Přejít na obsah

LQd

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

292 zobrazení profilu

Oznámení LQd

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Veď tiež to nechcem zadarmo samozrejme... ide skôr o to, že je strašný problem zohnať materiál. Ja by som si to podľa dielenskej príručky aj nacvakal, ale ked 1 pin stojí v pohode aj 1-2€ uz nakrimplovaný s 10cm kábla pri kupe bežným smrteľníkom na kusy... a dopátrať sa aké piny a konektory mi to vlastne treba... tak som dúfal, že to nejaký šikovný autoelektrikár s prístupom k materiálu za veľkoobchodné ceny a s praxou dokáže raz dva dať dokopy a ja mu za to aj kilečko s radosťou zaplatím, lebo keby sa s tým trápim sám, nič by som neušetril. Budem samozrejme vďačný aj za akékoľvek info, lebo som oslovil aj firmy, čo sa tým zaoberajú a dostal som info, že vraj software môjho auta odpajanie PDC nepodporuje a spraviť sa to nedá. To mi nepríde byť správne, lrbo samotna riadiačka PDC má možnosť nakódovať prítomnosť ťažného... proste je to zložité, dúfal som, že narazím na niekoho, kto je v tom doma. Ako vravím, zadarmo to nechcem.
  2. Zdravím fachmani, nenašiel by sa tu prosím niekto, kto by mi dokázal na zakázku vyrobiť káblový zväzok na originálne zapojenie ťažného a poradiť, akú presne riadiačku si mám zohnať (pripadne mi ju predať)? Ťažné už mám, ale s takou zjednodušenou elektroinštaláciou od svetiel a mám aj origo cúvacie senzory. Takže keď jazdím s nosičom na biky (80% času) tak stále pri cúvaní pištia. Potrebujem, aby sa odpájali. Cena nie je problém, hľadám poriadne a funkčné, nie lacné riešenie. Nainštalovať si to zvládnem sám, skúsenosti s tým mám. Vopred ďakujem!
  3. Zdravim vsetkych a dakujem za mnozstvo cennych informacii ! Dostat sa k tomu konektoru na medzistene zabralo niekolko zufalych hodin uvazovania a pchania ruk do kdejakych skar hovoriac si, ved to musi ist, ked to vsetci zvladli. A po kratkej pauze sa nakoniec ukazalo, ze je to primitivne, len skrutkovacom odsunut zapadku zamku konektorov a netreba ani sahat na jej madlo, potom to uz slo ako po masle. Diagnostika po logine nedala ziadne potvrdenie a kanal 66 je mimo rozsahu dema softu bez licencneho kluca (do kanalu 25), tak pri skusobnej jazde mi trvalo dobrych 15 sekund, kym som uveril, ze to naozaj ide Cakal som len to najhorsie... A nemozem si vynachvalit, to je pohoda s tempomatom ! Este mierne klesla spotreba aj napriek tomu, ze na 5ke uz mierne kolise plyn aj na rovinke, no nie je to citit, takze som velmi spokojny. Motorizacia AZQ 1.2 HTP 12V 47kW, RV 11/2003, BSG 6Q1 937 049 C, packa s koliskou, aktivovane kablom KKL 409.11 a VCDS-Lite (demo, bez SN), na prvy pokus, facha bez problemov. Akurat drobna zmena zapojenia, nedal som napajanie na spinac brzdy, ale spojky, kedze podla DP su oba (originalne aj s tempomatom) napajane cez poistku 28, oba modro-cerveny kabel. Brzda je schovana za vyduchom kurenia a ten som nevedel (a ani nechcel) dat dole, ved aj naco.
×
×
  • Vytvořit nový...