-
Zkušenosti s H7 PHILIPS x-treme a jiné
Xenony- byly to nějaké OEM - na OEM značce moc nezáleží, vždyť všechny dělá jedna továrna v číně. Já je kupoval přímo z číny za 1300 i s poštovným. Byly to ty samé které koupím v autodílech u nás v městě za super cenu 2900 Kč. A co se týče těch 100 hodin - to jsem trochu ubral, ale přibližně co 2000 Km jsem jednu žárovku měnil, někdy odešly obě najednou. ( pro šťouraly mám Fabii 2002 / 1,4 MPI 50 kW )
-
Zkušenosti s H7 PHILIPS x-treme a jiné
Po zhruba půl roce jsem se rozhodl z auta odstranit HID sadu (6000K ) protože mi odešla jedna výbojka a čeká mě technická. I přes zjevné problémy ( spálené relé světel, spálené diody v budících, rušení slabších stanic v rádiu ) jsem si na jejich světlo docela rychle zvykl a nyní při přechodu na klasické halogeny H7 - "noname" je to docela nezvyk zejména co se týče světelného toku a barvy světla. Uvažuji o koupi nějakých značkovějších žárovek např. Philips xtreme power 80% ( 800 Kč / set ) nebo Philips H7 Vision Plus 50% ( 850 Kč / set ) Vzhledem k ceně žárovek bych se chtěl před jejich koupí zeptat na zkušenosti s těmito, eventuálně jinými, které mají světlo spíše do bíla a vydrží déle než 3 měsíce ( 100 hodin ) jako většina řárovek ve fabii. Děkuji za ev. zkušenosti
-
Rozdělení společného řízení jasu budíků a zbytku interiéru
Děkuji za rady :-) Jak vidím, někteří jsou tady profíci a už od narození jste měli schopnost vybrat správné diody :-) Já hold ne. Samozřejmě jsem si svítovost zkoušel, byla v pohodě - tedy do nastartování - po nastartování se svítivost docela zvedne a už to oslňuje. Asi to skutečně udělám těmi předřadnými odpoty přímo na budících, jen se bojím, kolik vytažení snesou ty LCD. Bojím se, že se mi pak už nebudou zobrazovat všechny části.
-
Rozdělení společného řízení jasu budíků a zbytku interiéru
Dnes jsem se pustil do změny podsvícení budíků. Původní vize byla modrá + červené ručičky, ale díky volbě špatnýách diod ( s příliž vysokým prahovým napětím ) které nesvítily, nebo svítily velmi málo jsem musel improvizovat z domácích zásob a výsledný efekt je pílé podsvícení velkých bůdílů + LCD, oranžové ručičky, malé budíky jsou světle zelené. Taky jsem vyměnil siknaliazci směrovek a potkávacích světel za výrazně světle zelenou. Bohužel v noci to trochu oslňuje, takže to mám stlumené na minimum - pak je to OK. Problém je však v tom, že ostatní podsvícení interiéru je stlumené taky a téměř nejde vidět. Regulaci podsvícení bych chtěl rozdělit zvlášť, ale nikde jsem nenalezl elektrické schéma toho regulátoru - kam vedou dráty, kde je samotný regulovaný člen ( v budících nebo jinde ) kde se napájení dělí na diody pro budíky a zbytek... Stačila by mi informace, kde se napájení dělí, zbytek bych si už dokutil. Řešil někdo již něco takového? Na foru jsem nic podobného nenašel.
-
Fabia 1.4 MPI 50 kW někdy netáhne a škube
Zdravím, prosím o radu: Mám Fabii 1.4 MPI 50 kW (2002) naj. 105 tKm ( LPG) Stává se mi, že občas po nějaké době jízdy ( 20 min. - 2 hod.) ( 5-100) Km auto ztratí tah následně: Pokud se rozjíždím, musím mít otáčky nad 2500, jinak auto nemá žádnou sílu, velmi škube. Pokud se za jízdy dostanu pod ca 2500 ot/min, chod motoru se stane nestabilním, auto škube, pokud pozvolna mačkám plynový pedál, motor začíná zvyšovat výkon, pak je tam " mrtvé místo" při kterém to škube a když ho zmáčknu pořádně, tak auto zase táhne. Občas při rozjezdu spadnou otáčky na ca 500 a chod je velice nestabilní. Toto nenastane vždy, ale přibližně co 100 km Pokud vypnu motor a ihned nastartuju ( i za jízdy :-( ) tak je vše OK. Dělá to na LPG i na benzín. ( čímž bych vyloučil spekulace o špatném benzínu, čerpadle, ucapném filtru, vzduchov je taky nový ) Diagnostika nic neukázala. Má někdo s tímto zkušenosti? Díky
Hannis
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva