Přejít na obsah

mot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1312 zobrazení profilu

Oznámení mot

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. mot

    Nestartuje

    takže palivový filtr dnes nový, čerpadlo jsem měl venku, vyčistil jsem sítko, ale nebylo nijak extra potřeba... nový poznatek, dnes vstřiky nejdou, čerpadlo tlačí (měl jsem odpojené u lišty po výměně paliváku a tlak není moc velký, nevím kolik to má dávat, jsem zvyklý na větší průtok z jiných aut, během otočení klíčkem nateče do petky cca 0,3-0,4 l nevím přesně, je to moc nebo málo?) jinak ty vstřiky dávali palivo a teď nedávají, mohla by to dělat jednotka? že někdy dává a někdy ne? měl jsem odpojené kontakty na jednotce a prostříknul jsem je kontaktolem, tak možná drát někde mezi jednotkou a vstřiky? co myslíte? PS: tak něco se odehrálo a nejde už ani jiskra ani vstřiky, mám vytažené svíčky s lištou a ani jedna nedává jiskru (kostru na svíčce jsem zkoušel a je OK), palivová lišta vytažená a ani jeden vstřik nedává, přitom palivo tam natlačené je, na konektoru vstřiku je při startování +12V a drát do jednotky mám prozvoněn, je OK, takže jednotka? vypadá to že už umřela úplně když ani jiskra už nejde a ta šla během testování po výměně za novou zapalovací lištu, sice to nechytalo, ale jiskra šla; kostra motoru očištěna a je OK
  2. mot

    Nestartuje

    no ten palivák mě taky napad na zkouškul, je to určitě levnější jak jiná klapka z vrakáče a nebo jiná ECU, asi ho zkusím vyměnit, určitě to nikdo dlouho nedělal tak na škodu to nebude, s těmi vstřiky jak už jsem psal palivo rozstřikují, ale nevím jak moc mají dávat, potřeboval bych vidět na jiné Felde, která jede
  3. mot

    Nestartuje

    tak čidlo teploty to taky není, vyzkoušeno nové a nic
  4. mot

    Nestartuje

    mám to na diagnostice Delphi a když jsem chtěl udělat základní nastavení klapky tak namísto toho aby šla 2x od min do max otevření, tak v ní chvíli hrká, pak se kousíček pohne tak o 5 mm se otevře a pak zavře, to by mohlo být ten problém ne? nebo je to tou diagnostikou, že se chová jina než VAG? ještě to zkusím přes VAGa asi PS: tak po připojení na VAG úplně stejné, klapka jde jen pár mm, myslím, že by měla jít od plného otevření do úplného zavření je to tak ne?
  5. mot

    Nestartuje

    ty Brisky nikde nemají, nespletl sis označení? zkusil jsem svíčky Bosch FLR8LDCU+ +9 a žádná změna, čidlo jsem zkusil z jiného auta (sice modré, v autě je žluté) ale taky žádná změna, už nevím, co ty rozvody, může to tady skočit? jak by se projevila špatná ECU? co ta lambda, kdyby byla špatná na start to mít vliv nebude ne?
  6. mot

    Nestartuje

    snímač nad setrvákem jsem zkoušel nový a nic svíčky tam jsou Champion RC9YC zapalovací lišta nová, jiskru venku dává
  7. mot

