Mike0007
Facebook Uživatel-
Počet příspěvků
16 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
880 zobrazení profilu
Oznámení Mike0007
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Úplně stejná závada po 2.5 letech provozu a 55 tis. km. Naštěstí mám prodlouženou záruku na 4 roky. Oprava provedena na 2x, první klapka nešla nakódovat. Zatím nic nevrže.
-
Auto už je zdarma opraveno, trojka i jednička funguje bez problémů. Já to hodnotím tak, že jsem narazil na neschopného přijímacího technika. Ke zmodrání kroužků jedničky došlo až po opravě trojky, tzn. pravděpodobně po špatném seskládání. Synchronizace jedničky pak vůbec nefungovala a technik mi v podstatě tvrdil, že neumím řadit. Takže když to shrnu, pokud začnete občasně počítat zuby, nedejte se a trvejte na výměně synchronu. Jinak se stav bude neustále zhoršovat a můžete si poškodit převodovku, a pak vám závadu nebudou chtít uznat. Argumentace by měla být jasná - pokud se vám občasně nepovede podřadit při předjíždění, ohrožuje vás to přece na životě.
-
Troufnu si říct, že pokud je synchron na jedničce, tak je tam z jednoho jediného důvodu, a tím je potřeba podřadit ze 2.RST. Jinak potřebu podřadit na 1.RST mám tak 1-2 x za den pouze při velmi pomalé jízdě v kopci, kdy dvojka už auto neutáhne - mám 63kW motor. Každopádně poznám rozdíl mezi stavem před závadou a při ní.
-
Fakturu nemám, protože to byla záruční oprava. Dnes jsem se ptal, co je nového a bylo mi odpovězeno, že objednali synchron, kolo jedničky a přesuvník. Zkusil jsem argumentovat, že pokud došlo k tepelnému namáhání (zmodrání) synchronu, musela být tepelně namáhána i hřídel, takže budu požadovat výměnu všeho, nejlépe celé převodovky. Na to mi technik odpověděl, že rozsah opravy určuje škodovka, a že jim expert ve škodovce řekl, že závada na 1.RST určitě nemůže být způsobena závadou na 3.RST, ale neví, čím tedy závada na 1.RST vznikla. Samozřejmě mě napadla další možnost (kromě mé sabotáže), tedy že to špatně poskládali při opravě 3. RST. Jinak ten dotaz od suriho, zda umím jezdit, je při jednání se mnou asi škodováckým standardem. Já - občas blbne trojka, počítám zuby Servis - neblbne Já - pořád blbne trojka, počítám zuby Servis - neblbne, vše jsme měřili Já - už to blbne pořád Servis - blbne, spravíme to Já - blbne jednička, počítám zuby Servis - jedničku byste měl řadit jen v klidu Já - jezdím 30 let a občas jedničku za jízdy prostě potřebuji zařadit a navíc v návodu se píše jen o řazení zpátečky v klidu Servis - zkoušel jste řadit z meziplynem? Já - za 30 let ani jednou Servis - nesmíte řadit jedničku při vysokých rychlostech Já - řadím jedničku když je potřeba 2. technik při zkušební jízdě, poté co se několikrát ozvalo počítání zubů - je to na opravu Servis - mám pro vás nepříjemnou zprávu, škodovka vám záruku neuznala, synchron zmodral a zuby jsou ohoblované Já - pussy!
-
Těžko říct. Do teď jsem si myslel, že jo. Řidičák mám nějakých 30 let. Najeto mám určitě přes 1 mil., ale to nic neznamená. Jestli je to mojí jízdou, tak si opravu rád zaplatím, ale musí mi někdo říct, co dělám špatně. Abych neplatil ještě opravu 2,4,5 a zpátečky. To už by mě asi nebavilo.
