-
1.6 TDi 77 kW Cayc, zvuk za studena
Já jsem nechal taky egr off... Ale co se přesně dělalo to netuším. Ten egr jsem měnil dvarkat a už fakt jsem nechtěl znova do toho investovat. Kdyztak dej prosím vědět jak u tebe. Já chci v červenci s tím jet na servis
-
1.6 TDi 77 kW Cayc, zvuk za studena
Ahoj. Myslím si, že to jde od Egr, z tama ten zvuk šel nejvíce slyšet když jsem ležel pod autem. Nebo dvouhmota ale úplně mne to na to nesedí. Nicméně jsem ještě neměl čas to řešit neboť nová práce a úplně nemám tolik peněz. Ale dělá to už půl roku stejně a nic se nezhoršilo. Ale poslední info od mechanika bylo že by to mohl být Egr. Ještě doplním že mně svítila kontrola motoru kvůli egr ale to jsem nechal odblokovat... Viz i
-
ch4ser začal sledovat 1.6 TDi 77 kW Cayc, zvuk za studena
-
1.6 TDi 77 kW Cayc, zvuk za studena
Zdravím Vás na fóru. Nenapadá Vás co by mohl být tento zvuk? Nevíme si vcelku rady. Rozvody byly měněny v 2021 a to včetně vodní pumpy, tato sada Bosch 1987946943. Zvuk se s otáčkami nemění, nemění se ani se zmáčknutou spojkou. Je slyšet za studena jak na videu a jak se auto kompletně prohřeje rapidně se ztlumí. Prosím jeslti někdo z Vás nemá zkušenost nebo nápad. Nechci měnit nebo zkoušet náhodně. Tak by mně rada docela pomohla. Edit : Ještě jsem přidal fotografie rozvodového řemene a co mě zarazilo tak napínací kladky rozvodaku, mám za to že je špatně. Děkuji 20241022_091100.mp4
-
2.0TDI 140kW /DFHA/
Můžu ti to natočit, ale stejná zkušenost... Na režim D to takto opravdu řadí. při 25 dá trojku, při 40 dá čtverku, 50 - 5, 60 - 6, 70 - 7... A při té 70 to snad ani 1250 otáček není, to je tak 1100... Myslím si, že je to zas EKO nesmysl, aby to splňovalo emise v reálném provozu. Jinak já jezdím pořád na S a když je to studené, tak pomůžu pádly přeřadit, aby to nevytáčelo moc motor... Hlavně co je moc otravné je, jak to pořád vyřazuje při režimu D. Jen povolím plyn a hned to vyřadí a pak zařadí atd... Jsem sám zvědavý na životnost motoru v takovém režimu.
-
Chod spojky 1.4 TSI
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zdali máte někdo podobné zkušenosti, popřípadě Vám to dělá taky. Za studena, ať nastartovaný motor nebo ne, když pouštím spojkový pedál ozve se zvenku takové vrznutí, nejvíce v poloze spojkového pedálu uprostřed. S postupným zahřátím vozidla je toto vrzání slabší. Nejvíce za studena. Normální jev nebo je někde něco špatně? Auto má najeto 10k km. Škoda Octavia III 1.4 TSI 110 kW
-
Jaké svíčky do HTP
Zdravím, mohl by mi prosím nékdo ověřit jestli svíčky VAG 101905601F pasují do motoru 1.2 HTP 40 KW (AWY) Děkuji.
-
Olej do 1.2HTP
Zdravím Vás, chtěl bych znát Váš názor na přechod z oleje 10W40 na 5W40. Auto jezdí aj v zimě, jedná se o Fabia 1.2 HTP 40 kW. Bývalý servisák přitelkyni dával právě olej 10W40, z jakého důvodu to nevím. Já osobně bych tam kvůli zimním startům a krátkým jizdám dal 5W40. Doufám, že norma výrobce dříve byla dodržena. Nemůžu motoru uškodit? BTW: popřipadě jaký výrobce doporučuje olej a značku. Mockrát děkuji za rady.
ch4ser
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva