Přejít na obsah

edax

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení edax

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Vůbec nic neřeš. Vytáhni ten konektor u baterky a máš to hotový. Dvě mouchy jednou ranou. Vypnutý ten debilní start-stop a taky vypnutý to "inteligentní" dobíjení a baterka bude furt dobitá na 100 %. Já to udělal hned po koupi O3 2.0 tdi (2018) a mám už 40 tisíc km klid. Žádný tragédie, jak píší někteří teoretici, se nekonají a vše je ok.
  2. dettektorre, taky se nehádám, nemám proč. Auto mělo originál SW a jelo dobře. Potom servis v garanci měnil rozvodový řemen a kladku a u toho přehráli SW na ten po svolávačce. Od té doby se to chovalo blbě a tak mně Motorpower vrátil zpět SW co tam byl před zásahem servisu a jako krok dva chip. Graf viz pár příspěvků výše. Od té doby jede zase auto dobře a nárůst výkonu a točivého momentu je zřetelný. Jinak Motorpowera jsem viděl prvně v životě a je to ještě OLD SCHOOL v dobrém slova smyslu. Ještě starší než já :-) a moc dobře ví co dělá a umí. Fotka v jeho dílně, na které stojí vedle Schumachera hovoří za vše. Jsem maximálně spokojený. Díky.
  3. dettektorre, je na každým co si se svým majetkem (autem) udělá. Já s tím najel 5000 km a jak jsem psal výše. Moje auto se chovalo prokazatelně hůř a proto jsem to dal zpět u Motorpowera a trochu posílil. Teď se to chová zase jako auto. Takže konec spekulacím. Myslím, že v 59 letech a 2 mil km s PKW a LKW už něco poznám a vím.
  4. To MiSKO83: Jestli chceš mít o starost víc, tak do toho jdi. Budeš mít samé plusy: větší hluk od motoru, větší spotřebu a jedno mínus - menší výkon. Prostě paráda. Fabrika ti nic neřekne, jen že to je super. Ale opak je pravdou. https://www.hartung-rechtsanwaelte.de/vw-dieselskandal-ea288/ Mně to servis přehrál při záruční opravě. Ale nakonec jsem rád, protože jsem skončil u Motorpowera a ten mně vrátil starý SW a přidal pár koní. Auto jede a chová se nádherně. Jen lituju, že jsem to neudělal hned po koupi na jaře ale až teď. 1.pdf
  5. Zítra mně řeknou v servisu co s tím, jestli to vrátí zpět. Jinak pojedu k Motorpowerovi a tam se vrátí starý SW a ještě chip. Se zárukou nevím, mám taky ještě 2 roky a 50 000 km. Ale když by se na motoru mělo něco posrat, tak se to už stalo. Takže eventuální ztráty záruky na motor se nebojím. Nejvíc škodí originální servis a ty termíny výměny oleje, filtrů atd. Čím míň návštěv loupežníků v servisu, tím líp. Já si dělám vše sám. Olej každých 10 000 km.
  6. Mně přehráli SW před 14 dny při záruční opravě. O III 2018, 2 TDI. Od té doby mám cca 1500 km. Motor je najednou hlučnější - do 2000 ot - hluk jako bez filtru sání, má nižší výkon a větší spotřebu (0,5 l) a z výfuku skoro nic nejde, jak je přivřený EGR. Regenerace každých cca 250 km. Možná skvělý SW pro Brusel ale ne pro mě. Buď nahrají zpět starý SW nebo to spojím s chiptuningem a SW se vrátí tam.
×
×
  • Vytvořit nový...