-
V prosinci jsem zde uvedl příspěvek o úspěšné opravě 3. RST. Bohužel, po této opravě mi přestalo fungovat řazení 1. RST. Situace dospěla tak daleko, že jsem byl nucen včera odeslat následující email na zákaznické centrum škodovky. Prosím o vaše komentáře, jak byste postupovali na mém místě. Vážený pane ....., na základě našeho tel. hovoru vám zasílám info k reklamaci mého auta: RAPID AMBIT 63/1.2 TSI 5G NH33F4 TMBAM6NH7D40.... Zakoupeno 1.7.2013, prodloužená záruka 120 tis./4roky Stav km ke dni 1. reklamace - 33521 Servis - ........ Dne 20.11.2014 jsem reklamoval nepravidelné řazení přes zuby u 3. RST a tuhé řazení 1. RST. K řazení přes zuby docházelo zcela náhodně 1x za 5-10 pokusů zařadit, obvykle z 2. na 3 RST. Auto mi bylo vráceno s tím, že se závada neprojevila. Asi po týdnu jsem závadu 3. RST reklamoval znovu a auto mi bylo znovu vráceno s tím, že byly změřeny tolerance a vše je v pořádku. Další týden jsem telefonicky problém urgoval a bylo mi slíbeno, že bude do škodovky poslán dotaz, co se závadou. Po dalším týdnu čekání se závada projevila naplno a při zkušební jízdě se 2 techniky bylo naznáno, že "je to tam”. V průběhu opravy jsem se opatrně zeptal, zda nemohlo při řazení přes zuby dojít k nějakému následnému poškození - bylo mi odpovězeno, že ne, že by zuby měly něco vydržet. Auto bylo v rámci záruky opraveno. Po několika málo dnech jsem zjistil, že při pokusu o podřazení z 2. na 1. RST dojde vždy k řazení přes zuby. Tato závada se nepříjemně projevila hlavně v případě jízdy do kopce např. při dojíždění na křižovatku. Závadu jsem reklamoval a technik mi při zkušební jízdě sdělil, že to na reklamaci nevidí, a že doporučuje počkat, až bude mít stejný model na autosalonu, aby mohl porovnat chování obou aut. To bylo těsně před svátky. Minulý týden bylo referenční auto k dispozici a po zkušební jízdě se 2 techniky bylo naznáno, že "je to opět tam”. Ve středu 7.1. jsem auto přistavil a až dnes dopoledne (pondělí 12.1.) mi bylo sděleno, že synchronizační kroužek je modrý, zuby opotřebované, a že záruka se neuznává. Dopoledne jsem servis navštívil, technikovi jsem sdělil své nesouhlasné stanovisko a před pár minutami (12.20) mi volal, že ve škodovce problém znovu otevřeli. I přesto že věřím, že auto bude v záruce opraveno, vás nicméně žádám o opravu výměnou celé převodovky. Obávám se totiž, že vlivem závad na 3. a 1. RST mohlo dojít k nadměrnému opotřebení dalších součástí převodovky. Předem děkuji za vyřízení mého případu.
-
Omluva, opravdu je to 63 kw TSi. 5 st. převodovka. Výroba 25. týden, prodej 1.7.2013, najeto 33 tis.
-
Tak po týdnu ježdění se závada začala projevovat naplno, takže mám auto už opravené po výměně synchronu a táhla k němu.
-
U zpátečky a jedničky to je trochu jiné - pokud nejde zařadit, tak sešlápnu znovu spojku. Ale u té trojky je to docela nepříjemné. Když jezdím po městě, tak pravidelně holím zuby, co to asi udělá s převody? Přišel jsem na to, že ta trojka po uvolnění spojky v podstatě vyskočí zpátky. Problém je samozřejmě i v bezpečnosti, pokud člověk čeká, že auto zabere a ono nic.
-
Zdravím, mám Rapida 1.2 TSi, 66 kW s 5 stupňovou převodovkou. Zhruba ve 30 tis. km mi začalo blbnout řazení trojky. Jednou za zhruba 5-10 pokusů zařadit trojku z dvojky (občas i ze čtverky) nedojde k zařazení a ozve se zachrčení zubů. Byl jsem už 2x v servisu a nic mi nenašli s tím, že pošlou dotaz do Škodovky. Technik to samozřejmě projel a nic mu to neudělalo. Nevíte čím to může být - jezdím pořád stejně už 20 let, takže stylem řazení to asi nebude? Díky
-
V pondělí 1.7. si konečně jdu pro svého bílého Rapida 1.2 TSI 63 kW. Objednáno 10.4., vyrobeno i dodáno k prodejci 25. týden (bez zdržení). Výbava: - Ambition ExtraPlus Fresh (Climatronic, park. senzory) - plnohodnotná rezerva - 3. hlavová opěrka - loketní opěra vzadu (díra na lyže) - 2 zadní repro - stěrač zadního skla - vana do kufru - střešní nosiče - koberce, povinná výbava - záruka 4 roky /120 tis. Cena 300.000 Kč (sleva cca 25 tis.) Úvěr na 120.000 Kč / 48 měs., navýšení 12.500 Kč tj. 4,9% p.a. (živím se jako zprostředkovatel úvěrů a leasingů, takže to mám hodně levně) Pojištění Allianz, povinné ručení + havarijní 1% min. 1000 Kč + GAP na 3 roky - celkem 6100 Kč/rok (se započteným bonusem)
-
Dnes už všechny leasingovky poskytují pro soukromé osoby i pro firmy úvěry. Fin. leasing už není daňově zvýhodněn, takže se od něj ustupuje, naopak je asi 40% firemních aut financováno operativním leasingem (pronájem) se službami. Jinak je potřeba si ohlídat i pojistky, na tëch se dá prodělat taky dost. Pracoval jsem v leasingovce a klidně vám poradím, pokud by byl zájem.
-
...Sleva prodejce 25K, případně škofin dalších 20K.... Sleva od Škofinu je tak trochu podvod - zaplatíš ji ve splátkách v navýšení.
-
to miklisek: A kdy bylo objednáno? Já mám auto objednáno 10.4. a do výroby 25. týden. Zajímalo by mě, jak jestli se ty termíny dodržují nebo ne.