Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

honzik

Bronzový uživatel
  • Počet příspěvků

    574
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

18 Dobrá

1 Sledující

O uživateli honzik

  • Hodnost
    Profesional

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

1 363 zobrazení profilu
  1. honzik

    Autobaterie

    Zalezi jak je to mysleno. Ridici jednotka si drzi info o typu baterie i bez napeti. ridici obvod baterie (ta blbost na baterce) si nic nepamatuje , vzdy posila data znovu. V pohode to zvlada vyndani jakkoli nabite/vybite baterky a zase pripojeni nabite /vybite baterky. Krize nastva ,kdyz je baterka vybita pod 9V a nekdo ji nabiji postaru (nabijecka k baterii plus i minus) , to pak se nic nedeje i kdyz baterka je uz trochu nabita.( holt ten merici obvod musi dostat podnet ze baterka se nabijela..)
  2. honzik

    Autobaterie

    ono je to s tim napetim trosku slozitejsi...(klidne muze chodit dolu az na 10V a nemusi to byt problem) , u benzinu zase to zatizeni pri startu nebyva tak velke jako u dyzlu.(startuje kratsi dobu) nejjednodussi je sledovat napeti dlouhodobe a v pripade ze se zacne menit tak reagovat.
  3. honzik

    Autobaterie

    Ahoj, tezko nekdo odhadne konkretni nabijeni baterie, nejlepe si kup nejaky meric baterie napr. do zasuvky zapalovace.Tam uvidis kdy to napeti v klidu klesa pod 12,5V tak je to treba resit... osobne si myslim ze auto musi jet tak zhruba 20 minut aby z baterie moc neubylo,ale zalezi jaka je spotreba pri startu, jake spotrebice bezi apod..Na km to asi nikdo neodhadne...
  4. honzik

    Autobaterie

    Tak leden ma na moji baterii pozitivni vliv. Jak je nizka teplota auto dobiji na max ,tak za mesic se baterie poprve dostala na d 12,5V ..
  5. honzik

    On Board Camera - vše o kamerách (jakou vybrat, umístění, zapojení)

    Tohle mi jako uplne ciste reseni nepripada, vzhlehem k tomu ,ze lampicka jde pres ridici jednotku a je tam nastaveny stmivac. Nejde asi tak o vykon (zdroj pro kameru bude +- 5W,podobne jako zarovky), ale muzou se potkat kmitocty stmivace a zdroje... Prakticky to ale asi bude fungovat ..
  6. honzik

    On Board Camera - vše o kamerách (jakou vybrat, umístění, zapojení)

    OK, jen jsem upozornil ze existuji 2 verze ,tak at to mas jistene pojistkou a ne naprimo...
  7. honzik

    Možnosti kódování u OIII

    u me O3 FL to ukaze jen pri nedostatku (kdyz sviti zluta kontrolka..) jakesi zahadne cislo co ma asi znamenat hladinu ? Vcelku me to moc nezaujalo.....
  8. honzik

    On Board Camera - vše o kamerách (jakou vybrat, umístění, zapojení)

    Prasarna to urcite neni , jen podle obrazku to vypada ze to tam mas naopak.Tedy ze muzes vyndat pojistku a bude to fungovat dale... Prover si to.Mozna mas nejakou jinou redukci,ale ty co jsem videl maji vyvod za pojistkou...
  9. honzik

    Možnosti kódování u OIII

    Nastavujes adaptaci v radiu a ma se to objevit v Maxidotu ?? Pri nizke hladine oleje to zobrazi jeho stav (vysku hladiny) v radiu v menu CAR/stav vozu. Mi se na maxidotu nic neobjevilo... (samozrejme kdyz ten olej tam nebyl)
  10. honzik

    Autobaterie

    Osobne si myslim ,ze neni nutno testovat baterii proudem/vykonem ,ktery v praxi nepouziva. Bezne zatizeni akumulatoru byva do 40-50A (nepocitam startovani v jednotkach sec) Proto muj test delam tribodove - v klidu, 10A a 20A ( na to mam odpory,ktere to vydrzi trvale-aktivne chlazene) , zmerim přesne napetí a skutecny proud a urcim teoreticky proud pro start (tedy pro 9,5 V) z toho vyslo tech 800A - coz povazuji za OK . Mozna je to zastarala metoda,ale zatim funguje . I na tvem grafu je videt ze napeti velmi rychle klesa pod 12 V a kapacita byla jen polovicni.
  11. honzik

    Autobaterie

    jo srovnavat AGM-GEL a EFB je fakt dobre. Asi ale ektrice rozumis tak vis co tim myslim... ( PS. Ford a Skoda je taky argument..) A ja se klidne vsadim ze moje baterka je OK ( provadel jsem na ni nedavno test max proudu - tedy mereni jejiho vnitrniho odporu a je to kolem 800A), samozrejme ji muze kdykoli postihnout jina zavada,ale v souvislosti se spatnym nabijenim to asi nebude..
  12. honzik

    Autobaterie

    Jenze ono JE nutno resit desetiny Voltu. jedna desetina muze byt kolem 10 procent nabiti baterie. U baterie EFB asi nebudes mit v klidu 12,5V , moje celkem nova baterie (1/2 roku) jeste nikdy v klidu nemela vice jak 12,2 V a presto je v poradku ..(bezne mivam rano ted v zime 11,9 V..) Merim to zarizenim pres WIFI pred otevrenim auta,tedz v klidu po 8 hod stani.Moje zarizeni sice nema odber 1mA (60mA pri vysilani a 6 mA v klidu,pomer doby je cca 1:20) Moje zkusenost za poslednich 30 let s autobaterkama je ta ,ze baterii skodi oba extremy -slabe nabijeni a jeste vice prebijeni. Proto rekuperaci s inteligentnim nabijenim povazuji za lepsi reseni nez trvale prebijeni za ucelem udrzeni napeti.(ale nesmi se jezdit superkratke trasy..) PS. inteligenti nabijeni v mem pripade udrzuje baterii mezi 40-80 procenty (ted v zime trvele na 80 procentech), asi ji z principu nenabije na 100 procent.. CH coming home,LH leaving home
  13. honzik

    Autobaterie

    Martab : lednicku to neodpoji, pokud je v zasuvce .(zasuvky vedou pres pojistky C a pres hlavni 80A púrimo na baterku) taky s ostani spotrebou proudu jednotky nemusi pocitat (spousta veci se v aute nemeri jen predpoklada jejich odber..) edit. Netusim proc se vsichni divi ze baterka EFB ma 12.1V , je to zkratka spravne (pouzita technologie)
  14. honzik

    Možnosti kódování u OIII

    Ne ze by ty cornery s LED nesly, ja jsem nekde objevil toto nastaveni pro FL. Funguje to, u me s tim rozdilem , ze jsem u mlhovek pouzil kanal C ve vsech techto adaptacich jsem puvodne mel nulu. Bohuzel netusim co se timhle vlastne deje,proto to na aute po poslednim online updatu nemam nastaveno. Pokud to nekdo otestuje, pripdane se vyjadri Ferda bude to fajn...
  15. honzik

    Nefunkční ukazatel "Komfortní spotřebiče"

    ahoj, zkousel jsi i v jinem modu ? na maxiku to ukazuje?
×