    Nestartuje

    Ahoj všem, potřeboval bych poradit, Felicie 1.3 MPI (se zapalovací lištou), točí ale nechytne. Měl jsem vytažené svíčky a když byly venku tak jiskru dávají, jsou tam navíc velmi krátce cca 3 měsíce a jezdilo to s nimi bez problému, nyní už ale nechytne. Zkoušel jsem i vytáhnout lištu se vstřiky a vstřiky benzin rozprašují (nevím teda jak moc velký proud z toho vstřiku má jít, ale myslím, že ten rozstřik co z toho leze by na 1.3ku měl stačit, navíc nechytá ani na start sprej) po vytažení svíček z motoru jsou samozřejmě mokré, ale to už je uchlastané častým pokusem o start, ani na start sprej to nechytá. Náznak startu tam byl po vyčištění svíček a osušení, ale stejně to nakonec nenaskočilo, zapalovací lišta je nová. Na diagnostice bez závad, sice při prvotním připojení byla uložená závada lamda sondy a taky blokace motoru, ale po výmazu ani jedna chyba už nenaskočila a imobilizer píše, že je odblokovaný, takže myslím, že immo to nebude... Netuší někdo když dává jiskru i palivo proč to nejde? Čidlo otáček jsem zkoušel taky nové a nic. Skočené rozvody na tomto motoru téměř nemožné ne? PS: ještě dodám, že při pokusu to roztlačit z kopce to na chvíli chytlo, ale po přidání plynu umřela, pak už zase nestartovala Tlaky ve válcích: I- 11.9 II- 11.5 III- 11.9 IV- 11,2 Pojistky pod palubní deskou u spolujezdce - OK
  8. takze typ motoru jsem netrefil, ted tady mam pred sebou velky TP a je zde "AME" (50kw) takze tento typ motoru bych snad mel sehnat bez vetsich obtizi a vymena by snad mohla byt take bez problemu... napada vas neco na co si pri koupi tohoto motoru davat pozor? na prvni pohled kdyz bude z auta ven toho asi moc nepozname...
  9. dobre, dekuji za reakci, ale i presto bych chtel znat odpovedet zda je vymena mozna a co vse je nutne vymenit, ci upravit a neptam se na to co rika zakon (tim nechci rict, ze bych chtel zakon porusovat, ale jsme v CR a nejaka klicka a moznost se vzdycky najde...)
  10. Ještě jsem zapomněl napsat, že s motorem byl i další problém, který se vyskytl jednou i mě, když jsem auto zkoušel a to, že po nastartování, jel jakoby na 3válce, měl nepravidelný chod, nefungoval posilovač brzd ani řízení (s řízením byl problém v čerpadle TRW a ve snímači úhlu natočení řízení, ale to už jsem vyměnil a řízení funguje jak má...)
  11. ahoj, jsem tu úplně nový, tak se předem omlouvám kdybych přehlédl něco co se tady už řešilo... Mám problém s Fábii I. 1.4, 55kw, po otevření nádobky od chladiče jsme zjistili, že je nádobka plná "mazutu-lepkavé hmoty = olej smíšený s vodou" vypadá to, že je "fouklé" těnsnění pod hlavou, ale možná je i prasklá hlava (auto je zakoupené v AAA auto, takže se vůbec nedá věřit najetým kilometrům na tachometru) A jelikož má být oprava co nejlevnější (majitel vozu je částečně invalidní a vůz jsou jeho druhé nohy) tak jsme se rozhodli, než-li měnit těsnění pod hlavou (což by ruku v ruce neslo i "udělání hlavy, srovnání, otlakování..." také výměnu rozvodů a bůhví jestli by se ten mazut podařilo dostat z chladiče a vůbec z celé chladicí soustavy motoru), že se pokusíme sehnat na inzerát druhý motor a vyměnit jej 1:1 za ten stávající a tady se už dostávám k dotazu na vás (znalejší přes Škovovky než já...) co vše je nutné abych mohl vyměnit stávající 1.4ku 55kw (pravděpodobné označení "AUA" za motor 1.4ku 50kw (pravděpodobné označení "AME nebo AQW")? Je nutné měnit i řídící jednotku? Převodovka bude pasoat na oba motory? Elektro kabeláž bude stejná? Problém je totiž v tom, že sehnat 1.4ku 55kw je velká potíž, kdežto 1.4ka 50kw je téměř na každém rohu... Ještě musím dodat, že mám vlastní malý autoservis, ale zaměřuji se převážně na japonská auta, ve Škodovkách se až tak nevyznám a proto se obracím na vás... majitel auta je otec mojí přítelkyně, takže mu chci takto pomoci, i když běžně tuto značku neservisuji...
×
×
  • Vytvořit nový...