-
Vypnutí auto re-locku
jchv A mohl by jste prozradit jak jste toho docílil? Kdyžtak přes zprávu. Díky
-
Vypnutí auto re-locku
Prý by to mělo jít i přes diagnostiku deaktivovat, ale zatím mi nikdo nikde neprozradil jak. Mikrospínače mám v plánu udělat, ale zatím na to nějak není dostatek času to odvrtat a vyměnit je.
-
Vypnutí auto re-locku
Zdravím všechny. Předem se omlouvám jestli se to tu už někde řešilo, ale půl dne tu prolejzám fórum a nenašel jsem to. Jde nějak přes VAG vypnout u fábie automatický zamykání po odemčení auta? Odešli mi mikrospínače a radši bych to vypnul, než odvrtávat nejty ze dvěří.... Díky předem za rady
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Jezdím s tím denně do práce do Kaplice. Jedna cesta cca 24 km, po cestě dost kopce, kde se dá jedu i 120, z kopců se vozím se zařazenou 5kou a dlouhodobá dle PP 6,4 a vychází mi to i podle výpočtů. Natankuju za 1000 kč, naposled litr byl za 30,90 Kč, najel jsem 500km a spotřeba mi podle výpočtu vyšla kolem 6,4. Když jedu úspornějc tak mi PP doma hlásí i 5,8. Takže úsporně se s tím jezdit dá.
-
Fábka
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Tak z vlastní zkušenosti po 3 týdnech ježdění s 1,4 MPi 50kw v EURO 4 verzi (AQW) musím říct že dynamika není úplně hrozná a se spotřebou jsem spokojen a to jí nešetřím. Není problém jezdit kolem 6 litrů (ověřeno i výpočtem). Je teda fakt, že to mám trošku v tuningu se sportovním filtrem a vejfukem, ale nevěřím tomu že zrovna to má takový vliv na spotřebu.
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Já jsem nakonec koupil krátkou 1,4 MPi 50kw a můžu vřele doporučit. Jednoduchej motor a se spotřebou ,když jezdím do práce 22km jedna cesta, se motám kolem 6l a to jí zrovna nijak nešetřím, protože mám po cestě dost kopečky.
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Tak ve čtvrtek jsem byl project 2 fábky v kombíku SDIčka a přišlo mi to v pohodě, takže na to každodenní ježdění do práce asi jasná volba. Můžete prosím někdo poradit na co si dát pozor?
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Vejfuk byl měněnej nedávno, ale ještě to zkouknu jak bude čas. A co se týče projížďky. V bazarech maj většinou z těch aut vycucanej benzín, tak člověk ani moc daleko nejezdí, aby to pak nemusel tlačit zpátky EDIT: Měl jsem tam tříbodový Brisky a přišlo mi že právě po výměně svíček mi to moc nejede, tak jsem tam dneska zkusil dát starý championky a zdá se že to jede ochotnějc. Ještě to zejtra testnu. Ale to už jsme mimo téma. Fabii mám stejně v plánu kupovat, protože jak známe felicie. Je jaro a už zase kvete
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Díky za postřehy. To HTP určitě zkusím někde projet. Problém je že když si to půjčím třeba v bazaru v ČB, tak tam v okolí zrovna kopečky moc nenajdu, ale tak i na rovince to bude znát. Ovšem oproti mojí felicii teď pojede všechno líp. Něco tam je špatně a skoro do třičtvrtě plynu je to mrtvý. Couvat do kopečka je téměř nemožný.
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
No koukám co člověk to jinej názor. HTP bych taky zvažoval jedině 12V. Co jsem koukal po netu tak i lidi tvrdí, že 1,4 50kw a HTP 47kw jedou celkem stejně. HTP je prý do 100 km/h živější. Je fakt že zas na HTP by bylo levnější pojištění a věřím že spotřeba je ještě nižší.
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
MPI je super co se týká spolehlivosti no. Ve felicii jsem za 3 roky co jí mám vyměnil jen olej, filtry a svíčky a zase tak hrozně to nejede. S bráchovo jsem jezdil no. Chtěl jsem jí od něj koupit, protože měla najeto poctivých 106 tis km, jenže pak jí brácha zbořil na celej bok a prodal. Zatím to vypadá že fakt půjdu zase do MPI právě kvůli bezstarostnýmu provozu a rozumný spotřebě. Teď jen něco slušnýho najít.... Zatím díky za postřehy. Jak bude čas tak zas udělám kolečko po bazarech a pak dám vědět, co jsem koupil.
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Dost do kopců znamená, že v podstatě z celý trasy cca 22km jedu zhruba půlku do stoupání. V jednom úseku to vychází tak, že je tam skoro vracečka zatáčka a za ní hned do táhlýho kopce, ale i felicie se tam dokáže při vytočení na 3 a pak přeřazení na 4 rozjet na 70. Vzhledem k tomu, že je tam nepřehlednej horizont, tak se tam stejně víc jak 80 ject nedá. Z HTP mám strach, že by se dost trápilo a promítlo by se to na spotřebě, ač má vyšší krouták než felicie podle papírových hodnot. 1,4 MPI měl brácha ve fábii a za 7 let měnil jen oleje a filtry, ale dynamika mi přišla skoro horší než u felicie.
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
1,4 59kw by byla fajn, ale je jich strašně málo. Ono obecně i 1,4 moc neni. HTP měl strejda v jedničkové fábii a byl spokojen. Párkrát jsem se s tím i svezl jako spolujezdec a nejelo to špatně. Nedávno si strejda kupoval dvojkovou fábii v kombíku a zase šel do HTP 51kw a jezdí stále spokojen a to jezdí několikrát do roka i dálnice. Nevím no s tím htp bych se musel někde v bazaru ještě projet. Je fakt že HTP člověk sežene za pěkný peníze novější a v pěkným stavu-
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Zdravím chlapi. Dlouho jsem se sem nedostal. HTP moc nechci, protože to mám do práce dost do kopců a i felicii musím do kopce rvát na trojku pod plynem, tak si myslím, že by HTP dostávalo kopr a pak i to všeobecné mínění a přezdívky motoru (hlemýžď troubí přidej, honím tři písty, atd.), Ovšem pravdou je, že jedny kolegyně z práce jezdí taky HTPčkem v krátký fábii a rozhejbou to snáž než já svojí felinu v kombíku.