám sem dnes screenshoty,tak doufám,že mi pár lidí co tomu rozumí poradí např. co to znamená.Dík- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
nemáte náhodou někdo na prodej klapku?- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
mě to nepíše žádnou závadu když je vše zapojené. EDIT: nevíte o někom kdo má škrtící klapku?Nebo kdo měl stejnou závadu a poradí? ....- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
to si myslím, že by mohlo být v háji spíše elektronika ve šrtící klapce....Ale nevím- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
Ahoj Oktáváci,tak o víkendu jsem hledal možnou příčinu mého problému...V pátek se potíže stupnovali a už to nedělalo jen občas,ale neustále.(kolísání,zvýšené otáčky,plivání atd) Tak jsem v sobotu vyndal znovu klapku a byla krásná a čistá,sundal jsem kryt co je z boku,vše bylo nádherně čistě a nikde žádný problém,prostě jak když je nová.Tak jsem jí namontoval bezradně znovu na auto.Po nastarování problém přestal,ale jen na chvilku,protože jak jsem měl vyndané konektory od klapky a chtěl jsem nastartovat,tak jednotka vyhodila chybu v OVLÁDÁNÍ ŠRTÍCÍ KLAPKY(PŘERUŠENÍ).Po nahlášení této chyby se problém mého kolísání a cukání plivání přestal.Ale po ujetí cca 30 km,se jednotka rozhodla dát klapku do základního nastavení a problém nastal znovu! Našel jsem si schéma co ovládá elektronicky škrtící klapku a odčtípl jsem to ovládání,aby jednotka neměla spojení s ovládání škrtící klapky a ejhle,auto jede normálně,má plynulý zátah a necuká.Když byla klapka nastavená,tak bylo vyidět,že pri tom habrování,se malinko otvírá a pak spane sama a to automaticky.Odčtípnuté kabely jsou 1,2 na konektoru(ovládání škrtící klapky). Teď nastává dilema???Je to klapkou nebo něčím jiným co způsobuje tohle automatické bezvýznamně naklápění škrtící klapky??? Oktáváci můžete mi ještě poradit? Děkuji Mockrát EDIT: scháním dílenskou příručku na octavia 1.6 55kw.....Nevíte kde bych jí stáhnul?- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
jj přesně...Chtěl bych se zeptat phledně čidla teploty....Ukazatel budíku na teplotu mi ukazuje dobře,ve Vagu mi též ukazuje dobře teplotu schodnou z budíkama....Chtěl bych se zeptat odkud bere ve vagu signál a informaci o teplotě,jestli rovnéž z budíku,nebo z jednotky.....? Je možno,že by to bylo i snímačem?Ale to by asi zase emise byli špatný,ne? Dík za odpověd.- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
jj přesně...Chtěl bych se zeptat phledně čidla teploty....Ukazatel budíku na teplotu mi ukazuje dobře,ve Vagu mi též ukazuje dobře teplotu schodnou z budíkama....Chtěl bych se zeptat odkud bere ve vagu signál a informaci o teplotě,jestli rovnéž z budíku,nebo z jednotky.....? Je možno,že by to bylo i snímačem?Ale to by asi zase emise byli špatný,ne? Dík za odpověd.- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
Tak lambda je dobrá,na emisích to je super.Svíčky,kabely,filtr vzduchovej jsou nové.Klapka vyčištěna a znovu nastavena ve Vagu.A stále mám problém ze spotřebou :-//Bojím se trošku přišlápnout pedál,protože by mě to sežralo...Oktáváci,máte nějaký návrh?- zvýšená spotřeba....1.6 55kw
Nastavuje se u tohodle motoru nějaký základní předstih? Popřípadě,dělá se to ve vagu? Díky Dnes jedu na emise a uvidím jaký bude mít CO.... - zvýšená spotřeba....1.6 55kw
koubek 1.6 55kw
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva
Účet
Hledat
Aktivovat mobilní záhlaví
Chrome pro Android
- Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
- Klepněte na Povolení → Oznámení.
- Upravte své preference.
Chrome pro desktop
- Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
- Vyberte Nastavení webu.
- Najděte Oznámení a upravte své preference.
Safari pro iOS
- Ujistěte se, že je stránka nainstalována pomocí Přidat na plochu.
- Otevřete Aplikaci Nastavení → Oznámení.
- Najděte název své aplikace a upravte své preference.
Safari pro macOS
- Přejděte do Safari → Předvolby.
- Klikněte na záložku Webové stránky.
- Vyberte Oznámení v postranním panelu.
- Najděte tento web a upravte své preference.
Edge pro Android
- Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
- Klepněte na Povolení.
- Najděte Oznámení a upravte své preference.
Edge pro desktop
- Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
- Klikněte na Povolení pro tento web.
- Najděte Oznámení a upravte své preference.
Firefox pro Android
- Přejděte do Nastavení → Oprávnění webu.
- Klepněte na Oznámení.
- Najděte tento web v seznamu a upravte své preference.
Firefox pro desktop
- Otevřete Nastavení Firefoxu.
- Vyhledejte Oznámení.
- Najděte tento web v seznamu a upravte své preference.
