Přejít na obsah

honzik

Bronzový uživatel
  • Počet příspěvků

    602
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

22 Výborná

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

4 076 zobrazení profilu
  1. Nepodarilo se mi prijit na to jak to CH/LH na hlavnich svetlech obejit ( sviti vzdy kdyz je aktivni CH/LH....) nahrada comming/leaving home ,svetla sviti pri sviceni vnitrniho osvetleni(pri odemknuti auta,otevreni dveri, dobeh pri vystoupeni..) predni čast sviti mlhovky snizenym jasem: leuchte 12 a leuchte 13 Lichtfunktion C > innenlicht Dimming Direction CD > maximalize Dimmwert CD > 30 (jas v procentech) zadni cast svetla (mam jen zakladni svetla) leuchte 20 a leuchte 21 Lichtfunktion E > innenlicht Dimming Direction EF > maximalize Dimmwert EF > 6 pro info, podarilo se mi obsadit skoro vsechny funkce co svetla maji: leuchte 20 a leuchte 21 Lichtfunktion A > standlich Lichtfunktion B > parklicht Lichtfunktion C > Bremslicht Lichtfunktion D > Tuer ausstiegslicht licht links/recht (sviti brzda pri otevreni dveri vlevo/vpravo) Lichtfunktion E > tagfarlicht Lichtfunktion F > innenlicht Lichtfunktion G > blinker bei dunkelphase (pri blikani se snizuje jas brzdy na uroven obrysovky) Dimmwert CD > 100 (brzda !) Dimmwert EF > 6 Dimmwert GH > 6 (dimmwert GH > minimalize) chtel bych celoledkova zadni svetla,ale vybava Style mr 22 ma jen zakladni svetla..
  2. Zkousel jste nekdo zrusit sviceni hlavnimi FULL LED svetly pri ch/lh ? Mam prekodovano z low beam na fog light a stejne ty svetla sviti Je to scala style vyrobena 8/2022 , predni full led ,zadni obyc..
  3. diky za potvrzeni , vypada to jako by to CH/LH prekryvalo nejake uvodni uvitani/rozlouceni , pokud se cas CH/LH nastavi na delsi nez 10 se tak je videt ze prvni zhasne hlavni svetla mlhovka sviti dal sama..
  4. zkousel nekdo na FL modelu prehodit funkci CH/LH na mlhovky? mi to stale sviti hlavnima svetlama + teme mlhovkama. Idea byla nechat svitit jen pasek DRL ( tedy ty mlhovky zhasnout pres minimalize ) Svetla jsou Matrixy
  5. Dik, to me nenapadlo.uz to jede. To uz jsou vsechny jednotky blokovany kapotou ?
  6. Ahoj, nesetkali jste se nekdo s problemem kodovani /adaptaci u Superba 3 mr.2023 pres OBDeleven ? Jakykoli pokus o cokoli u adaptaci/kodovani/bezpecnostniho vstupu konci hlaskou"neco nedopadlo,zkuste znovu" Ostatni funkce funguji (chyby, info,mazani chyb..) Mam adapter next gen, s programem PRO , na Octavii 3 se s nim da kodovat/adaptovat jedna radost. Zkousel jsem pouzit i VCDS,tam to konci stejne,ale mam jen "stary" kabel Hex-Can,tak jsem to pricital tomu ze neumi pres UDS. dik Honza
  7. nevim jestli je to i pripad nekoho jineho,ale ja si dlouhodobou smazal nekolikrat z maxidotu pri prepinani mezi od startu - od nacerpani -dlouhodoba... staci chvili dyl pridrzet tlacitko a je to vymazane.finta je v tom ze to hned nevidis ,ze se to smazlo, je tam porad posledni hodnota.po dalsim vypnuti/zapnuti je vymazano... staci i chcipnuti pres start/stop. Ted uz se na spotrebu divam jen na radiu a je klid...
  8. Ahoj, 1/ ano cislo za lomitkem je pozice v konektoru / do pozice 6 musis doplnit pin, je tam jen dira... 2/ diody oddeluji obvod ,aby fungoval bez ovlivneni dalsich funkci spinace , typ diod muze byt napr 1N4007 nebo neco kolem 1A v plastovem provedeni, spina to jen maly proud... pokud nechces experimentovat zapoj to tak jak to mas na schematu, cena diody je 1 kc....... 3/ zapojeni je pro tento pripad asi shodne (zapojoval jsem to v obou verzich a nepamatuji ze by byl rozdil,ale jsem jen clovek ..) 4/ nekamaradim s fordem 5/ pojistky netreba, jen menis zapojeni spinace,jisteni svetel zustava nedotceno (ano obrysovky budou napajeny z hlavnich svetel..) cely tento obvod pochazi ze zapojeni pro skandinavske skodovky a byl pouzivan ve vyrobe (bez tech diod,ty slouzi k tomu aby se nemuselo menit cele zapojeni) edit. zapomel jsem nejdulezitejsi. cele to zapojeni a veci kolem inicioval uzivatel "strojvudce"...
  9. honzik

