
Michal93
Uživatel-
Počet příspěvků
35 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Michal93
- Narozeniny 04/06/1993
Návštěvy profilu
1277 zobrazení profilu
Oznámení Michal93
Nováček (1/14)
3
Popularita
-
Díky moc. Už jsem to měl před nějakou dobou sundaný a i ten konektor vypadal v pohodě. Jen jsem to pak nějakou dobu neřešil, protože jsem měl zas jiný a dost větší problémy. Jinak teď aspoň vim jakým stylem je to zapojeny a nejspíš teda vymenim reprak
-
Zdravím měl bych takovej malej dotaz na SUPa. Všiml jsem si, že přes audio jsi docela machr. V pravých zadních dveřích mi nehraje reprak, jen ten spodní basovej, výškovej hraje. Tak se chci zeptat jestli může být chyba někde v kabeláži, popřípadě v konektoru, nebo jestli je vyloženě ko reprak? Na kabliky jsem teda koukal,a zdají se mi v poho. Ale přes elektriku a audio jsem totálně levej (jsem strojař ), tak bych tě chtel poprosit o radu, díky
-
Jezdim hlavne mezi vesnicema, semtam město, a nějak extra dlouhý trasy minimálně a dlouhodobou mám 5,5l na zimních pneu! Podařilo se mi udělat i 4,8 taky na zimakach. A rozhodně nejezdím s podtocenym motorem nebo tak něco. Jinak pokud mám plný auto, nebo tomu tlápnu, většinou se dostanu na nějakých 7 l
-
Mamut je perfektní lepidlo v případě lepení lišt. Taky jsem je s ním lepil, drží jak pribitej, a v případě potřeby se da dobře odstranit. Mají ho snad v každých stavebninach. Navíc po zaschnuti i dobře těsní, chová se podobně jak silikon. Takže doporučuju
-
Listu na zadní nárazník zrovna sháním, stačí mi chrom, tu plastovou část mám ok, ale chrom popraskanej a vypadanej. Kolik cena? Díky
-
Tak dnes jsem svýho Supa odvezl do servisu, a už tam je fungl nový turbo a byla prasklá hadice na jeho výstupu, takže to nejspíš vysvětluje i ty dřívější vibrace, a v poslední době i to syčení při přidání plynu, což bylo celkem jasný, kde je chyba. Jinak bude vyčištěno sání a EGR nadobro zaslepenej. Už se těším až ho zítra proženu
-
Ghostbuster, vůbec nemáš za co. Ať se podaří bez zbytečných nervů Doktorone, jak říkáš, to je hadice (spíš roura ) co vede z cooleru směrem do EGR, tu odpojit jako první a ideálně dát bokem. I když ta mi zrovna nějak nevadila, mě zavazel ten EGR sám o sobě To je taková slabina všeho co vypadne z koncernu VW... ke všemu debilní přístup. Co teprve když chceš vyndat ze Supa baterku, to je prácička
-
Dá se to zvládnout i bez spešl nářadí, mě stačily dva imbusy a nějakej ten šroubovák pokud to vyndas i s tou trubkou tak ti to zabere o minutu vic času. Mě spíš pěkně stval ten třetí sroubek co spojuje EGR se sacim potrubim. Dával jsem ho zpět snad půl hodiny A to zručnosti mám někdy až moc, teda podle toho co mi říkají lidi kolem, pořád bych se v něčem vrtal jinak jak říká Sup, vyspat se a s klidnou hlavou na to
-
Pokud ti nejde povolit EGR od toho potrubí (ty dva šrouby zespoda), tak povol celou tu ''trubku'' co vede od svodů (od motoru) (je tam lepší přístup) a vyndej i s EGR. No a až to budeš mít společně venku, tak si ho polož na zem, na nějakou hadru třeba a opatrně povol i tu ''trubku''. Pak vyčisti dle potřeby, pokud chceš zaslepit, tak tam zrovna vraž záslepku, smontuj zase s potrubím a vrať zpět na místo
-
Údajně kusy vyrobené do poloviny roku 2003 chybu nehlásí, viz. můj případ, auto mám vyrobené za začátku toho roku a ventil jsem zaslepil a nic to nehází. No a od poloviny r.2003 uz to hlásí chybu. Nevim to na 100% jistě, ale pár lidí uz mi tuto informaci potvrdilo.
-
Ja rozhodně nepatřím mezi ty líný jedince, o auto se starám a sháním info kde se dá, abych o něm věděl co nejvic. Mám ho sotva dva měsíce. Nechápu proč mě hned musíš odsuzovat. Jinak ted uz vim, že za ten zvuk může opotrebovana dvouhmota, je to nejčastější příčina. A navíc ten zvuk jde slyšet jen za jizdy, tak to mám jako někoho posadit na kapotu a říct mu at poslouchá odkud to jde? Ted mám navic úplně jiný starosti, protože mě čeká výměna turba.
-
No kéž bych měl starosti jen se vstřikama, příští týden mě teď už definitivně čeká výměna turba a kompletní prohlídka motoru a případná oprava nebo výměna ''všeho'' co bude potřeba pro bezproblémovej chod motoru. Naštěstí to budu mít s výraznýma slevama přímo v origo servisu a pak už snad budu mít pokoj, protože už jsem z toho auta zoufalej a to ho mám 2. měsíc teprve...
-
Dnes jsem EGR vyndal, trošku vyčistil a zaslepil, chybu to nehlásí zatím tak snad to bude ok. Jenže dnes po cestě z práce se začalo ozývat při šlápnutí na plyn strašně hlasitý syčení a sací potrubí je zechcany olejem a mám to nachcany až v podběhu. Takže mě nejspíš čeká výměna turba a je možný, že i to je příčina toho neklidnýho chodu motoru a že to prostě netáhlo jak má. Do toho auta už jsem po koupi vrazil skoro 30 táců a pořád to nekončí, mám asi smůlu prostě