-
Výměna budíků
Děláš to dobře. To, že tam zůstane původní VIN, je normální. Pro přizpůsobení klíčů musíš teď použít PIN původních budíků bez maxidotu. Pokud jsi to udělal špatně, budou budíky zablokované. Nejlepší je budíky vyndat a nechat zapnuté na autobaterii třeba celou noc. Potom to půjde ;-) edit: sakra rok starý datum
- Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
-
Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
v měřených položkách je spotřeba na hodinu, z rychlosti potom lze spočítat okamžitou spotřebu na 100km. S počítáním průměru je ale problém, protože by se nesmělo přerušit spojení po celou dobu jízdy, aby to mělo smysl. CAN verzi zatím nedělám z nedostatku času a taky na to nemám prostředky (CAN Navi, rádio, D-Dot...). Protokol CAN je úplně o něčem jiném, musí se předělat HW i SW, tudíž by vznikla úplně jiná jednotka. Kdyby měl někdo aspoň na půjčení D-Dot, nebo NAVI DX CAN k rozklíčování CAN protokolu, bylo by to jednoduší, nikde se o tom nedá sehnat žádné info. Kopírovat ho nemá smysl, protože SW by z něj stejně nešel vytáhnout, natož ho modifikovat... a navíc by se mi taky nelíbilo, kdyby někdo kopíroval moji práci
-
Maxi-K
No mělo by, protokol se nechá zjistit připojením na diagnostiku. Je to minuta, aby se to zjistilo. Momentálně nemám doma ani jednu hotovou jednotku, jenom tu svoji. Čekám na nové desky. Mělo by být hotovo v týdnu od 15.12. Více info na http://www.maxi-k.cz nebo na emailu Maxi-K@seznam.cz
-
Maxi-K
Zdravím pánové, co se týče motorizace 2.5TDi, nemám to vyzkoušené, jestli to funguje. Kdyby někdo přijel s 2.5, aby se to zkusilo, byl bych moudřejší. Mám to vyzkoušené na motorech 1.9TDi 96kw, 74kw, 66kw, 81kw a na motoru 1.8T 110kw. Nepodařilo se mi zjistit, proč nejde komunikace s TipTronicem, po přečtení identifikátorů řidicí jednotky jednotka reaguje nestandartně a vypadne komunikace. Potřeboval bych si nalogovat komunikaci z vagu, případně sehnat jednotku automatu, stačilo by i na půjčení, kdyby někdo měl. Nemám to na čem testovat. Z ŘJ tiptronic je zajímavá jenom teplota převodového oleje, další info jako rychlost a otáčky jsou zjistitelné i z motorovky. Pokud ta 2.5 komunikuje starším protokolem kw1281, pak s funkčností nebude problém. U novějších aut už se používa novější protokol kw2089 (většinou od roku 2004+), kterej Maxi-K neumí, zase to totiž nemám na čem testovat, v moji Octavii žádná taková jednotka není.
-
Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
G IV + immo 3 je vyzkoušené s 1.9TDI. Do chodu palubáku a jeho způsobu získávání informací to nijak nezasahuje, takže pokud máš problémy s ukazováním spotřeby na Maxi-Dotu, nic se tím nevyřeší. Maxi-K se chová pro Maxi-Dot jako navigace, pro všechny jednotky v autě taky zároveň jako standartní diagnostika.
- Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
- Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
- Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
- Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
- Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
-
Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)
Ahoj, nabízím diagnosticé rozhraní pro palubní displej Maxi-Dot. Jedná se o podobnou hračku, jako D-Dot. Komunikuje s autem po 3drátu (3LB) místo rádia nebo navigace. Nekomunikuje po CAN. Funkční na všech Octaviích první generace, dále funguje na Passat B5/B5.5, Bora, Golf IV, Sharan I, Galaxy WGR, Alhambra I, Superb I a některých Audi stejné generace. Nefunguje na Fabii 1 ani na novějších autech typu Octavia II a Golf V. Cena je 2700,- Montáž je možná u mě v Pardubicích za 500,- Aktuální novinky, video a manuál ke stažení na http://www.maxi-k.cz kontakt: Maxi-K@seznam.cz edit 7.10.2014