    Autobaterie

    JiVi: OK, diky. Pro me je zajimava ta hodnota pri startu, tedy klidove napeti baterie. To ze to pada na 12,1 V podle mne neni problem, jen ta baterie nema 100 procent nabiti. Coz mimo zimu nevadi.(podle mne). Muj zaznam napeti za celych 3/4 roku je asi takovy: (cidlo na baterce pripojeno,StartStop vypinam) klidove napeti (rano 6,30hod) pred otevrenim auta. cerven2018-listopad2018 =12,2V prosinec2018-brezen2019 = 12,6V duben2019 = klesa ,aktualne 12,4V
  10. honzik

    Autobaterie

    JiVi: jeste pridej teplotu pri ktere jsi to meril.Chova se to jinak pri nizkych a vyssich teplotach
  11. honzik

    Autobaterie

    Dik za odezvu.Myslel jsem spise okamzita hodnota zobrazena pres OBD a skutecnost na AKU - treba voltmetrem.. U me taky tato hodnota se lisi tak +- 0.2V (podle toho kterou jednotku vyctu, nejpresneji vychazi motorovka a centralni elektrika....)
  12. honzik

    Autobaterie

    LukasCBR : nezkousel jsi merit ,jestli to zobrazene napeti odpovida skutecnemu na baterii ?? (nektere jednotky napeti skutecne meri -napr 09 - centrlani elekt. a nektere ji maji jako hodnotu prejatou... , nevim co zrovna ten OBD "konektor" pouziva za napeti. Ve VCDS je videt rozdil v napajeni jednotlivych jednoteki nekolik desetin Volt)
  13. honzik

    Autobaterie

    myslim ze tohle muze byt OK , protoze konektor vyradi jen managment baterie (proud,napeti,teplota bat) , ale dobijeni ma porad svuj program vcetene regulace podle odberu..(vetsi odber vetsi proud do baterky,tedy vice Voltu)
  14. honzik

    Autobaterie

    Mi to "to samé" neprijde. Jednak je to ModryZub,tedy dosah celkem nic moc. Aplikace musi byt jejich. Neumi to "delat data", tedy posilat mi jednotlive hodnoty s realnym casem, nepripoji se to samo k me wifi a tim padem je to "bezobsluzne"....... Jedinou vyhodu to ma ze je to prumerne 1mA (nesmis ale byt moc dlouho pripojen..) Moje zarizeni pouziva standartni wifi pres prohlizec , funguje tedy i na Windowsim telefonu. Ma i web stranku s hlavnimi daty. Ale to jen tak na okraj, i obycejny voltmetr da info o stavu baterie ,pokud se umi vysledky interpretovat ..
  15. honzik

    Autobaterie

    souhlasím, ja nejsem v rozporu s těmito články. Je to jen nazor na technické řešení (dle mě není nesmyslné jak zde snažíte naznačit). Určitě pokud se bude nabijet konstantně na 80-90 procent bude to technicky lepší než nedobijet nebo přebíjet. O tom jestli stav me baterky bude za 5 let ještě OK se dozvim až za 4 roky... do te doby jsou to jen dohady edit. Abych nějak zdokumentoval průběh moji baterky v autě ,tak jsem postavil zařízení,které pravidelně po wifi posila data o napětí a pak mužeme analyzovat. ( data se měří nepřetržitě a předavaji pokud jsem dosahu me wifi)Zatim je na tom videt ,že při poklesu venkovnich teplot pod 5 stupnů se zacalo napětí šplhat nahoru k 12,5V a ted se zase snižuje..(pred zimou bylo kolem 12,2V.
×
×
  • Vytvořit nový...