Přejít na obsah

palo-1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1150 zobrazení profilu

Oznámení palo-1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak problém je vyřešen, bylo opravdu načlé ložisko... Po výměně se zdá vše ok.
  2. Tipnul bych si to taky na ložisko, jen mě mate že to dělá jen v zatáčce, nemělo by to ložisko v tom případě hučet pořád?
  3. Zdravím, chtěl bych se zeptat:pří jízdě pravotočivou zatáčkou se mi objevuje takový přerušovaný hluk od levého zadního kola, jakoby něco o něco dřelo, takové "šmajdání", jehož frekvence je závislá na rychlosti. Nemáte tušení na co bych se měl zaměřit?
  4. No v TP mám právě ty pneu 165/70 napsané v kombinaci s ráfkem 5J x 14 ET 35. A dále tam mám napsáno, že alternativně lze použít pneu 185/60 na ráfcích 6J x 14 ET 43 - tuto kombinaci tam mám teď, tak nevím jestli na tento ráfek teda mohu dát ty 165/70...
  5. Zdravím, chci se zeptat, mohu na plechové ráfky 14" 6J ET43 nasadit pneu 165/70 ? Původně jsem na nich měl pneu 185/60 ale mám nabídku výhodně koupit 165/70. Děkuji
  6. palo-1

    Chyby na VAG

    No nezbývá asi nic jiného než to všechno otestovat. Je mi ale záhadou že i přes možnost některé z těhle závad (vstřiky, čerpadlo, netěsnosti) jede auto jako před tím než se tato závada začla objevovat, volnoběh nehoupe, startuje na první šup... Kdyby byla někde nějaká zrada tak mi je divné že se to nikde neprojeví...
  7. Čistič jsem už vyzkoušel, nalil jsem ho do nádrže a po té natankoval zhruba plnou. Bohužel bez výsledku. Po smazání chyby se po cca 30 - 50km objeví znova. Asi nezbývá nic jiného než jet dle dílenské příručky a zkoušet veškeré úkony, které jsou napsány u této chyby. Takže kontrola vstřikovačů, palivového čerpadla, těsnost systému aktivního uhlí, těsnost sacího systému, těsnost výfukového systému, egr a lambdy byly otestovány přes VAG. Vrtá mi ale hlavou, že pokud by byla přece někde nějaká netěsnost, tak by se to přece na chování auta muselo někde projevit...
  8. palo-1

    Chyby na VAG

    Ahoj, nevíte co by mohlo způsobovat chybu 17574, Rada valcu 1, adaptace smesi oblast 2. Překročena hranice obohacení ? Vždy po vymazání této chyby, se po cca 30km objeví znova. Auto jede normálně, dle testu na VAGu jsou obě lamdy i EGR v pořádku. Fabia 1.4 16V 55kw
  9. Zdravím, chtěl bych vás poprosit, zda nemáte tušení co by mohlo způsobovat chybu č.17574 – Rada valcu 1, adaptace smesi oblast 2. Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru, a VAG hlasí tuto chybu. Auto jede normálně, volnoběh nekolísá, přes VAG otestován EGR, lambda před i za katalyzátorem a vše je OK. Závada byla z paměti vymazána, ale po cca 30km se objevila znova.
  10. Tak mám další poznatek.. Po cca 2h jsem auto nastartoval znova, EPC a kontrolka motoru svítily opět, ale auto začlo reagovat na plyn. Ale tím způsobem že po krátkém sešlápnutí plynu vyletěly cca k 3tis a pak se pomalu vracely k 1500ot. kde zůstaly stát a držely volnoběh... Opravdu podivné chování, buď neraguje na plyn vůbec, nebo reaguje tímto divným způsobem... Co s tím může být? :?
  11. Zdravím, chci se zeptat jestli jste se někdo nesetkal s touto závadou? Nastartuju Fabku chci se rozjet a cca po 3m se mi rozsvítí kontrolka EPC i kontrolka motoru a auto přestane reagovat na plynový pedál... Na Vagu bylo auto před touto závadou a nehlásilo nic, jen závadu na EGR ventillu, ale žádná kontrolka nesvítila... Nevíte v čem by mohla být závada? Jde o Fabii 1.4 16V 55kw r.v.2002.
×
×
  • Vytvořit nový...