Přejít na obsah

chetar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli chetar

  • Narozeniny 01/24/1989

Návštěvy profilu

566 zobrazení profilu

Oznámení chetar

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Dobrý den. mohu k vám mít dotaz ohledne PDC

  2. tak už to funguje takže shrnu své problémy a řešení: špatná kabeláž od PDC jednotky k čidlům, zjištěno až z VAS diagnostiky, stačilo přepinovat na obou stranách díky za rady a pomoc všem
  3. čidla mají správné číslo pdc jednotka taky prostě špatná kabeláž k čidlům, mám to už přepinované, doufám jenom, že nebudou vadit chybějící kostry a napájení u PDC jednotky, ke všem čidlům to jde jen z jedněch pinů, snad si jednotka nehlídá i proudový odběr pro jednotlivá čidla, to bych musel dodělat 6 vodičů ještě do svazku a to by mě už fakt mr*lo z toho jdu to teď napojit do auta, tak se uvidí...
  4. tak dneska po VAS diagnostice ve škodovce hlásí mi to errory na všech 4 senzorech, závada na kostře pernamentní, nebo tak něco nevím za co mě "budha" trestá ale opět další díl v "originální" sadě na Fábii, který patří na jinačí auto, konektory u čidel jsou zapojena úplně jinak, než ve schématu koukám teď na to a chybí tam kostry a i u PDC jednotky je to nějak cipato napojeno stejně jako u čidel, asi taky pro octávku verze, takže celé to předělat, jaj
  5. jak už jsem psal, vše jsem několikrát kontroloval podle zapojení z roku 2008, vodiče, zapojení pinů, místa kam jsem to připojil, vše řádně přeměřil.... musí být chyba na softwarové úrovni a nebo vadná PDC jednotka
  6. tak zpátky.... vodiče proměřeny a vše je správně na jednom plusu stálých 12v na druhém plus po otočení klíčku 12V kostra v pořádku na kostřící bod v zadní části karoserie CAN-Bus L je pod napětím pořád (cca 11V) CAN-Bus H je pod napětím pořád (cca 0,3V) stejné hodnoty jsem naměřil u rádia i u ŘJ volal jsem prodejci a tvrdil mi, že je rozdíl mezi VAG a VAS diagnostikou nebo tak nějak a že tou jednou se tam nedá dostat, tak zítra znovu do škodovky ráno to vyzkouše, protože já absolutně nevím, co na to použili, vím jenom že to byl notebook, kabel nějaký a VCDS software. mohl by mi někdo s diagnostikou nafotit jak to má vypadat a jestli to jde přes ty "obyčejné domácí" diagnostiky?
  7. oprava: piny T18b/9 Low (or/br) a na T18b/12 High (or/gn) vím, který konektor, ten druhý, hned vedle volného místa kam patří tempomat napojit jsem vystudovaný elektrikář a kompletní schémata pro před face i po face mám po ruce. zřejmě to bude jen nějaká blbost, možná jen mrtvý vodič, proměřím po práci a uvidím a to mi ještě s tou sadou na fabii poslali držáky senzorů na octávii II a už druhý týden se z nich snažím dostat ty správné......
  8. zapojil jsem to podle škoda originál schématu jedno napětí na pojistku 9 druhé napětí na pojistku 22 kostru na kostru světel a can-bus jsem napojil hned u konektoru ŘJ připojil jsem ještě z elektroinstalace tažného vodič pro vypínání senzorů při zapojeném vozíku odpoledne to jedu celé zkontrolovat, budu mít na to více místa, nafotím to i pro jistotu
  9. mám správnou jednotku 5J0 919 283, je to sada přímo pro před face senzory mám taky správné. v programování se tak nějak ztrácím. možná se blbě optám, ale to se programuje jen v té jednotce pomocného asistenta parkování nebo i v řídící jednotce vozidla se to musí někde povolit? protože vodiče mám správně zapojené, jedinně že by se to ŘJ muselo dát najevo, že je PDC zapojeno nyní ať začne vysílat. mám i domontované originální tažné, jen pro jistotu, ale to by s tím nemělo nijak souviset, pokud není připojený vozík zrovna, což není.
  10. tak, diagnostika v servisu vyhodila hlášku že se nemůže spojit s řídící jednotkou parkovacího asistenta. tak teď "babo" raď. Kdyby nebyla připojená na CAN-Bus, tak se přece na rádiu nezobrazí autíčko. Musím ještě jednou rozebrat tapece a pro jistotu vše přeměřím, ale už jinde než na parkovišti před barákem a když tak někde z vrakáče jinačí jednotku zkusím, no to bude zase práce....
  11. nemám tušení, jak mi to přišlo poštou, tak jsem to zapojil. zítra sjedu do škodovky ať mi to projedou diagnostikou
  12. jenom ještě dodám že mám 1.2 HTP MR2008 možná zase blbý dotaz, ale ta gateway, ta je ve všech Fabiích nebo jen od faceliftu? nějak si nejsem vědomý, že bych tohle měl v autě
  13. takže programovat v nějaké řídící jednotce po montáži to není třeba?
  14. ahoj, dneska jsem si domontoval škoda originál sadu, jako z výroby. Napojil na pojistkovou skříň, na CAN-Bus komfort , kostru vzadu na světla a repráček na B sloupek, neměl jsem žádný návod, tak jsem postupoval jen podle toho, co jsem našel na netu a tady. Čidla jsem zatím nemontoval do nárazníku, jen je mám zapojené a dané v kufru volně, ale to by nemělo ničemu vadit snad na zkoušku. Teď mám ale problém, že mi to nejede, tak jak má. Po otočení klíčku a prvním zařazení zpátečky se mi zobrazí na rádiu symbol autíčka, repráček pípne jednou krátce a pak asi na 3 vteřiny dlouze a tím to zkončí, rádio se zase přepne na rádio. Při dalším zařazení zpátečky se už nic dalšího nestane. Možná hloupý dotaz, ale neměl bych to někde aktivovat ještě? Ikdyž je divné že se na rádiu zobrazí symbol autíčka a pak zmizne. Diagnostiku jsem nezkoušel, nemám k ní přístup. Nesetkal se s tímhle někdo taky? Poradíte?
×
×
  • Vytvořit nový...